Турбо за М42??

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: MemphysVille
Пол: Мъж
Кара: само Е30-ски

Мнение от Memphys » 15 Юни 2007, 20:15

Ми то с компресоче май ще излезе към 180-190 коня, колкото и стандартен М50Б25
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Юни 2007, 20:21

На компресора силата не е да дава коне, ами едно друго нещо и то още от много ниски РПМ. ;)
Незнам защо хората гледат все конете :D
Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: MemphysVille
Пол: Мъж
Кара: само Е30-ски

Мнение от Memphys » 15 Юни 2007, 20:59

AlibiTu написа:На компресора силата не е да дава коне, ами едно друго нещо и то още от много ниски РПМ. ;)
Незнам защо хората гледат все конете :D
Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.

Че си прав, прав си, ама аз мисля че в случая, за който пита човека един S14 ще му свърши перфектна работа ;)
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2007, 21:36

Memphys написа:
AlibiTu написа:На компресора силата не е да дава коне, ами едно друго нещо и то още от много ниски РПМ. ;)
Незнам защо хората гледат все конете :D
Давам пример> ИС вс 323 на Б2. От летящ старт ме прави смешен, но от място е една идея по-бърз, а във високите вървим заедно. Конете са кажи речи еднакви. Ама едно друго нещо има в повече Б2 и то в по-средни РПМ.

Че си прав, прав си, ама аз мисля че в случая, за който пита човека един S14 ще му свърши перфектна работа ;)
а ти, знаеш ли колко струва ревизията на тоз матор ;)...дет се вика,аман от пушляци :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 340
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: Добрич
Кара: Е30;Е65
Мечтае да кара: Е30

Мнение от DILDO » 15 Юни 2007, 23:58

Явор написа:
Memphys написа:..
а ти, знаеш ли колко струва ревизията на тоз матор ;)...дет се вика,аман от пушляци :mhihi:


доста... :roll:
Alex 320i Cabrio написа:- кара се само със синтетично масло - Motul 300V Crono 15W50
- кара се само със масло за шпер и ATF в диференциала и скоростите
- кара се само с 98+ бензин минимум
- разход от 15/100 на градско, 10/100 на дълго и до 35/100 на писта
- кара се само с Bosch свещи от 22лв бройката
- адски е придирчив на капачка и дистрибутор - 300лв
- адски е придирчив на кабели от Beru за свещите - 300лв
- адски е придирчив на наличието на 100% изправен дебитомер
- двата дросела в България почти няма кой да ги настрои
- адски е придирчив на гарнитурите на смукателните колектори - 300лв

Не искам да ти обяснявам, че комплект бутала и сегменти от Mahle/Goetze отиват на 3500лв!!! Един клапан е около 210лв, а имаш 16...Разпределителните валове са по 1200лв всеки..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Юни 2007, 3:11

М50Б25 е по-добро решение от С14 ;) Горе са обяснили защо.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: MemphysVille
Пол: Мъж
Кара: само Е30-ски

Мнение от Memphys » 16 Юни 2007, 6:54

Alex 320i Cabrio написа:- кара се само със синтетично масло - Motul 300V Crono 15W50
- кара се само със масло за шпер и ATF в диференциала и скоростите
- кара се само с 98+ бензин минимум
- разход от 15/100 на градско, 10/100 на дълго и до 35/100 на писта
- кара се само с Bosch свещи от 22лв бройката
- адски е придирчив на капачка и дистрибутор - 300лв
- адски е придирчив на кабели от Beru за свещите - 300лв
- адски е придирчив на наличието на 100% изправен дебитомер
- двата дросела в България почти няма кой да ги настрои
- адски е придирчив на гарнитурите на смукателните колектори - 300лв

Не искам да ти обяснявам, че комплект бутала и сегменти от Mahle/Goetze отиват на 3500лв!!! Един клапан е около 210лв, а имаш 16...Разпределителните валове са по 1200лв всеки..


Ебати цифрата :shock: Те за тва сигурно са по 15к евро в германия
Само една забележка - 15W50 не е ли минерално
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 16 Юни 2007, 9:18

Не е минерално ;)

А и някъде Явор беше писал че на S14 ангренажа му е 2000 лева, такув спомен имам от няква стара тема :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Юни 2007, 1:58

ебахти цифрите, то най добре да си земеш едно 540 от Германия за 5000 лева и да си го лумнеш него, мене това ми е мечтата аме ще видим тая работа скоро :twisted:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Юни 2007, 2:40

Kristopher написа:ебахти цифрите, то най добре да си земеш едно 540 от Германия за 5000 лева и да си го лумнеш него, мене това ми е мечтата аме ще видим тая работа скоро :twisted:
па земи си бря,играч :mhihi:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Юни 2007, 12:17

оооо ще си зема, ама не тия дни

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook