Турбо за М42??

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 15 Юни 2007, 12:44

Honzik написа:Че на Борко преминаването към 2.5 не му ли излезна над 2 бона? Турбото все си мисля, че може и по-тънкана да дойде.... говориме чисто финансово, а не кое е по-добрия вариант :)
Баце ако бих могъл да си турбинирам колата ама качественно както си му е редът и да ми излезе по тънко от 2000лв вярвай ми отдавна щях да съскам :winky:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Юни 2007, 12:55

въпроса е спорен но във вси4ки слу4аи с по-големия мотор неизвестните а от там и проблемите ще са по-малко

аз мога да кажа че вече съм поутъпкал пътеката около м42 ,но все още откривам нови грижи с турбоконверсията ,е ако ще се надува леко да кажем до 0,7 -1 бар нещата са известни и проблеми по4ти няма ,но когато знаеш 4е може да се надуе още малко и още малко и накрая дум :shock: та незнам кой е по добрия вариянт май тоя с по-големия мотор си е по-добрия защото не ставаш роб на колата си а само и къса6 дзадника ако че не върви кой знае колко много

щото стандартен сгъстен м42 с турбина на 0,7 бара дава 260коня на диното а пък м50б25 си е 192 коня но пък малкото коне в голям обем си ти4кат по-безгрижно :)

можеби вариянта с голям мотор като м50б25 и лек надув е най-добрия ама скоро ще разберем и тая хава
Последна промяна ludiagsm на 15 Юни 2007, 13:18, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Юни 2007, 13:07

ludiagsm написа:
щото стандартен сгъстен м42 с турбина на 0,7 бара дава 260коня на диното а пък м50б25 си е 192 коня но пък малкото коне в голям обем си ти4кат по-безгрижно :)

хаха уби ме ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ludiagsm написа:
можеби вариянта с голям мотор кто м50б25 и лек надув е най-добрия ама скоро ще разберем и тая хава


аве къде ги намирате тия двигатели ... дай един насам ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2007, 13:18

познай :mhihi:... скивай в какво се спънах днес :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Юни 2007, 13:31

Явор написа:познай :mhihi:... скивай в какво се спънах днес :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Юни 2007, 13:34

:uups:

искам да използвам жокер 50 на 50
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: ре

Мнение от Mollov » 15 Юни 2007, 13:42

slavianko написа:Баце ако бих могъл да си турбинирам колата ама качественно както си му е редът и да ми излезе по тънко от 2000лв вярвай ми отдавна щях да съскам :winky:


Ае то ако решиш всичко чисто ново да си вземеш.... определено няма.... ма ако си хитър.... :D И имаш познати да не те охарчат яко за труд.... мисля, че ще може :) Имам един познат, който може да ми сложи турбо на М44-ката (аз не, че искам, ма той....), ма кат почна да му говоря за турбина втора ръка и го нервирам :D :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 15 Юни 2007, 15:11

Явор написа:познай :mhihi:... скивай в какво се спънах днес :mhihi:


гледай аз кво се спънах :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2007, 15:17

ко стана с новата кола :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 15 Юни 2007, 15:33

моторите требе да са У коша за да не се спъвате в тях ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2007, 15:45

Joreto написа:моторите требе да са У коша за да не се спъвате в тях ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
моя е за резерва,а оня отгоре,май му е на терасата :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 15 Юни 2007, 16:05

лудиягсм вкара нова мода ...
са всеки си има един двигател я на терасата я до леглото .... :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 15 Юни 2007, 16:21

Чичо дай един и на мене, че се чуствам като беден роднина така :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 15 Юни 2007, 19:45

rtzankov написа:Чичо дай един и на мене, че се чуствам като беден роднина така :mhihi: :mhihi: :mhihi:
за кво ти е,кат и без тва нея караш :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Юни 2007, 20:00

Колегата дето пусна темата. Баце Явор искаше да ти каже, че има доста инфо и първо е добре да се поразровиш и да почетеш, пък после да питаш вече конкретно теми. Или другия вариант питаш, кой ще ти сглоби турбо конверсия. Ако търсиш малък надув, не се занимавай с глупости, ами си слагай голям мотор. Щото такова нещо като Турбо и 500 лв НЕМА! Най-ефтиното за М42 е компресор. Ама само ако успееш да си намериш ефтин компресор. Горе долу ставаш все едно с М50Б25. ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook