318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Потърси в по-предишните страници на този раздел"Тунинг".Писано е кое е стендалоун и кое пигибек(пиджибек).СМТ не е стендалоун.
Megasquirt & Megaview user
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата
та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи
дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен ето една снимка на под капака от днес
ина4е освен 4е му скъсах гъза от ръ4ки
има6е и някои инциденти при единия буквално пострада гъза на колата демек леко забърсах на един познат форд4ето при опит за една въртележка:) и после един майстор на климатици леко ми прееба предния капак при опит да го затвори без да погледне 4е амортесиор4ето на капака не подпира както е попринцим а малко по другна4ин ама както и да е матора за сега е ок музиката и тя е ок нема грижи;) сложих две 4исто нови амортесьор4ета за предния капак и гъза ще ги оправим






ина4е освен 4е му скъсах гъза от ръ4ки




ludiagsm написа:тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондатата сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи
дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен ето една снимка на под капака от днес
ина4е освен 4е му скъсах гъза от ръ4киима6е и някои инциденти при единия буквално пострада гъза на колата демек леко забърсах на един познат форд4ето при опит за една въртележка:) и после един майстор на климатици леко ми прееба предния капак при опит да го затвори без да погледне 4е амортесиор4ето на капака не подпира както е попринцим а малко по другна4ин ама както и да е матора за сега е ок музиката и тя е ок нема грижи;) сложих две 4исто нови амортесьор4ета за предния капак и гъза ще ги оправим
асконата бате не фордче



- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен
Това нещо като скъп чип тунинг звучи

Искам и аз

Последна промяна Zaho на 01 Авг 2007, 11:44, променена общо 1 път
re
ludiagsm написа:...сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота..... дет се вика 6естака си е 6естак деебе6
...айде таргета се вдигна на около 700 коня и кола в 10-те секунди! Успех и бързо развитие на проекта

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zaho написа:тези дни се заиграх малко с музикалното купе което ве4е е 2,5 литра без ванос , наредих му инсталация за мотроник 3.1 ,зака4их му едно СМТ6 и един мап сензор ,така 4е смт-то да работи като пиджибек за аванса (нанася корекция на времето за подаване на искра ) и като стандалоун за горивото (управлява самостоятелнио 6-те инжектора вместо мотроника) като с голям кеф изхвърлих дебитомера , тпс-а и ламбдасондата та сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота смесите са перфектнни като има и икономи4ен режим в зависимост от това колко натискам педала на газта и също когато съм на скорост и върна газта докрай щом мотора се върти по инерция инжекторите не работят е без турбина е за сега но некси по4ва много д аме кефи дет се вика 6естака си е 6естак деебе6 макар и атмосферен
Това нещо като скъп чип тунинг звучи
Искам и аз
дам само дето се настройва то4но по твоя си мотор с неговите железа;)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: re
NESH написа:ludiagsm написа:...сега 6естака пали лесно форсира се като моторетка и се върти до 7500 оборота..... дет се вика 6естака си е 6естак деебе6
...айде таргета се вдигна на около 700 коня и кола в 10-те секунди! Успех и бързо развитие на проекта
то4но на тоя мотор трудно защото е със оригинални бутала и биели единствено биелните лагери са усилени предполагам около 400 коня ще са му добре ина4е с ковани бутала и биели нещата стават по сериозни и може да отидеме до 700коня но трябва и 4итава турбина дет да може да ги духне тея коне

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
sachs написа:ludiagsm написа:форд4е форд4еприли4ат си дебе6 (кво вика 4овека леле сма4каха на тате коли4ката
)
отиде,вика,на тати силата![]()
![]()



- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
поиграх си малко и с ок4внето реших леко да подсиля прожините с едни подложки защото с тая музика нещата стават много сериозни от към кила на колата и тн. вайтека се издъни от към амортесиори и най-ве4е прожини ако 4е цялото ока4ване е двойно регулируемо. След това я покарах малко и с конитата се държи много по добре те са с по-дебели стебла и самия цилиндър на амортесьора е по голям 











Последна промяна ludiagsm на 03 Авг 2007, 9:59, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:Тва за купето или за ИС-а е?
А я кажете примерно гледам турбинки в сайта на Гарет и там си пише за всяка турбинка какъв капацитет има за коне и за каква кубатура е предвидена.Та въпроса ми е примерно ако е предвидена за 2.0 нагоре може ли да я развърти добре и 1.8 мотор?Или ще му дойде голяма?
за купето , ама май ще отворя отселна тема


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани