200 коня турбо или 200 коня без турбо!?
Модератор: bum_bum
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: ре
krika написа: даже и С2000 а те са 4Х4 са адсики далече от ВРЦткаНо тва не значи че не са силни но имат момент като на мотоциклет а пък тия 240кс са "само" толкова заради това че са с рестриктнати дросели и лимит на оборотите
Група N са "до 2000 и 4 двигателни колела" ,а JWRC група А са "до 1600 с две двигателни колела" http://www.rally.slottotal.com/castella ... nt2006.doc
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
PARADOX_sf написа:Тази плоска крива се постига чрез вариация на налягането на компресора с цел щадене на скорости, дифове, полуоски и т.н.
Кат изплескаш един чип дет забива на константно налягане момента ще стане по-пиков и ще се получи един триъгълник над тази права. А върха му ще е с сигурно 100нм повече от платото.
да естествено, че се с прави с електроника


а 4х4, че е най-добро за всеки ден е съвсем различна тема, хайде да не я започваме тук

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
Поредната тема която май няма особен смисъл
Турбо количките вървят на право и дълги завои а атмосферките по завойчетата .
Пример - на много асфалтови отсечки Ф2 ритаха по кокалчетата ВРЦ. - но когато има сцепление и не трябва груба сила а прецизен контрол над автомобила.
за мен лично една 200 кс турбо кола винаги ще е по-бърза от една 200кс атмосферка при еднакви кг и аеродинамика, и то само заради въртящия момент ( говорим за ускорение и до-ускорение)
Турбо количките вървят на право и дълги завои а атмосферките по завойчетата .
Пример - на много асфалтови отсечки Ф2 ритаха по кокалчетата ВРЦ. - но когато има сцепление и не трябва груба сила а прецизен контрол над автомобила.
за мен лично една 200 кс турбо кола винаги ще е по-бърза от една 200кс атмосферка при еднакви кг и аеродинамика, и то само заради въртящия момент ( говорим за ускорение и до-ускорение)
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: ре
кво искаш да кажеш с тваNESH написа:krika написа: даже и С2000 а те са 4Х4 са адсики далече от ВРЦткаНо тва не значи че не са силни но имат момент като на мотоциклет а пък тия 240кс са "само" толкова заради това че са с рестриктнати дросели и лимит на оборотите
Група N са "до 2000 и 4 двигателни колела" ,а JWRC група А са "до 1600 с две двигателни колела" http://www.rally.slottotal.com/castella ... nt2006.doc


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
vutov написа: има ли такава кола като тая която сънувам. По възможност да средна големина и да е с добра изолация, че да не чувам двигателя.
335i

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
абе за градско турбо-да.ама като е толова бързо защо наи-бързите коли сериино са без турбо- карерра гт,енцо,лп640,макларен ф1,зонда,мц12(последните 2 не са особено сериини)??? и само не изтакваиите довода : ми ако им сложат турбо ще излетят ! можеха да ги направт 3-4 литра турбо и пак да са толкова мощни. а не върви и довода че са атмосферни за да могат лесно да се разпилят защото ако турбинираш един такъв автомобил,тои ще излети.гембалла щяха да пражят турбо гт ама излезе атмосфека гт.
и аз съм раздвоен ама като ми дадът да тествам 335и и м3 тогава ще преценя.предлагам някои който ги е карал да даде мнение а ние останалите да млъкваме вече.
и аз съм раздвоен ама като ми дадът да тествам 335и и м3 тогава ще преценя.предлагам някои който ги е карал да даде мнение а ние останалите да млъкваме вече.

Турбо колите при едни и същи коне в повечето случаи ще са по-бавни от атмосферните на завои, 400м. Причината за това е, че при атмосферните коли мощността се разгръща бавно през целия диапазон на оборотите. При турбо колите почти целия бууст настъпва още в самото начало което води до сериозна загуба на сцеплението. На божурище защо турбо астрите са много по-бавни от атмосферките? Аз не съм видял турбинирана астра да даде време много по-ниско от 15.00 а атмосферни има в 13ките. Същото е и при БМВ-то на Али и при жигулата на Гошо.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
на същото божурище,първите места са окупирани от 911 ТУРБО от сума време,та не знам как така се бави турбото на старт.маи точно там дава наи-голямо предимство въртящия монмент на ниски обороти
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани