ОЛЕКОТЕНИ БУТАЛА ЗА BMW
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ОЛЕКОТЕНИ БУТАЛА ЗА BMW
Преди време гледах по ТВ-то филм за БМВ. Там някакъв обясняваше че колкото са по-леки частите на двигателя толкова по-бързо вдига оборотите-става по-пъргав. За пример беше дал буталата - много интересни на вид. Но в нашите магазини такива части няма и не съм виждал. А сам да тръгна да си ги правя е нерентабилна авантюра. Някакви мнения по въпроса



- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
ZoE23 написа:baby naistina kolkoto 4astite sa po-leki tolkova "reZa4kata" uskorqva po baRzo i varvi pove4eMoje da ne e koi znae kolko pove4e,no ako se olekotqt ne samo butalata,a i drugi 4asti po kolicata...nqma da ostanesh raZo4arovan
ZoE23, не искам да ставам груб ама айде почни да пишеш на кирилица



http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
По темата: Целият коляно-мотовилков механизъм заедно с маховика и демпфера е балансиран като една динамична система. ако олекотиш само една част /или няколко/ нарушаваш баланса и двигателя ще иска да излезе от колата ти! Тунинг фирмите правят подобрения и олекотяване на всички детайли като разбира се това става за сметка на спокйният ход и живота на мотора. Искам да ти споделя че след като прешлайфах главата на М20В20 "само" с 1мм. иначе перфектният д-л вече на студено работи като Шкода и до 2000 об. ходът му не е равномерен.
По технически данни на завода-производител/БМВ/ буталата в един д-л трябва да имат разлика в теглото не по-голяма от 1/2 грам.
А сега ако искаш режи ги буталата!
По технически данни на завода-производител/БМВ/ буталата в един д-л трябва да имат разлика в теглото не по-голяма от 1/2 грам.
А сега ако искаш режи ги буталата!
extra
Abe tova e strahotno kato idea,no za Bulgaria ne sum 4uval da mogat da go napraviat.A i drugite strani su6to,no moje bi ako niakoi se postarae za6to puk da ne stane???????? 

BMW 320
Радо,
ако си тръгнал да правиш такъв тунинг на двигателя....преди да си прочел около 1000 страници не се захващай...един мой близък е заваршил автомобилизъм на времето във сегашното НСА (НАСА
)...на него дипломата му работа е подготовка на състезателен автомобил...тя е около 130ст. но това е само "уводът". Плус това ти трябват и много инструменти които рядко се срещат в БГ...все пак си има причина една състезателна кола да струва над 1 000 000лв.
Е ако искаш винаги мозеш да резнеш буталата при някои специалист и след това всеки 400км да си на основен ремонт.
Другия вариант е да си закараш колата в италия или германия за англия да не говорим...да се израсиш едно хубаво и след това да се кефиш.
ако си тръгнал да правиш такъв тунинг на двигателя....преди да си прочел около 1000 страници не се захващай...един мой близък е заваршил автомобилизъм на времето във сегашното НСА (НАСА


Е ако искаш винаги мозеш да резнеш буталата при някои специалист и след това всеки 400км да си на основен ремонт.

Другия вариант е да си закараш колата в италия или германия за англия да не говорим...да се израсиш едно хубаво и след това да се кефиш.

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
ZoE23 написа:Fast-and-Furious
TovA LI TI BE6E OTGOVORA na temata![]()
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------
Sharky написа:Abe tova e strahotno kato idea,no za Bulgaria ne sum 4uval da mogat da go napraviat.A i drugite strani su6to,no moje bi ako niakoi se postarae za6to puk da ne stane????????
Изписаха се сума ти и теми за тая кирилица, Зое23 това не ми беше отговора по темата, но вече няколко човека те молиха да пишеш на кирилица и за това аз го написах тък за да се види от всички. Считайте това за последно предупреждение и ти и Sharky, от следващия път почвам да трия и смятам, че ще ме подкрепят всички модератори.




http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Fast-and-Furious написа:ZoE23 написа:Fast-and-Furious
TovA LI TI BE6E OTGOVORA na temata![]()
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------Sharky написа:Abe tova e strahotno kato idea,no za Bulgaria ne sum 4uval da mogat da go napraviat.A i drugite strani su6to,no moje bi ako niakoi se postarae za6to puk da ne stane????????
Изписаха се сума ти и теми за тая кирилица, Зое23 това не ми беше отговора по темата, но вече няколко човека те молиха да пишеш на кирилица и за това аз го написах тък за да се види от всички. Считайте това за последно предупреждение и ти и Sharky, от следващия път почвам да трия и смятам, че ще ме подкрепят всички модератори.![]()
![]()
колкото и да ми е криво като правя това,но правилата са си правила и то за всички,подкрепям Fast&Furious
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- BMW323i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 23.10.2002
- Местоположение: Samokov
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Успокойте топката всичките! Аз не съм си го изсмукал това от пръстите! Изчетох сума ти литература за да съм наясно с това че
1.В България няма такива бутала, биели, клапани и т.н.
2. Не могат да бъдат направени дори и в БАН (имам познати инженери-металурзи там) защото не се знаят нито какъв материал се използва нито се знае технологията на отливане.
3.Никъде не се споменава съотношението на теглото на една част спрямо друга и как се изчислява това.
4. Ако това беше възможно да се прави на един обикновен струг по пътищата щеше да е само трупове.
5. Прочетете внимателно въпроса ми и ще видите че никъде не споменавам за рязане, струговане и друга подобна гавра с бутала.
Просто питах може ли да се намерят такива ОРИГИНАЛНИ части в България. Колкото до моята технологично орязана баварка - когато я купих беше абсолютна гробница, вложих много в нея и се напатих от части-ментета, затова съм много скептичен към некви гаражни магазини които гледат как да те минат.
ИЗВИНЕТЕ МЕ ЗА ТОНА

1.В България няма такива бутала, биели, клапани и т.н.
2. Не могат да бъдат направени дори и в БАН (имам познати инженери-металурзи там) защото не се знаят нито какъв материал се използва нито се знае технологията на отливане.
3.Никъде не се споменава съотношението на теглото на една част спрямо друга и как се изчислява това.
4. Ако това беше възможно да се прави на един обикновен струг по пътищата щеше да е само трупове.
5. Прочетете внимателно въпроса ми и ще видите че никъде не споменавам за рязане, струговане и друга подобна гавра с бутала.
Просто питах може ли да се намерят такива ОРИГИНАЛНИ части в България. Колкото до моята технологично орязана баварка - когато я купих беше абсолютна гробница, вложих много в нея и се напатих от части-ментета, затова съм много скептичен към некви гаражни магазини които гледат как да те минат.
ИЗВИНЕТЕ МЕ ЗА ТОНА



24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани