питане за м42 ????

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

питане за м42 ????

Мнение от super_bojo » 26 Сеп 2008, 19:41

колеги парво се извинявам штот вапроса не е за тунинг ма в е36 раздела никой не ми казва ништо,та искам да питам за кво служи и кога се задейсват тия вакуми под колектора които командват едно кръгло като дросел в средата на колектора в самите траби

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 26 Сеп 2008, 20:27

Кое кръгло какво ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 26 Сеп 2008, 21:19

затваряйте

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: софия

Мнение от Вуйчо Ваньо » 26 Сеп 2008, 23:01

Идеята е следната: при ниски обороти са нужни дълги рънъри а при високи къси за да получиш максимум мощност и въртящ момент. Понеже няма как да имаш два различни всмукателни колектора този е направен двуделен, като тази клапа при високи обороти чрез вакум се завърта и застава така че разделя дължината на рънърите на две и практически имаш къси рънъри а когато е затворена използваш цялата им дължина. Това е най-общо, надявам се да си ме разбрал. И както казах такава е била идеята а доколко е сполучлива има противоречиви мнения. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 27 Сеп 2008, 11:41

мерси колега

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook