200 коня турбо или 200 коня без турбо!?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

Re: ре

Мнение от NESH » 27 Ное 2006, 10:02

krika написа: даже и С2000 а те са 4Х4 са адсики далече от ВРЦтка ;) Но тва не значи че не са силни но имат момент като на мотоциклет а пък тия 240кс са "само" толкова заради това че са с рестриктнати дросели и лимит на оборотите :idea:


Група N са "до 2000 и 4 двигателни колела" ,а JWRC група А са "до 1600 с две двигателни колела" http://www.rally.slottotal.com/castella ... nt2006.doc

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Ное 2006, 11:50

PARADOX_sf написа:Тази плоска крива се постига чрез вариация на налягането на компресора с цел щадене на скорости, дифове, полуоски и т.н.
Кат изплескаш един чип дет забива на константно налягане момента ще стане по-пиков и ще се получи един триъгълник над тази права. А върха му ще е с сигурно 100нм повече от платото. :winky:


да естествено, че се с прави с електроника ;) според мен основната цел не е шадене, а driveability. с тая линейна крива колата е много предвидима и няма да те залепя на седалката след 4 хиляди оборота примерно. :winky:

а 4х4, че е най-добро за всеки ден е съвсем различна тема, хайде да не я започваме тук :idea:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 27 Ное 2006, 16:24

Поредната тема която май няма особен смисъл


Турбо количките вървят на право и дълги завои а атмосферките по завойчетата .


Пример - на много асфалтови отсечки Ф2 ритаха по кокалчетата ВРЦ. - но когато има сцепление и не трябва груба сила а прецизен контрол над автомобила.

за мен лично една 200 кс турбо кола винаги ще е по-бърза от една 200кс атмосферка при еднакви кг и аеродинамика, и то само заради въртящия момент ( говорим за ускорение и до-ускорение)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: ре

Мнение от krika » 27 Ное 2006, 20:09

NESH написа:
krika написа: даже и С2000 а те са 4Х4 са адсики далече от ВРЦтка ;) Но тва не значи че не са силни но имат момент като на мотоциклет а пък тия 240кс са "само" толкова заради това че са с рестриктнати дросели и лимит на оборотите :idea:


Група N са "до 2000 и 4 двигателни колела" ,а JWRC група А са "до 1600 с две двигателни колела" http://www.rally.slottotal.com/castella ... nt2006.doc
кво искаш да кажеш с тва :shock: Аз ти думам за С2000 4х4 атмосферка че още е на светлинни от ВРЦ ти ми разправяш за гр.Н 2000турбо 4х4 коли някви работи :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Мнение от ivo098 » 28 Ное 2006, 8:29

vutov написа: има ли такава кола като тая която сънувам. По възможност да средна големина и да е с добра изолация, че да не чувам двигателя.


335i ;)
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 15 Фев 2007, 21:23

абе за градско турбо-да.ама като е толова бързо защо наи-бързите коли сериино са без турбо- карерра гт,енцо,лп640,макларен ф1,зонда,мц12(последните 2 не са особено сериини)??? и само не изтакваиите довода : ми ако им сложат турбо ще излетят ! можеха да ги направт 3-4 литра турбо и пак да са толкова мощни. а не върви и довода че са атмосферни за да могат лесно да се разпилят защото ако турбинираш един такъв автомобил,тои ще излети.гембалла щяха да пражят турбо гт ама излезе атмосфека гт.
и аз съм раздвоен ама като ми дадът да тествам 335и и м3 тогава ще преценя.предлагам някои който ги е карал да даде мнение а ние останалите да млъкваме вече. :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 16.02.2007

Мнение от jenvey » 16 Фев 2007, 13:19

Турбо колите при едни и същи коне в повечето случаи ще са по-бавни от атмосферните на завои, 400м. Причината за това е, че при атмосферните коли мощността се разгръща бавно през целия диапазон на оборотите. При турбо колите почти целия бууст настъпва още в самото начало което води до сериозна загуба на сцеплението. На божурище защо турбо астрите са много по-бавни от атмосферките? Аз не съм видял турбинирана астра да даде време много по-ниско от 15.00 а атмосферни има в 13ките. Същото е и при БМВ-то на Али и при жигулата на Гошо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 17 Фев 2007, 16:14

на същото божурище,първите места са окупирани от 911 ТУРБО от сума време,та не знам как така се бави турбото на старт.маи точно там дава наи-голямо предимство въртящия монмент на ниски обороти

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 16.02.2007

Мнение от jenvey » 17 Фев 2007, 16:25

911 turbo е с променлива геометрия и това е единствената серийно производство бензинова кола с подобно турбо. Колата няма никакъв лаг. Това, че турбо колите са по-бързи спор няма в това. Аз говоря за колите с евтини турбо конверсии. При добре направена турбо кола няма проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 18 Фев 2007, 21:13

:yes:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook