За премахването на виското

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

За премахването на виското

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 02 Авг 2006, 15:30

знам,че има доста исписано по въпроса но искам още няколко мнения
:help:
1-датчик от 88 до 92 градуса подходящ ли е :?:
2-наистина ли премахването дава коне :?:
3-на кой маркуч да сложа датчика :?:
4-какво трябва да е релето :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 02 Авг 2006, 21:08

1-аз съм с датчик за 70 градуса
2-дава ама друг път :mhihi:
3-маркуча които е долу на радятора демек водата вече е минала през радятора и отива към мотора
4-за релето не си спомням
успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 02 Авг 2006, 21:14

kiko написа:2-дава ама друг път :mhihi:


е добре де,нищо ли не се усеща :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 02 Авг 2006, 21:17

ми не знам ти може да усетиш аз нищо не усетих :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 03 Авг 2006, 10:23

:help: :roll:
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 03 Авг 2006, 10:23

датчика трябва да е на най-топлото място! При мен е горе на термостата :idea:
Срещал съм из нета твърдения за 3-5 коня,но едно съм сигурен,перката товари коляновия вал и водната помпа,значи полза 100% има.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 14 Авг 2006, 22:15

други мнения :roll: :help:
Изображение

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 14 Авг 2006, 23:31

аз като бях със силикона и макс километри вдигах 230 и повече не искаше!След като инсталирах ел. перка колата не спира да набира до 240!!!Наистина и аз не вярвах, но е факт!А и по принцип се осеща разлика! ;)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 15 Авг 2006, 9:14

За 3 мисля, че е по-правилно да е на горния маркуч но и долу може...
в случая знаеш колко грее двигателя а не темп. на охладената вече течност.

И аз скоро смятам да направя тази врътка защото виското ми замина.

Доколкото за конете... 1 катък може и да вдигне ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 15 Авг 2006, 14:25

Ако виското си е заминало и е постоянно зацепено може и да има кяр от това да минеш на ел. перка, която да пали, когато си трябва. НО :!: Ако виското си е ОК - то товари мотора точно тогава, когато и ел. перката - когато се задейства. Относно това, че виско-перката товари коляновия вал трябва да се спомене, че ел. перката като се включи пак товари по същия начин, само че през генератора (което не е пък добре за него... :help: )
Релето трябва да е по-голямо от номиналния ток на конкретния вентилатор, който ще ползваш, за да може да обере пусковия му ток без да нагарят контактите му. Обърни внимание и на въздухозаборника, който е важен за правилното охлаждане на радиатора, след паленето на перката...
Термоключът (термосуич, термошалтер) на всички коли с ел. перки е долу на радиатора. Това е така може би, защото горе водата се затопля чрез топлоотдаването откъм мотора още преди да е отворил напълно термостата, а ние искаме да охлаждаме водата в радиатора, когато стигне определени градуси, а не мотора. Термоключът трябва да работи с няколко градуса по-нагоре от термостата, за да може да не се застъпват. При 87-88 градуа термостат, според мен в идеалния случай стойностите трябва да са 92-98 да речем...
Малиии... Отнесох се...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 27 Авг 2006, 18:38

Турбо ако виското е заминало то колицата ще загрява.Зада си замине значи че селикончето вътре или е изтекло или се е насрало нещо.И немоа да резбера кое твари коляновия вал?Единия път перката а другия път .... големи глупости чесно.Ся ли се учим не моа да резбера?Хидравликата климатика,генератора всичко това твари.А перката си се върти съвсем ама съвсем свободно!докът не включи и то за около 5-10 сек(изправна система).Не говори глупости моля те.Първо разбери защо ти се е насрал мотора!Слушах вече 5 коли с ванос и ...не е така.
ай с здраве

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 27 Авг 2006, 18:39

Термоключът (термосуич, термошалтер) на всички коли с ел. перки е долу на радиатора.
НА някои фордове не е така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Авг 2006, 23:04

Ахиле, не се заяждай бе братле! Изказвам мнение, СОБСТВЕНО. Изтраях ти няколко поста ама ти се престара! Така дали помагаш на човека или само оакваш темата? Моя мотор НЕ Е насран, ако искаш може да се пробваме да видим как е. Ти като много си голям капацитет и си слушал толкоз мотори защо не откри какъв му е дерта на моя? И в този ред на мисли, ако искаш мога да ти пратя виско съединител от Е39 525 ТДС, който е постоянно зацепил!!! Не бъркай човека!
Единственото предимство на ел. перката е, че се усеща със сигурност, когато работи и може да се върже да работи независимо от положението на ключа и да спира, когато охлади водата в радиатора, а не при изключване на двигателя, както е мисля при Е36-ците, които са фабрично с ел. перки.
Айде със здраве!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 08 Сеп 2006, 16:18

според мен виското е доста полезно,защото дали е зацепило или не- перката се върти постоянно и обдухва целия мотор и всичко покрай него и не позволява да се застоява топлината от мотора и колекторите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 08 Сеп 2006, 17:49

Zik написа:според мен виското е доста полезно,защото дали е зацепило или не- перката се върти постоянно и обдухва целия мотор и всичко покрай него и не позволява да се застоява топлината от мотора и колекторите


Ще се сетите! :idea: По-добре си играй само с градусите на термостата а от там виското ще върти почти на "свободно" и пак ще полчите същият ефект!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook