KW,Bilstein,Koni

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

KW,Bilstein,Koni

Мнение от OPASNO LUD » 12 Яну 2007, 16:32

Тъй като съм пред покупка на регулируемо окачване-вариантите,на които съм се спрял са КВ вариант 2,3,Билщайн Б16 и Кони Силвърлайн.Цените са в следния ред Била,Кв 3,2,Конито.Според запознати Квто било най-добрия вариант заради възможността за настройки на твърдостта двупосочно докато другите са само еднопосочни-въпроса е,че не ми трябва твърде сложно окачване,а по-скоро надеждно и лесно регулируемо.Билщайна е доста скъп,а отзивите за него не са много добри,но името и сигурността.че ще е германско производство дават някакв сигурност.Конито пък беше доста оплювано заради тов,че бързо корозира,но това им е новата серия с 2 покрития.Дочух,че окачването в състезателни условия бързо омеква.Целта е да имам окачване,което да регулирам в кварталния сервиз-вдигам го на лифта,махам гумите и за 10-15мин съм долу или горе.Окачването няма да го слагам ма БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: KW,Bilstein,Koni

Мнение от slavianko » 12 Яну 2007, 17:47

OPASNO LUD написа:Тъй като съм пред покупка на регулируемо окачване-вариантите,на които съм се спрял са КВ вариант 2,3,Билщайн Б16 и Кони Силвърлайн.Цените са в следния ред Била,Кв 3,2,Конито.Според запознати Квто било най-добрия вариант заради възможността за настройки на твърдостта двупосочно докато другите са само еднопосочни-въпроса е,че не ми трябва твърде сложно окачване,а по-скоро надеждно и лесно регулируемо.Билщайна е доста скъп,а отзивите за него не са много добри,но името и сигурността.че ще е германско производство дават някакв сигурност.Конито пък беше доста оплювано заради тов,че бързо корозира,но това им е новата серия с 2 покрития.Дочух,че окачването в състезателни условия бързо омеква.Целта е да имам окачване,което да регулирам в кварталния сервиз-вдигам го на лифта,махам гумите и за 10-15мин съм долу или горе.Окачването няма да го слагам ма БМВ
Аз бих взел KW
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 12 Яну 2007, 22:20

KW 100 % ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 13 Яну 2007, 20:00

провери и waitec

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Яну 2007, 21:44

Waitec е като китайски в сравнение с другите марки.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 15 Яну 2007, 0:43

Доста хора говорят за азиатските окачвания-лично на мен ми допада адски много ТАЙН,но чакам вече 3 дена един човек да ми даде цена.Някой чувал ли е нещо за продуктите на Д2-има отзиви много добри,седят отгоре на ДТМите,освен че са тайвански.Едно време лудиягсм продаваше спирачни китове от тях

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 15 Яну 2007, 18:22

КW са най-добрите от горепосочените...

Ако искаш наистина "custom made" 24-way bump + rebound ( 1 стъпка bump = 3 стъпки rebound) adjustable окачване което може да пипаш с колата на земята - Leda е марката... http://www.leda.com Хубавото е, че по-късно винаги може да ги upgrade-неш за отделни резервоари за fast / slow bump & rebound

Аз имам race twin adjustable Leda coilovers и Eibach race springs + helper springsи и съм минал 20,000км - очарован съм! Скъпи са (4.5К+ лева), но 50% от бързината на една кола е окачване и гуми...

Ако наистина се чувстваш МНОГО богат, тогава се свържи с Олинс http://www.ohlins.se
Power is Nothing Without Insanity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 16 Яну 2007, 11:35

bmwdriver написа:KW 100 % ;)


:yes: :yes: :yes:

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 16 Яну 2007, 16:11

http://www.terras.gr -В интерес на истината говорих с тези пичове-може би най-големите вносители на тунинг продукти в Гърция-вкарват Леда,Билщайн и Тайн,както и доста останали тунинг продукти и определено ме наведоха на мисли (от тия дето,много файда няма и после гладен и щастлив ходиш).Колата ще се кара и на дълги маршрути,така че остатъчния комфорт е от значение и е важно да е стабилна при български пътни условия,а олинса и ледата са до настройки-може направо да прелитат дупките и неравностите ама на вълнообразни пътища трябва да карам с 20 :mhihi:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 17 Яну 2007, 15:56

OPASNO LUD написа:http://www.terras.gr -В интерес на истината говорих с тези пичове-може би най-големите вносители на тунинг продукти в Гърция-вкарват Леда,Билщайн и Тайн,както и доста останали тунинг продукти и определено ме наведоха на мисли (от тия дето,много файда няма и после гладен и щастлив ходиш).Колата ще се кара и на дълги маршрути,така че остатъчния комфорт е от значение и е важно да е стабилна при български пътни условия,а олинса и ледата са до настройки-може направо да прелитат дупките и неравностите ама на вълнообразни пътища трябва да карам с 20 :mhihi:


Не е баш така - Леда и Олинс се регулират и си имаш настройки за всеки ден, както и такива за писта. Аз например си имам на едно листче написано всичко:

1. За Английски магистрали - ХУZ настройки
2. За Франция - други
3. Нюрбургринг - трети
4. Нюрбургринг мокро - четвърти
5. Касъл Кумб - пети

и тн.т...

Най-важното - отиваш при Леда или Олинс и им казваш - ще карам 60% писта, 20% планинско и 20% всеки ден. Гумите са марка ХУZ и окачването е с такива, и такива градуси на кембър, сходимост, и кастор. Тогава фирмата ти прави наистина окачване за твоята кола...
Power is Nothing Without Insanity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 19 Яну 2007, 14:42

то това е ясно ама кажи кое носи на дупки , кал, пясък, чакъл, легнали полицаи, рязан асфалт, трамвайни релси и отворени канали????

:roll:

аз съм пред същата дилема - КВ, Кони или Чичо Бил ?


дайте да сравним някакви цени ???

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 19 Яну 2007, 18:49

Питай каквото те интересува на ЛС.Дочувам ,че Кв използва Алко спорт тела и Х&Р пружини поне за първите варианти вярно ли е?Иначе фирмата дето прави най-добрите койловъри за БМВ е Moton,но все пак както колегата вметна в БГ винаги има нещо сбъркано и окачването трябва да държи на бой

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 20 Яну 2007, 1:39

Waitec :yes: Адцки съм очарован от това окачване!! Като се има впредвид цената на другите ;) карам Вече 2ра година с такова и съм супер доволен!!

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook