IS турбо?
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
А ти защо спамиш след като темата е изчерпана,а?
И пак казвам че търсачката не ми е свършила работа!!!
И пак казвам че търсачката не ми е свършила работа!!!
Ами с СМТ6 съм и с още един ред is-кови дюзи.
бензиновата помпа сток и не смятам да я надувам няма да я правя за драг
бензиновата помпа сток и не смятам да я надувам няма да я правя за драг
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
А може ли някой да предложи къде може човек да си закара колата да му я направи истински майстор.....аз немога да си го направя сам но пък имам голям мерак......и поне да си направя сметката дали ще ми е по джоба 

- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
М42 е много корав за турбиниране
на 0.7 бара без зор ще си искара 230+ кончета на вала
и както го беше сметнал един колега още в началото на темата, това прави към 180 коня на колелата (със загубите)
колкото до максималната скорост... тя много зависи от това какъв ДИФ ще и сложиш
Ти се реши да го направиш пък... има някой колеги от този форум който вече имат бая опит и ще ти я направят екстра

на 0.7 бара без зор ще си искара 230+ кончета на вала

и както го беше сметнал един колега още в началото на темата, това прави към 180 коня на колелата (със загубите)
колкото до максималната скорост... тя много зависи от това какъв ДИФ ще и сложиш

Ти се реши да го направиш пък... има някой колеги от този форум който вече имат бая опит и ще ти я направят екстра

Критика се приема
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Турбо т3/т4 около 700лв ,интеркулер 300лв тръби марку4и скоби 250лв ,допълнителни инжектори с рейка 150 лв, Електроника смт6+мап сензор 600лв , колена тръби и фланци за изпускателния колектор + работа около 500лв ,2бр резонаторни гърнета на фи 60мм + тръби на фи 60мм около 250лв.Компект съединител и маховик на 220мм + стартер от Е30 около 300лв. Монтаж на механи4ната част от 500 до 3000лв( зависи къде и кой го прави) , монтаж и настройка на електрониката от 200 до 1000лв(зависи къде и кой го прави). и Някои дребни марку4ета кабел4ета тройничета и тн. 200-300лв уред4е за налягане на турбото по желание 60-70лв уред4е за бедна богата смес 60-70лв непрецизно и 450лв прецизно със сонда и контролер
Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.
Към което прибавяме шпер диференциял понеже тоя няма да издържи,нови скорости ,кардан ...и попринцип други спирачки,генерация също
Ето тука иво доста добре е написал кое колко пари идва горе долу ,просто трябва някой да го потърси! На темата ис-турбо има една камара със теми написани!
Горе долу това е цялата история за една ис-ка да стане около 260-270 коня на 0,7 бара и една 316-ка да стане около 230-коня на същото налягане разбира се има 10-ки други вариянти просто ви поднасям един от работещите и тествани от мен.
Към което прибавяме шпер диференциял понеже тоя няма да издържи,нови скорости ,кардан ...и попринцип други спирачки,генерация също
Ето тука иво доста добре е написал кое колко пари идва горе долу ,просто трябва някой да го потърси! На темата ис-турбо има една камара със теми написани!

- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране
ама то в въпрос на вкус де...

ама то в въпрос на вкус де...
Критика се приема
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
sonny написа:petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране![]()
ама то в въпрос на вкус де...
А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка
абе... вярно е ама Т3Т4 докато я развърти тоя мотор... ще има доооста голям лаг


това все пак е въпрос на предпочитания


Критика се приема
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
petrashkov написа:sonny написа:petrashkov написа:според мен с по малка турбинка ще е по приятна за каране![]()
ама то в въпрос на вкус де...
А кво правиме у високите с таз по-малка турбинка
абе... вярно е ама Т3Т4 докато я развърти тоя мотор... ще има доооста голям лагдоскоро се продаваше една във форума, тя беше с по малка турбина и беше истински кеф да я караш
![]()
това все пак е въпрос на предпочитанияна мен ми харесва да си усещам турбото и в по-ниските обороти
Имаш ли опит с това което казваш, или звездите ти го говорят ?


R.I.P Landikar
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Oyama написа:т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.
Няма спор, по бавно ще спулва, ама колегата така го каза, все едно бууст-а ще дойде на 5к ... на 3500 рпм ще има 0.6




R.I.P Landikar
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
rtzankov написа:Oyama написа:т3т4 е зверско изхвърляне, особено като ше го карате на 0.7, по добре т28 на 1.1 бара както съм аз, и елате да ми кажете че нямам високи обороти и че звездите ми говорят.
Няма спор, по бавно ще спулва, ама колегата така го каза, все едно бууст-а ще дойде на 5к ... на 3500 рпм ще има 0.6но се губи смисъла ако ще се кара на толкова
смисъл от буста винаги има

Oyama аз съм с турбинка от ланча 2.5 турбо дизел мисля, че я водят Т3 по добре ли е ако я сменя с Т28
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани