325и Е36 модификации

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Колко сте вложили в тунинг на колата си досега ?

Анкетата свършва на 08 Фев 2009, 12:36

0-500лв
11
24%
500-1000лв
3
7%
1000-2000лв
11
24%
2000-3000лв
5
11%
3000-5000лв
6
13%
5000-10000лв
7
15%
10000-20000лв
2
4%
20000лв+
1
2%
 
Общо гласове : 46
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

325и Е36 модификации

Мнение от kapitanat » 09 Фев 2008, 12:36

Здравейте колеги :) , от 7 месеца имам мечтата си БМВ , реших да не се бавя и направо да си взема нещо здраво и заради това от цена/качество избрах 325и Е36, за сега съм сложил яки джанти ( М3 17'' ки + сликове на Нито - Инво , ненормална гума е ) колата е 94 та и затова дадох около 2 бона само за да я вкарам в релси , бубини , свещи предница , малко козметика , 4 нови диска и т.н ) 192коня съчетани съц задното предаване са си тръпка особенно за начинаещ със задно предаване ( преди това карах Ситроен Ксантия 1.9 Д 72 коня :))) .Но искам още, то апетита идва с яденето както са казали хората , аз пътувам с корабите и до 1 месец се връщам от Бургас съм и съм си приготвил около 3000 лв за тунинг по двигателя , искам да ми дадете вашите мнения какво е най добре да се направи и много важно, КОЙ да го направи 1 во БМВ ми е и си го обичам страстно, не искам да го дам в ръцете на някой, който си няма хабер какво прави . четох много статии за чипове и филтри, но колата по този начин няма да стане повече от 220 коня . Пишете какво е вашето мнение , какво трябва да се пипне ,сложи , ошлаифа и т.н . Ще съм много радостен ако колегата Иво от София с 318ис ката даде някоя и друга идея, защото съм изчел всичко което е побликувал и явно човека е си знае работата , не искам да обидя останалите , но просто не съм минал през всички теми във форума и незнам кой са другите който са така напред с материала .

Благодаря ви предварително , ще се радвам да стане интересна дискусия и всеки да сподели гледната си точка какво трябва да се тунингова.

Карайте безавариино и внимателно, не сме сами на пътя !!!
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 09 Фев 2008, 16:30

:smoke: Ако някой има идея за нещо, което не е много повече от 3000лв , да речем около 4 ка та , нека също да си изрази мнието 3000 е просто оринтеровачно за цена която съм готов да платя :winky:
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 09 Фев 2008, 18:14

Ако пазаруваш хитро (eBay) можеш да се вмъкнеш в 4 бона за една прилична турбоконверсия. Въпроса е кой ще ти прави колата. Най-добре седни да почетеш малко материал по темата, за да схванеш за какво иде реч, защото после като тръгнеш да я правиш да не земат да те въртят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 09 Фев 2008, 18:36

Доста съм изчел, и съм гледал китове в е-bay, но се съмнявам в тези пари да мога да се вържа за подобен проект :( колкото и да ми се иска. Дори и да успея нещо криво ляво да скалъпя , колата е със оригиналните спирачки и окачване в момента , ( за окачването си имам едно наум :) )
а с турбина това е недопустимо според мене. Но ако някой наистина мисли, че за тази пара може да се получи нека даде линк към някое турбо китче пък за окачване и спирачки следващият рейс , все ще скътам нещо настрана :) .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Мнение от Cosworth » 09 Фев 2008, 19:47

ТоМ е твоя човек За област Бургас ;) :winky:
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 325
Мечтае да кара: BMW E30 TURBO

здрасти

Мнение от changalov » 09 Фев 2008, 21:21

виш дали може да ти бъде от полза и аз съм се насочил към него давт го със всяко едно болтче тоя турбо кит http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E39-TURBOLAD ... dZViewItem

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 09 Фев 2008, 21:58

В ebay се намират и по-тънки оферти за турбо Kit-ве до последното болче.... 4 бона, и то "едвам да се събереш" - айде глупостите почнаха... колко са читави тия китове да каже някой по-запознат, ма не са по 2000 евра със сигурност... в някои случаи се продават за под 1000 евро...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: 325и Е36 модификации

Мнение от slav4o1 » 09 Фев 2008, 22:09

kapitanat написа:Здравейте колеги :) , от 7 месеца имам мечтата си БМВ , реших да не се бавя и направо да си взема нещо здраво и заради това от цена/качество избрах 325и Е36, за сега съм сложил яки джанти ( М3 17'' ки + сликове на Нито - Инво , ненормална гума е ) колата е 94 та и затова дадох около 2 бона само за да я вкарам в релси , бубини , свещи предница , малко козметика , 4 нови диска и т.н ) 192коня съчетани съц задното предаване са си тръпка особенно за начинаещ със задно предаване ( преди това карах Ситроен Ксантия 1.9 Д 72 коня :))) .Но искам още, то апетита идва с яденето както са казали хората , аз пътувам с корабите и до 1 месец се връщам от Бургас съм и съм си приготвил около 3000 лв за тунинг по двигателя , искам да ми дадете вашите мнения какво е най добре да се направи и много важно, КОЙ да го направи 1 во БМВ ми е и си го обичам страстно, не искам да го дам в ръцете на някой, който си няма хабер какво прави . четох много статии за чипове и филтри, но колата по този начин няма да стане повече от 220 коня . Пишете какво е вашето мнение , какво трябва да се пипне ,сложи , ошлаифа и т.н . Ще съм много радостен ако колегата Иво от София с 318ис ката даде някоя и друга идея, защото съм изчел всичко което е побликувал и явно човека е си знае работата , не искам да обидя останалите , но просто не съм минал през всички теми във форума и незнам кой са другите който са така напред с материала .

Благодаря ви предварително , ще се радвам да стане интересна дискусия и всеки да сподели гледната си точка какво трябва да се тунингова.

Карайте безавариино и внимателно, не сме сами на пътя !!!



двигателят ти е М52 като на мене и са ми казали че е с алуминиев блок и е по сложен и скъп за турбиниране. иначе и да го турбинираш за градска кола всекидневка аз не бих ти препоръчал щот все нещо ще му става през ден два. Ако ти е втора кола за тръпката сложи "духалка". Сложи си чип спортна генерация филтър добри свещи хубави джанти и си готов кола над 200 коня имаш със страхотен външен вид. С 3000лв ако не я турбинираш ще се вмъкнеш със сигурност. Можеш да освежиш двигателя ако ти останат пари нови сегменти , гумички на клапаните и тн

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 09 Фев 2008, 23:08

Според мен за 3 бона нема сми да се мъчи за турбо.... щото покрай нещо ще трябва да се сменят още няколко неща, които ще искат екстра кеш.. а за 3к можеш да направиш бая по колата.... кеф ти джанти, генерация, музика, окачване, филтри, споменатото "освежаване" на двг.... хич не са малко неща, които според мен ще са доста по-интересни от още 100 коня и риск за двг...

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2008, 0:01

Колегата е решил да направи колата си вълк в овча кожа....защо му чупите хатъра. Ако искаше поредната наточена на вид е36, нямаше да пита за турбо ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 325
Мечтае да кара: BMW E30 TURBO

и аз това казавам

Мнение от changalov » 10 Фев 2008, 0:11

то момчето си е преценило че иска да си пипне двигателчето за толкова пари щом така пише пък и е прочел темата за турбо и е на ясно горе долу с какво се захваща

пич аз лично те подкрепям напълно турбо си е газарииката ако целиш да се отличаваш от другите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 10 Фев 2008, 1:23

TOM написа:Колегата е решил да направи колата си вълк в овча кожа....защо му чупите хатъра. Ако искаше поредната наточена на вид е36, нямаше да пита за турбо ;)

Разбира се, че е така. Вие по горе го карате да даде 3000лв за неща които в действителност не променят нищо съществено по самата кола. Най-малкото, като тръгне да я продава тези 3000лв от шукарийки никога не може да си ги върне, защото те са въпрос на вкус, но ако са вложени в турбиниране шанса да ги върне е много по-голям.

Аз не съм имал в предвид китайски кит от eBay. От там ще си купи оригинално турбо гарет (втора употреба, което ще изкара 10 пъти колкото китаеца), инжектори, бутала, евентуално колектор, (защото тука има кой да му го направи дори по-качествено), разтоварващ клапан и т.н. Тука се взима мегаскуирт или някакъв пиджибек(eBay) ...

А това, че е с алуминиев блок не означава, че колата е по-скъпа за турбиниране. Те нещата които се сменят са едни и същи.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 10 Фев 2008, 1:31

Аз лично бих "затвърдил" окачването, ъпгрейднал спирачките и "освежил" мотора. Ще я покараш така, пък както ти сам каза, ще дойде следващия рейс и ще имаш за друго. Сега ще вземеш турбо кит, ще го монтираш и докато те напомпа следващата финансова инжекция, ще караш бързо уркоряваща, но бавноспираща и несигурно стъпила на пътя кола. Лично мнение. Все пак сам си преценяваш. За мен спирачки + окачване без турбо може, но турбо без спирачки + окачване е доста несигурен вариант. :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 10 Фев 2008, 1:41

БМВ по принцип са доста подсигурени от към спирачки и окачване базаво. Една 325ца ако спирачките и окачването и са в изправност спират спокойно 350 коня.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 6.04.2007

Мнение от alX3m » 10 Фев 2008, 2:05

slav4o1 написа:двигателят ти е М52


Не го лъжи човека, М50 си му е двигателят, М52 се води 323i и е 170 к.с. Мисля, че се произвеждаше след 95', а неговата е 94' ;)
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook