Бутала фор дъмийс?
Модератор: bum_bum
Бутала фор дъмийс?
Значи отскоро ме измъчва един въпрос на който не мога да намеря отговора...
Иде реч за следното - Ако на един конвенционален шестак от любимата ни марка му се изработят по поръчка бутала, които ще имат доста различни характеристики от заводските, като предимно теглото има се намали, може би с 30% да какво би довело това в изражението на мощността на автомобила.
Като тук разбира се ще трябва също така /предполагам/ да се променят в известна степен и параметрите на електрониката...
Абе общо взето това са случайни мои мисли, надявам се в очите на разбирачите да не изглеждам глупаво
С две думи до какво ще доведе едно олекотяване на буталата и какво още трябва да се направи за да работи двигателя новмално
Нека светнатите по върпоса да си кажат мнението

Иде реч за следното - Ако на един конвенционален шестак от любимата ни марка му се изработят по поръчка бутала, които ще имат доста различни характеристики от заводските, като предимно теглото има се намали, може би с 30% да какво би довело това в изражението на мощността на автомобила.


Като тук разбира се ще трябва също така /предполагам/ да се променят в известна степен и параметрите на електрониката...
Абе общо взето това са случайни мои мисли, надявам се в очите на разбирачите да не изглеждам глупаво


С две думи до какво ще доведе едно олекотяване на буталата и какво още трябва да се направи за да работи двигателя новмално

Нека светнатите по върпоса да си кажат мнението


ще се намали въртящата се маса на двигателя- демек по-лесно ще вдигаш обороти като се въртиш бързо (над 3000 оборота), но по-трудно ще тръгваш (малка инерция). същия ефект е ако си сложиш олекотен маховик- по трудно тръгване от начало (форсираш и отпускаш съединителя, но двигателя има по-малко инерция и чувстваш все едно че е по-слаб), но на високите обороти където инерцията пречи двигателя е по-отзивчив...
начи, тежък двигател за драг, лек за писта.
демек- не бараи буталата.. освен ако не сложиш легирани бутала, смъкнеш компресията и боднеш един компресор
тогава има смисъл да ги сменяш.. но ако не променяш нищо по геометрията (диаметър, ход, входящо налягане) - не се занимаваи изобщо...
начи, тежък двигател за драг, лек за писта.
демек- не бараи буталата.. освен ако не сложиш легирани бутала, смъкнеш компресията и боднеш един компресор

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx страшно ти благодаря за инфото
много беше точно
и аз това си мислех че няма да са само буталата то е ясно
значи хич не си е работа да се барат такива неща по двигателя
особено в БГ
това ме интересуваше по специално за една Е21-ца която е 6 цилиндрова и има възможност да я вземем с едно приятелче и от там пък неговия вуйчо да я направи зверска машина, щото той доста ги разбира нещата, направо ще маймунясаме, но така като гледам всичко е на принципа на доминото захванеш ли нещо оттам по веригата... става страшно
иначе идеята си я бива
много беше точно
и аз това си мислех че няма да са само буталата то е ясно
значи хич не си е работа да се барат такива неща по двигателя
особено в БГ
това ме интересуваше по специално за една Е21-ца която е 6 цилиндрова и има възможност да я вземем с едно приятелче и от там пък неговия вуйчо да я направи зверска машина, щото той доста ги разбира нещата, направо ще маймунясаме, но така като гледам всичко е на принципа на доминото захванеш ли нещо оттам по веригата... става страшно
иначе идеята си я бива
bawareca написа:Ми то и един 3.5 има на склад



само че не е ли доста тежичък тоя двигател

вярно че твойта вървеше зверски ама все пак не е ли по-добре да се изкара максимума от един по малък респективно по лек двигател

значи човека който евентуално ще я направи каза че много малко коли ще могат да и се опънат след ъпгрейта




има си всичката техника фрези и незнам си какви още машинарии...
така че може да се извади един много лош звяр по софийските улици
но нали се сещате че всичко е свързано с пари


а това ще да е едно много скъпо удоволствие

така така трябва да се правят свинщини иначе не е интересно
а за майстора мога да ти направя една рекламка като ти кажа че той прави тази година на Румен Дунев двигателите, а Румен стана шампион в класа си, като дори се опъваше и на големите прасета. Зверска машина стана Пумата му и още по зверска ще става

а за майстора мога да ти направя една рекламка като ти кажа че той прави тази година на Румен Дунев двигателите, а Румен стана шампион в класа си, като дори се опъваше и на големите прасета. Зверска машина стана Пумата му и още по зверска ще става



naskoksan написа:така така трябва да се правят свинщини иначе не е интересно
а за майстора мога да ти направя една рекламка като ти кажа че той прави тази година на Румен Дунев двигателите, а Румен стана шампион в класа си, като дори се опъваше и на големите прасета. Зверска машина стана Пумата му и още по зверска ще става![]()
![]()
Я, земи прочети тая темичка. Верно старичка е, но по твоя въпрос е доста актуална

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=2287
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Значи какво мисля аз по въпроса: Тези,които правят състезателните коли не винаги се наемат да правят любителски тунинг.Обикновено при състезателите има първо спонсори,и второ работи се директно с фирма производител,обикновено спортно подразделение.Колите се правят по схеми,които са дадени от производителя(Там разните му клас А,Н и т.н.).Аз съм ходил при Боби Танев.Приятел ми е.Той също прави състезателни коли,но на мен не щя да ми помага.Жълтото Ауди РС4,което кара синът му, е негово дело(по-точно на тунинг майстора му Светльо).Пълен тунинг от до плюс рязане на калниците за за влязат грамадните джанти.Ники Златков също не щя да се занимава с мен.Отвори там некви каталози,гледа некви цифри и аз си заминах.Да кажеш,че не съм давал пари,давал съм.Казах им,че мога да платя за тунинга.Не щяха.Богати копелета.
Така,че малко е трудно да се намери човек,който да се занимава с глупостите ни.Пък и да разбира от работата си.Моят майстор сега,въпреки че ми е приятел,адски много се бави,защото има да прави една камара други бараки и аз съм така - между другото.А не мога да отида на друго място,защото само той разбира от коли като моята.
Та затова казах,че такива хора са доста ценни кадри.Защото в БГ не може да се намират части за тунинг и има голямо ходене по мъките,за да се напаснат нещата. И има голяма доза час по трудово обучение,но честно - по-сладко е накрая.Например моите спортни аспуси струват само 500 лв.Ако трябваше да купувам оргинални,щяха да са поне 1000 $.Електрониката ми също не е скъпа.А такава електроника се продава за хиляди долари,естествено много по-професионална,и не в БГ.
.Има и още една камара подробности,които не са за тука,а за масата с биричката.
И все пак,почвайте с тунингите яко,КРАЙНО ВРЕМЕ Е!!!!!!!

Така,че малко е трудно да се намери човек,който да се занимава с глупостите ни.Пък и да разбира от работата си.Моят майстор сега,въпреки че ми е приятел,адски много се бави,защото има да прави една камара други бараки и аз съм така - между другото.А не мога да отида на друго място,защото само той разбира от коли като моята.





И все пак,почвайте с тунингите яко,КРАЙНО ВРЕМЕ Е!!!!!!!




ще си позволя да те поправя за "удито" на Жорко - което съвсем леко е забърсало РС4-ката. То си е нормално 3.0 V6, та дори е с автоматична скоростна кутия


ама това е друга семкаджийска тема.
Значи специално Боби Танев беше ходил при моя майстор да му прави бутала, ама нещо не се бяха разбрали за парите /Боби просто искаше всичко да е безплатно



Така де... аз нещо май се отплеснах, но просто за хората, които си посочил в своя пост мнението ми не е много... високо /no offence/
Те просто взимат един каталог, както казваш виждат че за твойта кола еди коя си фирма прави бутала да кажем казват ти че ще ти ги доставят бавят те 100 години, отрязват ти главата от кръста и накрая дори една свястна центровка не могат да ти направят и ти сам продължаваш да се мъчиш, а си изхвърлил един кашон пари на вятъра. Ясо е че тук не става въпрос за пари, щото тия работи както вече споменах не са безплатни - скъпи удоволствия, но какво да се прави.
За това причислявам този човек към така наречените ЦЕННИ

защото няма да ти откаже нищо да ти направи стига да знаеш какво искаш и разбира се да разполагаш със съответните средства.

Пич твойта тема не съм я видял изобщо въпреки че търсех нещо такова. Това за което иде реч е същото, което и ти си имал предвид.
Едно добро олекотяване на целия двигателен механизъм. Демек един истински тунинг на колата, а не разните му измислици премислици от 1001 нощ дето се вършат по цяла София от знайнии и незнайни майстори. И тука малко се поовлякох...


Човека за който говоря прави точно това

Ако нещата тук стоят по-различно,отколкото аз предполагах,непременно ще се запознаем с твоят човек(нищо чудно да се окаже,че сме познати
).Имам доста идеи в кухата си глава и искам поне една да видя реализирана напълно.По-нататъшните ми планове за правене на супер глупости са свързани с БМВ.Искам да взема да направя една е30-ка или е36-ца за драг,като и направя пълна операция,да и присадя турбина и да видя какъв дзвер ще излезе.Защото от клиповете за любителски драг единственото,което ме накефи максимално са две такива БМВ-та,които излитат като изстреляни с прашка и са под 10 секунди на 400м.Направо делириум.Не е истина.
Само дано да имам време,щото тези пари се изкарват само с яко бачкане и не мога да намеря една свободна минутка за такива неща.
Дет се вика,не стаа хем такова отзад,хем душата в рая.Треа да се бачка много.


Само дано да имам време,щото тези пари се изкарват само с яко бачкане и не мога да намеря една свободна минутка за такива неща.
Дет се вика,не стаа хем такова отзад,хем душата в рая.Треа да се бачка много.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани