М10 карбуратор + турбо?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Яну 2007, 19:19

зарежете тия карбуратори бе :)
за мен истината е индивидуални дросели и инжекцион... надявам се някой ден да го докажа и на практика. ма доста фурни хляб има да изям до тогава ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Яну 2007, 19:31

[steeN] написа:... надявам се някой ден да го докажа и на практика. ма доста фурни хляб има да изям до тогава ;)


Докато се усетиш и фурните ще са зад теб ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Яну 2007, 20:23

Бе той и без да става звяр - я го купи - а, браво, купил си го - значи си много богат и неразумен да налееш толкоз в Е30 :roll:
BMW only!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Яну 2007, 20:27

amd написа:Бе той и без да става звяр - я го купи - а, браво, купил си го - значи си много богат и неразумен да налееш толкоз в Е30 :roll:
ща та шлюпна :winky:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Яну 2007, 20:48

Хаха засегнах някой :mhihi: Е нали знаеш що така говоря - гроздето е кисело :D
BMW only!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 09 Яну 2007, 22:10

[steeN] написа:зарежете тия карбуратори бе :)
за мен истината е индивидуални дросели и инжекцион... надявам се някой ден да го докажа и на практика. ма доста фурни хляб има да изям до тогава ;)

Те тва па с дроселите е елемнтарно. За има нема 100лв шси го напраиш. Аз ще праа опита на Томи от Несебър с Л-джетроника, ама искам да разцепа поне един М10 с турбо, па после ще видиме. Има и друг вариант. Една електроника от Проспиид за 1500лв, от Л-джетроника се ползват само колектора с шината за дюзите и хоп готово. До 1.5 няма грижи с таз електроника. Ама за да набиеш 1.5 в М10, требва бая турбина и бая буталца. Тъй че там е разковничето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Яну 2007, 22:39

и аз за турбо говоря ;) то да боднеш дроселите е лесно наистина... после обаче трябва еър бокс да смяташ, правилна турбина, интеркулер, вътрешности алабала... там вече работата става сериозна, според мен.

а 1500 лв. за електроника не е ли малко скъпичко. като гледам хората се справят и с мегаскуирт?

Дилян Пенчев написа:
[steeN] написа:...

Докато се усетиш и фурните ще са зад теб ;)


а има и друго, тръгна ли по тоя път ми е ясно, че няма връщане назад :twisted:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 09 Яну 2007, 22:49

То ако ще се дават такива пари,май е по добре да се спреме на М30 та поне да извадиме конете и да има смисъл ;)
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Яну 2007, 23:50

Именно - ние сме с М10, защото така сме взели колата, но ако се дават яки пари поне да се ивадят яки коне, пък и звук ако щете от някой шестак (м30 по-добре).
BMW only!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 10 Яну 2007, 10:32

Нека да изясним нещо - колата за какво се прави? За 400 метра, за дрифтове или за всекидневно каране. Аз все си мисля, че ако не е за 400 метра, то си губи смисъла от М30 - голям е, тежък е, гори много и ако е повече от 2.8 - трудно се намират чаркове...

Аз лично бих заложил на М10В20, разстърган от 89мм на 92мм с бутала от М30В35. По този начин мотора става М10В21 - 2100сс :mhihi: и степен на сгъстяване около 8:1 :D Познайте на колко може да се надуе и дали няма да излязат 250++ коня от него :twisted: А, пък ако се сложи и една дюза 50 кончета от веселия газ... много малко "бигачки" ще се осмелят да застанат на линията в Божурище :twisted: :twisted: :twisted:

Естествено и тук си има кусури - основно цената на цялата система, както и надеждността на изпълнението (особено това с разстъргването), ама пълно щастие няма :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Последна промяна viper на 10 Яну 2007, 11:15, променена общо 1 път

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Яну 2007, 10:37

Абе свиркай си, то у форума сичко е лесно :mhihi: :mhihi: :mhihi: Нали чичо :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 10 Яну 2007, 10:45

viper написа: Аз лично бих заложил на М10В20, разстърган от 89мм на 92мм с бутала от М30В35. По този начин мотора става М10В21 - 2100сс :mhihi: и степен на сгъстяване около 8:1 :D Познайте на колко може да се надуе и дали няма да излязат 250++ коня от него :twisted:


Натам бяхме тръгнали, ама се оказа доста грешна концепция, по-добрия вариант е стоков мотор, в смисъл без разтъргване, или 1.8 или 2.0. А тва с М30ката зя сега го забравете

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 10 Яну 2007, 11:14

То, като се замисля може да се разстърже блока с вал и биели от М10В18 и пак да се сложат от М30В35 бутала... Ще дойде на 1887сс и сгъстяването е пак около 8:1, но не за сметка на дебели гарнитури, които се продухват лесно :idea: Пък и си е далавера да имаш М10В19 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 10 Яну 2007, 14:12

Явно варианти има най-различни за тунинг на тези моторчета, въпроса вече опира до това колко пари е заделил човек. Усещам, че за нещо смислено трябва да се започне от 1000 лева нагоре.
BMW only!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 10 Яну 2007, 14:18

Ако удвоиш сумата ще си доста по-близо до истината ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook