аеродинамиката и "оптичния тунинг" ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

аеродинамиката и "оптичния тунинг" ?

Мнение от DEFLEPPARD » 15 Окт 2004, 12:46

"големите" фирми извършват куп изчисления преди да "нарисуват" спойлерите които ще произвеждат... "селските майстори" ги праят по рисунка, усет и т.н. ясно е кои са по-добри от гледна точка на аеродинамиката, при "селските майстори" имаме възможността да си направим нещо което да ни харесва особено много... нещо по наши рисунки, което ще е наистина индивидуално... а при големите фирми избираме от каталог при което се получава "серийност в индивидуализма"....
въпроса е при кои скорости до колко е важна аеродинамиката, особено като се има предвид че масово караме стари коли които не са особено бързи...
т.е. ако трябва да избираме между красота и аеродинамика за да можем да вземем правилното решение трябва да можем да оценим предимствата на по-добрата аеродинамика... но само ако ги има :)
това също се превърна вече в нещо като масова мода и е добре да се знае преди да се предприеме нещо....
ей тва ми се иска някой да го обясни ? :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 15 Окт 2004, 14:32

Крилото - тип пейка, много помага на аеродинамиката, на разхода още повече. А да незабравяме, че и поне 15-20 коня дава 8) .

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Окт 2004, 14:53

До 25кс. ако е поставен правилно..........и най добри резолтати дава в Перник!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 15 Окт 2004, 17:07

Този въпрос ми напомни за соц. строителството. Цял институт инжинери и проектанти правят проект за строеж на сграда. Изчисляват всичко до грам и сантиметър. После Партииния комитет е спуснал директива за икономии и Бай Иван - трънски майстор-зидар започва да командва: тука ще сложите не такова, а онакова желязо. Там вместо тоя цимент - оня. И накрая се чудиме що панелките се разпадат след 10 години живот.

Та за оптичния тунинг. Благодаря на "селските майстори" за проявеното творчество, но ако някога реша да си тунинговам колата ще обогатя този дето е учил за това и после се е скъсал от бачкане за да докаже, че неговият продукт е качествен (и не напоследно място няма да ми вдигне разхода или да ме кара да се чувствам на завоите като на пързалката в Зимния дворец). А това дето сме щяли да си приличаме със съседа. Ами чудо голямо, ние и сега си различаваме колите само по номера и когато са повечко наредени една до друга си пускаме алармата за да си ги намериме (който не ми вярва да отиде в петък или събота вечер в МЕТРО на паркинга и да гледа :) )
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook