E39 ъпгрейд с турбо и чип
Модератор: bum_bum
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Trojaneca
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 16.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M54B30
- Мечтае да кара: F10 N55B30
E39 ъпгрейд с турбо и чип
Искам да узная, как ще е най-разумно да ъпгрейдвам колата. Става дума за Е39тка 520i , решил съм да вложа малко пари в тунинг на двигателя - Турбо компресор и чип, ако може - да ми дадете насоки, откъде да ги взема тези части, къде ще е най-добре да ми ги монтират и настроят и тн
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
здравей,
малко неясно ми се струва , че подхождаш. Слагането на Турбо е доста сериозна работа и не е само до закачането му... Особено на твоето 520 пък ми се струва доста неподходящо предвид сгъстения мотор .
А относно чиповете внимавай къде и кой пипа , че тези Сименси (МС42 особено) са доста рискови за оптимизиране.
малко неясно ми се струва , че подхождаш. Слагането на Турбо е доста сериозна работа и не е само до закачането му... Особено на твоето 520 пък ми се струва доста неподходящо предвид сгъстения мотор .
А относно чиповете внимавай къде и кой пипа , че тези Сименси (МС42 особено) са доста рискови за оптимизиране.
- Trojaneca
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 16.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M54B30
- Мечтае да кара: F10 N55B30
Знам че е сериозна работа, но мисля че не е невъзможно да се монтира...все ще се намери място за системата. Какви модели се предлагат на българския пазар, кой ще е най-подходящ за моята кола и колко ще струва туброкомпресора?
- Trojaneca
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 16.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M54B30
- Мечтае да кара: F10 N55B30
Аз не искам да правя кола, която да конкурира колите в NFS, искам да сложа едно турбо и един чип
И питам за цените, някой, който се е занимавал с такива неща да ми даде насока...за модели и тн..

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Trojaneca написа:искам да сложа едно турбо
от 2500 до безкрайност може да стигнат цените

Trojaneca написа:искам да сложа един чип
Чиповете са поне 3-400 лв за твойта кола ... не знам колко точно.Струва ми се че след турбото по скоро ще имаш нужда от друга електроника а не чип

А иначе ефекта на турбо и/или електроника е доста приятен

May the BMW force be with you!
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
M52 европейско изпълнение е леко келяв мотор заради Никасила който от гаден бензин и при по - екстремни условия може и да не устиска на напъна. Освен това най вероятно е поне на 250 000 реални километри и нене в първа младост. Мисълта ми е че това не е най-пригодния мотор за турбиниране но ти си знаеш.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
скоро гледах едно предаване с участието на представители от цунами тунинг които коментираха че турбо (мисля че беше Гарет) струвало кам 3500лв от там буталца ......... чипче около 1000-дарка и т.н.т
мисля че колегите бяха прави че ще ти излезе поне половината от стоиноста на колата ти
Другия вариант е да се направи от някои "гаражен маистор"(моля да не се обиждат въпросните хора) с много по евтини части или с такава втора употреба
мисля че колегите бяха прави че ще ти излезе поне половината от стоиноста на колата ти
Другия вариант е да се направи от някои "гаражен маистор"(моля да не се обиждат въпросните хора) с много по евтини части или с такава втора употреба
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

Trojaneca написа:Аз не искам да правя кола, която да конкурира колите в NFS, искам да сложа едно турбо и един чипИ питам за цените, някой, който се е занимавал с такива неща да ми даде насока...за модели и тн..
Не , бе , аз затва ти го написах така щот та видях че си много фешън с тоя нов модел на БМВ. Ти не ме разбирай погрешно , ако искаш да конкурираш колите от НФС-то тряя да вложиш 2пъти колкото колата+колата де


- Trojaneca
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 16.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M54B30
- Мечтае да кара: F10 N55B30
Какво излиза...че ще трябва да се бръкна малко повече...Може ли някой да ми даде точен линк с модели чипове и турбо кит-ове?
http://www.turbokits.com/325_turbo_kits.html Ето за 4400$ какъв готов кит тип ташак можеш да получиш, без доставка при това
Сериозно на този мотор трябва да му смъкнеш доста степента на сгъстяване та да стане нещо дълготрайно (нови бутала ... мотора е с верига и не върви да слагаш дебели гарнитури), Според мен смисъл има да се прави това упражнение на 2.5 мотор или още по-добре на 2.8, защото инвестициите са абсолютно еднакви, а ефекта много по-голям, както и издръжливоста. По-добре помисли за смяна на мотора (м50б28,25 без ванос или направо с38 за пълната мания) или на цялата кола с по-голям мотор (на 528 и 520 цената е близка).

Сериозно на този мотор трябва да му смъкнеш доста степента на сгъстяване та да стане нещо дълготрайно (нови бутала ... мотора е с верига и не върви да слагаш дебели гарнитури), Според мен смисъл има да се прави това упражнение на 2.5 мотор или още по-добре на 2.8, защото инвестициите са абсолютно еднакви, а ефекта много по-голям, както и издръжливоста. По-добре помисли за смяна на мотора (м50б28,25 без ванос или направо с38 за пълната мания) или на цялата кола с по-голям мотор (на 528 и 520 цената е близка).
- Sharpshooter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 22.09.2004
- Местоположение: Бургас
Trojaneca написа:Какво излиза...че ще трябва да се бръкна малко повече...Може ли някой да ми даде точен линк с модели чипове и турбо кит-ове?
http://prospeed.bg/tuning_product.php?c=3216&s=3292
http://prospeed.bg/tuning_chip.php





House Music... Extazy is gonna make it allright tonight
Sharpshooter написа:Trojaneca написа:Какво излиза...че ще трябва да се бръкна малко повече...Може ли някой да ми даде точен линк с модели чипове и турбо кит-ове?
http://prospeed.bg/tuning_product.php?c=3216&s=3292
http://prospeed.bg/tuning_chip.php
Тази турбина е да кажем 1/10-та от целия кит ... трябват му още 1 камара шукарий, a двигателя няма да може да се управлява от този чип.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани