Е90, 318i - подмяна валветроник мотор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Е90, 318i - подмяна валветроник мотор
Здравейте. Ако някой е сменял валветроник мотор да помага. Двигателя е N46B20. По форумите пише, че при демонтаж е необходимо да се завърти оста по посока обратна на часовниковата стрелка и след това се развиват двете гайки. При монтаж оста се завърта по посока на часовниковата стрелка и след това се завиват двете гайки. Проблема е , че новия и стария валветроник мотори са с пломбирана ос -за да не се върти ръчно. Незнам дали няма нещо да разцентровам ако я разпломбирам.
- Huku
- ПотенЦял
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
Re: Е90, 318i - подмяна валветроник мотор
Аз го смених в оторизиран сервиз.
Съветвам те и теб...
Съветвам те и теб...

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Е90, 318i - подмяна валветроник мотор
krasig_k написа:Здравейте. Ако някой е сменял валветроник мотор да помага. Двигателя е N46B20. По форумите пише, че при демонтаж е необходимо да се завърти оста по посока обратна на часовниковата стрелка и след това се развиват двете гайки. При монтаж оста се завърта по посока на часовниковата стрелка и след това се завиват двете гайки. Проблема е , че новия и стария валветроник мотори са с пломбирана ос -за да не се върти ръчно. Незнам дали няма нещо да разцентровам ако я разпломбирам.
Монтирай го директно така нали и при двете коли е свален на загасене двикате то друг начин няма.
Re: Е90, 318i - подмяна валветроник мотор
Честит празник! Да завърша темата с подмяна валветроник моторчето.
1. Сваля се капака на клапаните (особенното е, че на 2свещи има бакелитови втулки с опръстени и капака трябва да се дърпа по силно).
2. Бележи се първия зъб или се преброява(в случая 5-ти от прикачения файл) от третия вал който не се опира до червяка на моторчето. Следващите се допират.
3. Развиват се 2те гайки като леко се издърпва моторчето. Червяка е под напрежение от пружините и при изваждането на моторчето се завърта зъбчатката на третия вал с около 2зъба.
4. Поставя се новото моторче като при поставянето отново се завърта зъбчатката на вала, т.е. държи се моторчето и се натиска леко. Проследява се червяка на моторчето да не допира белязания зъб.(при мен 5ти). Получава се картинката както е била при старото моторче.
5. По обратния път се сглобява двигателя - капака на клапаните и т.н.
6. Адаптират се крайните положения на валветроник моторчето - при мен го направиха с диагностика BOSCH.
7. Запалихме колата и това е всичко. (Работата отнема по малко от 2 часа. Най-бавната работа е свалянето и поставяне на гарнитури и капак на клапани).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: Е90, 318i - подмяна валветроник мотор
А да попитам,какъв беше ефекта на старото моторче?
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани