BMW520i 24v chipped, g-tech data
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
BMW520i 24v chipped, g-tech data
Тъй като от доста време се обсъжда въпроса дали има смисъл от чип за БМВ реших да засека моето с G-techa. БМВ-то ми е Е34 520i-24v 1991г. с чип. Направих 4-ри пробега на един и същи път по два във всяка посока. Ето резултатите :
1-ви : 0-100 9,280s 400m 16,632s @ 140,16km/h
2-ри : 0-100 9,092s 400m 16,556s @ 139,28km/h
3-ти : 0-100 8,897s 400m 16,486s @ 139,84km/h
4-ти : 0-100 8,895s 400m 16.371s @ 141,43km/h
Според мен има ефект от чипа и то доста добър ! Чипът ми го донесе Breyton
1-ви : 0-100 9,280s 400m 16,632s @ 140,16km/h
2-ри : 0-100 9,092s 400m 16,556s @ 139,28km/h
3-ти : 0-100 8,897s 400m 16,486s @ 139,84km/h
4-ти : 0-100 8,895s 400m 16.371s @ 141,43km/h
Според мен има ефект от чипа и то доста добър ! Чипът ми го донесе Breyton
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Аз като видях тези цифри първо си помислих че уреда се е повредил нещо..........но не се е. Карам го с 95 и все още е с оригиналния филтър но по-другата седмица ще сложа conefilter като ще направя кутия за да не влиза топъл въздух (имам идеа
). Като го сложа ще направя пак замерване, предполагам че с хубав фитъп мойа да свали още 1 - 2 стотни
. За разхода нищо немога да кажа защото в момента го кара предимно бащата но според него не се е променил.


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:Аз като видях тези цифри първо си помислих че уреда се е повредил нещо..........но не се е. Карам го с 95 и все още е с оригиналния филтър но по-другата седмица ще сложа conefilter като ще направя кутия за да не влиза топъл въздух (имам идеа). Като го сложа ще направя пак замерване, предполагам че с хубав фитъп мойа да свали още 1 - 2 стотни
. За разхода нищо немога да кажа защото в момента го кара предимно бащата но според него не се е променил.
звънни като прави6 тестовете искам да зяпам

То май следващия тест ще е на божурище щото един приятел с Ауди купе 2.2 136кс. (84 -85г.) нещо много се форсира. Разправя че бмв-та бил камьони и само бучали та си викам да му дам един урок.....но това сигурно ще е другата или по-другата седмица
.

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Joreto написа:То май следващия тест ще е на божурище щото един приятел с Ауди купе 2.2 136кс. (84 -85г.) нещо много се форсира. Разправя че бмв-та бил камьони и само бучали та си викам да му дам един урок.....но това сигурно ще е другата или по-другата седмица.
аха ясно

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
идея
а Какво 6те кажете за нелегална гонка някъде в софия 

Доколкото знам по каталог 0-100 е за 10.2сек (говорим за винтиловото без vanos) а Е36 320и 0-100 е за 9.8сек . В момента колата не е в софия но веднага щом я докарат ще ти пусна едно ЛС. да ги наредим
. Можеби в сряда ще е тук. С оригиналния чип несъм правил тест щото тогава нямах g-tech а сега оригиналния чип беше в София (теста го правих в Благоевград щото БМВ-то е там в момента).
П.С. Значи много важен е старта, аз тръгвам от 4000 оборота и превключвам между 6500 - 7000 (инж. изключва на 7000). Ако тръгна с по-високи обороти губя много време докато върти гуми.

П.С. Значи много важен е старта, аз тръгвам от 4000 оборота и превключвам между 6500 - 7000 (инж. изключва на 7000). Ако тръгна с по-високи обороти губя много време докато върти гуми.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Аз намерих 10.6 ма то си зависи от сайта, но дори да е 10.2 пак под 9 ми се вижда невъзможно като имаш предвид че заводските данни са за чисто нови коли все пак.
525 ги прави за 8.6 пак от тоя сайт, излиза че с един чип двигателя ти става от 2.0 почти 2.5 що се касае до ускорението.
Пиша ти ги тия работи щото и аз бях сложил чип и според мен нямяше почти никаква разлика верно че ускорението го мерихме с хронометър което не е много точно.
Между другото ми е интересно да я засеча мойта с g-tech
525 ги прави за 8.6 пак от тоя сайт, излиза че с един чип двигателя ти става от 2.0 почти 2.5 що се касае до ускорението.
Пиша ти ги тия работи щото и аз бях сложил чип и според мен нямяше почти никаква разлика верно че ускорението го мерихме с хронометър което не е много точно.
Между другото ми е интересно да я засеча мойта с g-tech
Да имам g-tech pro competition, а чипа ми го донесе Breyton от германия, стуваше 100 евро и отгоре имаше лепенка BMW Motorsport. За повече подробности относно чипа трябва да питаш Breyton, доколкото знам той е със същия чип и също е много доволен.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани