M20 или М50

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Фев 2007, 21:11

A M30B35 с турбина... :twisted: :twisted: :twisted: Ще помоля ТОМ да сподели какво мисли по въпроса :help: :lol: :lol: Ма много вървят тия М30 :D Но и похапват стабилно де :roll:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 01 Фев 2007, 21:37

Абе и на мен ми се вьртят из главата лоши мисли , ама да видим дали ще продам ис-а :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 01 Фев 2007, 21:59

Аз вярвам на mladfen ;)

А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема ;)
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро ;) ... като в тия пари не влиза чисто ново турбо :shock:

Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евро ;) Момчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта ;) .. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 02 Фев 2007, 10:28

AlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen ;)

А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема ;)
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро ;) ... като в тия пари не влиза чисто ново турбо :shock:

Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евро ;) Момчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта ;) .. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.
Батка не знам как могат да се искарат 600ps от М50 В25 и да не се чупи след два старта. А тоя дет си чел за него как ги замерва тея 600 коне ? С рулетката ли ?? Сигурно си я ползва колата и за работа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Фев 2007, 10:36

slavianko написа:
AlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen ;)

А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема ;)
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро ;) ... като в тия пари не влиза чисто ново турбо :shock:

Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евро ;) Момчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта ;) .. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.
Батка не знам как могат да се искарат 600ps от М50 В25 и да не се чупи след два старта. А тоя дет си чел за него как ги замерва тея 600 коне ? С рулетката ли ?? Сигурно си я ползва колата и за работа :mhihi: :mhihi: :mhihi:






с кованите железа ще стане работатана 1,5 бара при степен около 8 и правилен аванс и то4но гориво

искам само да ви споделя да не забравяте и за съединителя скоростите и дифа защото след определен момент едно по едно се предават
Последна промяна ludiagsm на 02 Фев 2007, 11:05, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 02 Фев 2007, 10:49

ludiagsm написа:
slavianko написа:
AlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen ;)

А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема ;)
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро ;) ... като в тия пари не влиза чисто ново турбо :shock:

Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евро ;) Момчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта ;) .. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.
Батка не знам как могат да се искарат 600ps от М50 В25 и да не се чупи след два старта. А тоя дет си чел за него как ги замерва тея 600 коне ? С рулетката ли ?? Сигурно си я ползва колата и за работа :mhihi: :mhihi: :mhihi:






с кованите железа ще стане работатана 1,5 бара при степен около 8 и правилен аванс и то4но гориво

искам само да ви споделя да не забравяте и за съединителя скоростите и дифа защото след определн момент едно по едно се предават
Далече съм от мисълта че няма да стане. Но след такова изпълнение тази кола вече не става да си вършиш и работата с нея. Та той и Камикадзе извади 500+ коня от последната но не съм го засичал да излиза за по кафе с нея. Иначе не се съмнявам в теб или в някой друг тук из форума за които съм сигурен че знаят как. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 02 Фев 2007, 13:14

AlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen ;)

А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не.


Значи всички части са нови :D

Най-общо са включени следните части:
- Турбо.
- Фланци.
- Маркучи за маслото.
- Монтаж на турбото.
- Интеркулер.
- Алуминиеви тръби за интеркулера.
- Силиконови маркучи и колена.
- Скоби за стягане на маркучите
- Монтаж на интеркулера.
- Уред за налягане на турбото.
- Blowoff.
- Елeктроника.
- Монтаж и настройки на електронииката.
- Рейка за доълнителни инжектори.
- Инжектори.
- Смяна на гарнитура и шлайфане на глава.

А това е сайта където можете да проверите всичко :D
http://madcowtuning.bg
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Фев 2007, 14:16

Значи за пича с 600 плюс конете .... да ти кажа като налее над 10 К евро ще издържа и над 2 старта ;) Неможах вчера да намеря сайта да видите, щото се продава и копие на неговия кит. Иначе в Германия хората ходят и си замерват колите за по 25 Евро, диното не е само 1 на Проспиид, ами са малко повече ;) Под върши си работата, разбирай че си я кара и не се притеснява, че на следващия светофар ще види как му излита някое бутало през капака ;) ... а дали си я кара за всекидневна кола ... това вече незнам ... макарче те немците пари не е като да нямат, особено тия дето правят такива работи ... щото то едно на ръка да сложиш сичките железа и да ги настроиш, друго е да минеш всички тестове и да ти удобрят колата за улиата ... а тия неща струват също адски много ;) .. не е като в БГ, да сложиш турбо и караш и никой не те пита какво си правил по колата!

За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова ;) .... а и да ти кажа реално ще дойдат и още работи освен тия които си написал ;) ... това от моя авер го чух.

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 02 Фев 2007, 15:16

AlibiTu написа: За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова ;) .... а и да ти кажа реално ще дойдат и още работи освен тия които си написал ;) ... това от моя авер го чух.


Не знам колко са читави, но както ти каза за толкова пари толкова ;)
аз лично им изпратих e-mail и те ми отговориха, че този мотор не е за тази работа и може да се надуе най-много на 0,5 бара (без да се сменя нищо вътре) което е 200 конски сили и цената с всичко е 2700лв. :) Но както казах с този двигател е куца работа, а и толкова пари за толкова малко коне отгоре по добре да си взема М50Б25 и пак ще ги имам същите коне :lol:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Фев 2007, 21:36

Alexbmw написа:
AlibiTu написа: За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова ;) .... а и да ти кажа реално ще дойдат и още работи освен тия които си написал ;) ... това от моя авер го чух.


Не знам колко са читави, но както ти каза за толкова пари толкова ;)
аз лично им изпратих e-mail и те ми отговориха, че този мотор не е за тази работа и може да се надуе най-много на 0,5 бара (без да се сменя нищо вътре) което е 200 конски сили и цената с всичко е 2700лв. :) Но както казах с този двигател е куца работа, а и толкова пари за толкова малко коне отгоре по добре да си взема М50Б25 и пак ще ги имам същите коне :lol:



начи 320-ка с турбина на 0,5 бара при степен на сгъстяване 10,5 :1 ще даде пове4е коне от която и да било 325-ца
друг е въпроса с надеждността например газ до края и София Пловдив или до Несебър например :) но пък по светофарите 25-цата няма шанс

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 02 Фев 2007, 21:48

ludiagsm написа:начи 320-ка с турбина на 0,5 бара при степен на сгъстяване 10,5 :1 ще даде пове4е коне от която и да било 325-ца
друг е въпроса с надеждността например газ до края и София Пловдив или до Несебър например :) но пък по светофарите 25-цата няма шанс


Това е така, аз имах впредвид, че в моя случай нямам идея да го правя :D
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 02 Фев 2007, 23:58

A цената сигурно става абсолютно брутална ако човек реши да сменя биели и бутала и да надува на 1 бар :roll:
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 03 Фев 2007, 0:24

Ковани Бутала за 8:1 СС са около 1000 евро
Ковани Биели и те са горе доле на тия пари. Некви оферти от Австралия бях намерил по-тънки ... за около 600 евро.
И като сложиш и едно хубаво турбо, щото с тия китайските нищо няма да стане, смятай още 1000 евро ... абе става една и до нея още една :D .... а и нови инжектори май ще трябват .. и там едни 300 плюс евро .. ми и бензинова помпа ... абе мани мани ... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 03 Фев 2007, 0:32

тунинга е скъпо нещо :confused:
аз за некви валове+препипване на главата и гарнитурки и тн
ще дам 2к и крайния ефект няма да е нищо особенно :evil:
и като се има предвид,че съм купил валовете на по тънка лайсна ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Фев 2007, 10:41

а за съединител скорости и диф никой нищо не казва .

явно като ви дойде пауара тогава ще се сетите :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook