Е30 325 Турбо Проект
Модератор: bum_bum
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Е30 325 Турбо Проект
Автомобил: БМВ Е30 325
Турбо Проект Сетъп 1:
Електроника: МегаСкуърт + ЛЦ1 (Уайдбанд)
Турбо: От Сааб 9000 2.3
Интеркулер: Евентуално също от Сааб
Дюзи: ФВ ВР6 (Бош 250цц/мин при 3 бар)
Окачване: М-Техник, Домщребен отпред и отзад
Датчици: ФК Бууст, Масло Темп + Бууст, А/Ф Рацио
Изпускателна система: Използва се оригиналните 2 тройки колектори и на тях се монтирва подходящия адаптер
Мотор: За първата фаза ще остане така както си е, без да се разрежда.
Бууст: 0.5 бар (очаквана мощност около 210 коня)
Диференциал: 25% Шпер (по-дългичак)
Ще слагам снимки на всичко, което си купувам и цените също.
Ще се радвам на предложения и идеи от ваша страна.
Турбо Проект Сетъп 1:
Електроника: МегаСкуърт + ЛЦ1 (Уайдбанд)
Турбо: От Сааб 9000 2.3
Интеркулер: Евентуално също от Сааб
Дюзи: ФВ ВР6 (Бош 250цц/мин при 3 бар)
Окачване: М-Техник, Домщребен отпред и отзад
Датчици: ФК Бууст, Масло Темп + Бууст, А/Ф Рацио
Изпускателна система: Използва се оригиналните 2 тройки колектори и на тях се монтирва подходящия адаптер
Мотор: За първата фаза ще остане така както си е, без да се разрежда.
Бууст: 0.5 бар (очаквана мощност около 210 коня)
Диференциал: 25% Шпер (по-дългичак)
Ще слагам снимки на всичко, което си купувам и цените също.
Ще се радвам на предложения и идеи от ваша страна.
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ако ти се занимава няма да е лошо да полираш горивната камера клапани бутала. Така ще ти падне степента на сгъстяване и ще засилиш малко компонентите по двигателя, но си е занимавка. Иначе браво проекта кефи, но ми се струва, че си доста скромен с предполагаемите конете
би трябвало както е сток да изкара доста повече ... все пак мотора оригинално е с доста добра степен на сгъстяване за турбо. В този ред на мисли твоя мотор с колко CR е?

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
усети ли се , кво написаR1cerBoy написа:Ако ти се занимава няма да е лошо да полираш горивната камера клапани бутала. Така ще ти падне степента на сгъстяване и ще засилиш малко компонентите по двигателя, но си е занимавка. Иначе браво проекта кефи, но ми се струва, че си доста скромен с предполагаемите конетеби трябвало както е сток да изкара доста повече ... все пак мотора оригинално е с доста добра степен на сгъстяване за турбо. В този ред на мисли твоя мотор с колко CR е?


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Според математиката (и няколкото калкулатора) инжектори с капацитет 240 цц/мин ще са ми перфектни, ако пусна на 1 бар турбото. А тези са 250 цц..... , а и не мисля, че ВР6 2.9 Трубо, ще е с малки инжектори
За конете казвам какво очаквам, на база математика, но не се знае в крайна сметка какво ще излезе.
Това е първи Сетъп и ще инвестирам максимално малко пари, но ако излезе нещо ново на добра цена бих го купил. (Вчера изпуснах чисто нова Турбина Гаретт Т04Е за 210 Евро да я купя
).
Мотора (оригинално 8.8:1) ако искам да го разреждам ще си сложа по-дебела гарнитура, което ще е достатъчно за бууст-а който съм предвидил. Но си мисля, че и с оригиналната степен на сгъстяване пак няма да е проблем на 0.5 да върви...всичко е до правилните настройки на запалване и впръскване на гориво.

За конете казвам какво очаквам, на база математика, но не се знае в крайна сметка какво ще излезе.
Това е първи Сетъп и ще инвестирам максимално малко пари, но ако излезе нещо ново на добра цена бих го купил. (Вчера изпуснах чисто нова Турбина Гаретт Т04Е за 210 Евро да я купя

Мотора (оригинално 8.8:1) ако искам да го разреждам ще си сложа по-дебела гарнитура, което ще е достатъчно за бууст-а който съм предвидил. Но си мисля, че и с оригиналната степен на сгъстяване пак няма да е проблем на 0.5 да върви...всичко е до правилните настройки на запалване и впръскване на гориво.
AlibiTu написа:Според математиката (и няколкото калкулатора) инжектори с капацитет 240 цц/мин ще са ми перфектни, ако пусна на 1 бар турбото. А тези са 250 цц..... , а и не мисля, че ВР6 2.9 Трубо, ще е с малки инжектори![]()
VR6 не е турбо мотор, под 200 коня атмосферни е (BSFC е различно - http://www.prime-mover.org/Engines/GArticles/bsfc.html)
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
AlibiTu написа:Аз съм в грешка...не е Турбо![]()
Но въпреки това тия инжектори си мисля, че ще ми свършат работа.
според мен няма или ще са на лимита

може на 4 бара да караш (бензина) ама .... по добре се затраховай с големи инжектопляктори
горе ще обеднее яко.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Според тоя Калкулатор Дюзите излизат 220цц при 1 бар.

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01424.htm
А при този проект момчето е използвало 22 лбс (220цц) инжектори. Колата му също е 325.
Ест. винаги мога да вдигна дебита на бензиновата помпа, но до сега винаги съм си мислил, че за малък бууст едни инжектори от сорта на 240-250 цц ще са ми достатъчни.
А при положение, че няма да разреждам двигателя и турбото също няма да е голямо, нямали да са достатъчно големи инжекторите, които съм си взел?И какви размери инжектори биха ми свършили по-добра работа?
Мерси за съветите

http://www.not2fast.com/turbo/glossary/turbo_glossary.shtml#specific_fuel_consumption
Използвай по-песимистичния коефициент SFC=0.60.
Отделно 13.3 смес за WOT е страхотно - но не и за турбо. По-реална е 12-12.5, а при 1 бар може и 11.5. Тогава цифрите са доооста различни.
Използвай по-песимистичния коефициент SFC=0.60.
Отделно 13.3 смес за WOT е страхотно - но не и за турбо. По-реална е 12-12.5, а при 1 бар може и 11.5. Тогава цифрите са доооста различни.
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани