E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- hibernate
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Нормално е, няма как ламбда сондите (oxygen sensors) да са ок, като изведнъж е изходящите газове са доста по замърсени![]()
Но грешките мисля бяха тези, при теб са по-друго, но може да е по същата причина според мен![]()
29F4 Catalytic converter conversion
29F5 Catalytic converter conversion 2
След доста четене по въпроса при други хора с идентични кодове излиза, че postcat сензорите не работят коректно при тези грешки, а и имали живот определени километри, моите сигурно са оригиналните. Сензорите след катализаторите се водят "тяснолентови" - narrowband и влияят на широколентовите (преди катализаторите) относно AFR (Air fuel ratio, съотношението между въздух и бензин при изгаряне). Това влияе на разхода и работата на мотора, по INPA гледам, че напрежението на тяснолентовите сензори е доста ниско. Продават универсални сонди на БОШ на доста символична цена - около 80 на бройка (буксата сам си я правиш, има я в комплекта). Ще сменя двата тяснолентови, ще ресетна адаптациите и ще пиша после обратно какво съм постигнал.
BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- E93.335i
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2020
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Здравейте колеги, нов съм във форума и реших да питам и тук за съвет, че много “майстори” и луди пари и ми писна вече от разправии. Преди броени дни извадих колата от сервиз. Сменях верига, биелни лагери, масло на кутията и всички възможни гарнитури поради течове на доста места и купих нови рециклирани турбини които по всичко личеше, че бяха с отремонтирани гейтове (отново стокови) които след рециклажа не са монтирани никога на кола. Та колата преди да влезне в сервиза имаше проблем с бууста и при подаване на повечко газ и кик дауни влизаше в лимп мод. По всичко личеше, че проблема идва от заминалите гейтове на турбините. След като колата беше направена, сложих софтуер на кутията xhp stage3. Майстора покара колата, тества я по негови думи колата беше супер, без проблеми с бууста всичко топ и без поводи за притеснение. Така бе и при мен, взех я , покарах я първия ден, всичко беше топ. Реших, че е време за ремап и на мотора( преди това взех колата със MHD Stage 1. След обслужването и въпросния ремонт, преминах на Stage 2, който изисква downpipes ( имам монтирани такива които са без катализатори). Цял ден карах и нормално и с раздаване на газ и без поводи за притеснение. И по път за вкъщи по магистралата ( колата беше в София в сервиз) при нормално подаване на газ между 140-150км/ч усвтих как изгубва бууст и се колебае в мощността и изведнъж - изненада: чека светва, влиза в лимп мод абсолютно същите признаци които имах преди влизането на колата в сервиз и въпросния проблем с турбините... и главоболията започнаха наново....Спрях, рестартирах мотора, тръгнах, покарах, дори направих малка гонка с един колвга по магистралата и ядове никакви. След известно време пак при леко подаване на газ, отново на около 150-160 колата влиза в лимп мод. Грешките които изписва на MHD са слвдните - 30FE DME Turbocharger, charge-air pressure too high. И 3100 DME Boost pressure control deactivation. Днес колата отива отново в сервиз за обслужване на спирачната система и смяна на свещи (избрал съм NGK 97968). Дайте ми съвет какво да гледам, къде да търся, чарджпайпове, вакуми или и аз не знам вече къде да го търся тоя проблем. Не мисля, че от нови рециклирани турбини след един лек ремап от Stage 1 на Stage 2 мога да си прецакам колата отново точно за 2 дни и хиляди разпиляни левове по обслужването....
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Ако гейтовете са отремонтирани, проверете първо вакумните маркучи и вакумните соленоиди като ги байпасирате
Също върнете и стейдж 1, да не би да има грешка в програмата на 2 ката...

Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Виж вакуумните пътища да. Аз съм имал малка цепнатина и пак подобен филм. Също така при мен бяха заминали гарнитурите между downpipes & генерацията -> пак същият филм от време на време (това се хвана по трудно).

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- E93.335i
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2020
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Rainbow написа:Виж вакуумните пътища да. Аз съм имал малка цепнатина и пак подобен филм. Също така при мен бяха заминали гарнитурите между downpipes & генерацията -> пак същият филм от време на време (това се хвана по трудно).
Естествено по думите на “майсторите” вакуумите са проверени и няма нищо. Реших днес да де заема сам и открих този малък “процеп” дори не изглежда нещо УАУ, но при налягане със согурност се разширява и е твърде вероятно да изпусканот там. Утре ще отида да купя нов и да видя от там ли в проблема. Чарджпайпа същи разглобих, той е перфектен за сега.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Не го гледай, че е малко и моето беше така
А аз визирах downpipe-a, не chargepipe-a 
Отделно не знам дали "майсторите" дали го гледат на око, но принципно се ползва инструмент за вакуум (вакуум клещи) и се включват маркучите през него 1 по 1 и се вижда далеч по-лесно и по-бързо...


Отделно не знам дали "майсторите" дали го гледат на око, но принципно се ползва инструмент за вакуум (вакуум клещи) и се включват маркучите през него 1 по 1 и се вижда далеч по-лесно и по-бързо...

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- hibernate
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 23.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Детайли за колата: не върви
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колега, имаш проблем с разтоварването на турбината, наблегни над соленоидите. Ако проблемът ти беше 30ff (under boost), тогава трябваше да търсиш дупки, процепи и счупвания по пайпове и тръби 

BMW 335i E93 2007 - Automatic 360 whp at 100 octane Stage 1 MHD
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
M-Pack, Keyless-Go, CiC Professional + Combox Retrofit, EPS Retrofit, Hi-Fi Retrofit, Sport Recaro, Light package, index 12 injectors
- E93.335i
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2020
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
hibernate написа:Колега, имаш проблем с разтоварването на турбината, наблегни над соленоидите. Ако проблемът ти беше 30ff (under boost), тогава трябваше да търсиш дупки, процепи и счупвания по пайпове и тръби
Това беше и диагнозата на момчетата от сервиза в който бях. Препоръчаха ми да използвам само ОЕМ соленоиди, но виждам, че доста популярни са тези на Pierburg. Какво Ви е мнението за тях и да рискувам ли или да си взимам ОЕМ.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
E93.335i написа:hibernate написа:Колега, имаш проблем с разтоварването на турбината, наблегни над соленоидите. Ако проблемът ти беше 30ff (under boost), тогава трябваше да търсиш дупки, процепи и счупвания по пайпове и тръби
Това беше и диагнозата на момчетата от сервиза в който бях. Препоръчаха ми да използвам само ОЕМ соленоиди, но виждам, че доста популярни са тези на Pierburg. Какво Ви е мнението за тях и да рискувам ли или да си взимам ОЕМ.
Ако не се лъжа ОЕМ-ските соленойди са Pierburg


- E93.335i
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 6.11.2020
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: E92 M3
- Детайли за колата: E93/335i/N54/2007.04 : MHD Stage 2, Xhp Stage 3, catless downpipes, BMS dual cone intake, BMS cowl filters, oil catch can, M performance exhaust system, Eibach Pro Kit springs, stock turbos
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Малко инфо по темата да добавя. Днес успях да сменя единия соленоид за налягането, но втория ми се опъна. Един от вакуум маркучите не иска да ми се дава и не иска да излиза. В крайна сметка тествах колата само с единия нов сензор и за сега нямам никакви ядове с бууста на колата. Върви прилично дори успрях да разпаля новите зимни гуми




- radi1976
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 135i coupe DCT
- Мечтае да кара: точно това
- Детайли за колата: задно, без активна рейка, без старт-стоп и с истинска ръчна
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Колеги да попитам следното с N55 мотор на 90х.км. съм. Днес при каране извънградско с 150-180км. спрях за бензин и след това проблема. Паля и гасне не може да задържи празен ход, и така 4-5 пъти. Накрая запалих и директно газ и до София никакъв проблем цяла вечер си държи обороти на сфетофари и на място. Каква може да е причината? Закачих на диагностика 0 грешки. Свещи съм сменил преди 3х.км. бубини и помпа за налягане на бензина не съм....ако има общо. Благодаря 

- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
И бубините и помпата биха записали грешки за мисфайър и проблем с налягането на горивото
Да не е тръгнал да заминава датчик на колянов или разпределителен вал 


- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
radi1976 написа:Колеги да попитам следното с N55 мотор на 90х.км. съм. Днес при каране извънградско с 150-180км. спрях за бензин и след това проблема. Паля и гасне не може да задържи празен ход, и така 4-5 пъти. Накрая запалих и директно газ и до София никакъв проблем цяла вечер си държи обороти на сфетофари и на място. Каква може да е причината? Закачих на диагностика 0 грешки. Свещи съм сменил преди 3х.км. бубини и помпа за налягане на бензина не съм....ако има общо. Благодаря
Афтърмаркет имобилайзер да имаш случайно поставян?
- radi1976
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 10.12.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 135i coupe DCT
- Мечтае да кара: точно това
- Детайли за колата: задно, без активна рейка, без старт-стоп и с истинска ръчна
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Нямам имобилайзер. Да добавя само, че въднъж при газ на 1 и 2 ра до към 6-7х.об. светна чека и изписа че редуцира мощност ( но всъщност си вървеше ) загасих запалих и си беше ОК. После на чека излезе валветроник. Ресетнахме го и повече не е излизал. Ако има общо де....
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: E9x 335i информация/тунинг (N54 ориентирана)
Къде и какво гориво зареждаш?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани