силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- PROPOVEDNIKA
- селянина с колелото
-
- Мнения: 351
- Регистриран на: 24.05.2003
силов атмосферен тунинг на 318ис или 320ка
Искам да си правя кола за в клас А на Божурище, вече нямало да има нитро в класа, та въпроса ми е може ли да се подготви силно атмосферно БМВ за в този клас и какво би струвало това.Купето предполагам, ще е Е30, мотора вие предложете.В този клас най-силните коли, ще са около 13.0 сек, примерно има Лада с време 13.1 има и Опел Корса с 2.0 16 мотор на задно пак в 13ките.Има и разни Астри ГСИта без валове с времена 14.5 те при по-сериозно засилване може да слезнат около 14.0 та ми се иска и аз да съм около 14.0 Та има ли вариант атмосферна Е30ка да се появи в този клас и да върви айде не сред първите, но поне сред първите 10?Какво ще трябва да поеме въпросното БМВ и колко би излезнало всичко?И може така да подредим нещата:
- какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 15.5 до 16
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 15.0 до 15.5
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 14.5 до 15.0
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 14.0 до 14.5
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 13.5 до 14.0
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А така, че собственика и да успява да се качва на стълбицата през новия сезон?
Говорим за пари нужни за закупуване на колата + пари за перформънс части и грубо за труд.
- какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 15.5 до 16
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 15.0 до 15.5
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 14.5 до 15.0
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 14.0 до 14.5
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А с време от 13.5 до 14.0
-какво трябва да се прави и колко би излезнала Е30ка отговаряща на клас А така, че собственика и да успява да се качва на стълбицата през новия сезон?
Говорим за пари нужни за закупуване на колата + пари за перформънс части и грубо за труд.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
PROPOVEDNIKA написа:Само Али ли мислиш, че знае?
сигурен съм че и други хора знаят но наи ми е лесно с неговата кола която се е доказала на божура>тои ще ти обясни кво що няма нужда да откриваш топлата вода
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
sonny написа:що изкарахте един арабин господ, само немога да разбера? То да е човек, да я направи, то арабин, нестаа нищо от него
абе и аз не ги клиопам арабелите ама къв е проблема неговата кола е шампион при атмосферките

или ок даи ти няква алтернатива!
Нещо не мога да схвана ... за да прави 13 секунди на 400 метра трябва да е около 300 коня. Без нитро не ми е ясно как ще го направиш този двигател ... трябва да се върти до 10000 оборота, което не мисля, че е по-силите на м20 ... виж ако си намериш мотор от S2000 и вкараш пара, може и да се вържеш, но силата на старите мотори на бмв (м20-30) е в турбинирането или евентуално нитро.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Клас А ако озна4ава до 2 литра атмосферно. Тогава може да се поуголеми до 2000цц. Дали увели4аване на хода на буталото или размера на цилиндъра .... си е твой избор. Има6е разлика в това какво постигаме с едното и другото...ама аз незнам каква е .... малко на долу в едно изказване на АЛХ има6е тая информация (в темата 200 коня турбо или 200 коня атмосферно). За да постигне6 коне 6те трябва да се развърта и двигателя пове4е ... 6том 6те е рейсърска кола, зна4и 300+ градусови валове. Олекотяване на елементи по двигателя. Пови6аване на СС. Нова управлява6та електроника. По-големи диузи. Корав съединител. Здрав диференциал. По-къса скоростна кутия (диф) (при която колата достига максималната си скорост около 400-те метра). Модифицирана всмукателна система. Модифицирана изпускателна система. Сликове. Олекотяване на купето (яко флекс)
Да сметнем по груби сметки какво излиза: Около 10 000 лв и мо6тност приблизително около 220-240 к.с. ....
Това е според мен ... поправете ме там където съм в заблуда ... никой не се е родил нау4ен

Да сметнем по груби сметки какво излиза: Около 10 000 лв и мо6тност приблизително около 220-240 к.с. ....
Това е според мен ... поправете ме там където съм в заблуда ... никой не се е родил нау4ен

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39


- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
AlibiTu написа:Клас А ако озна4ава до 2 литра атмосферно. Тогава може да се поуголеми до 2000цц. Дали увели4аване на хода на буталото или размера на цилиндъра .... си е твой избор. Има6е разлика в това какво постигаме с едното и другото...ама аз незнам каква е .... малко на долу в едно изказване на АЛХ има6е тая информация (в темата 200 коня турбо или 200 коня атмосферно). За да постигне6 коне 6те трябва да се развърта и двигателя пове4е ... 6том 6те е рейсърска кола, зна4и 300+ градусови валове. Олекотяване на елементи по двигателя. Пови6аване на СС. Нова управлява6та електроника. По-големи диузи. Корав съединител. Здрав диференциал. По-къса скоростна кутия (диф) (при която колата достига максималната си скорост около 400-те метра). Модифицирана всмукателна система. Модифицирана изпускателна система. Сликове. Олекотяване на купето (яко флекс)![]()
Да сметнем по груби сметки какво излиза: Около 10 000 лв и мо6тност приблизително около 220-240 к.с. ....
Това е според мен ... поправете ме там където съм в заблуда ... никой не се е родил нау4ен
До колкото си спомням когато четох мнениата на АЛХ,останах с спомен че по широки цилиндри дават повече коне,а по голям ход на буталото-повече рамо и съответно повече въртящ момент.

- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани