M5 на дино
Модератор: bum_bum
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Yokata написа:0-100 1/4 миля?
Един рън имам само със стария сетъп. Ще опитам скоро пак с +10 км/ч терминална скорост



Re: M5 на дино
In_Memoriam написа:Yokata написа:0-100 1/4 миля?
Един рън имам само със стария сетъп
Интересно ми е какво време ще даде колата на 1/4 миля с този сетъп, иначе евала за билда трябва да има повече такива ентусиасти в бг!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
11 със сигурност, но колко точно ще зависи от 60-те и 330 фута, съответно настилка, температура (на асфалта и гумите) и модулация на газта.
Като цяло на тази дисциплина правя само по един контролен рън да видя къде се намирам. Не е самоцел както 100-200 или нещо такова
Като цяло на тази дисциплина правя само по един контролен рън да видя къде се намирам. Не е самоцел както 100-200 или нещо такова


Re: M5 на дино
Яко е е39 да върви колкото f90 ще ми е интересно да ви видя на летящ от 80 примерно.In_Memoriam написа:11 със сигурност, но колко точно ще зависи от 60-те и 330 фута, съответно настилка, температура (на асфалта и гумите) и модулация на газта.
Като цяло на тази дисциплина правя само по един контролен рън да видя къде се намирам. Не е самоцел както 100-200 или нещо такова
Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
С новите колектори, без мап за тях. Тъкмо получих и мап, но взе че падна сняг...



Мисля да се впусна в шестиците преди кулера и "големия" бууст



Мисля да се впусна в шестиците преди кулера и "големия" бууст


Re: M5 на дино
Много добре изглежда ,на какъв бууст си сега?Пусни някой лог да видиме ,ако имаш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Yokata написа:Много добре изглежда ,на какъв бууст си сега?Пусни някой лог да видиме ,ако имаш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
На 0.5 бара е в момента (падна заради по-доброто изпускане). Ще направя лог и ще шерна.

Последна промяна In_Memoriam на 23 Мар 2020, 20:00, променена общо 1 път

Re: M5 на дино
Хаха как 0.5 бе колега ,с каква турбина си тва е скандално време за 0.5 буустIn_Memoriam написа:Yokata написа:Много добре изглежда ,на какъв бууст си сега?Пусни някой лог да видиме ,ако имаш.
Sent from my iPhone using Tapatalk
На 0.5 бара е в момента. Ще направя лог и ще шерна.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
Yokata написа:Хаха как 0.5 бе колега ,с каква турбина си тва е скандално време за 0.5 бууст
Няма турбо, а центробежен суперчарджър Vortech V3si. Резултатите са добри за този бууст, да. Това е една от основните цели на проекта - ниско налягане доколкото е възможно, което си има предимства като по-малко загряване, повече мощност, както и по-безопасно за вътрешностите или с една дума ефективност. При други двигатели се наблюдава обратното - само ги надуват, а изпускането е зле, съответно и резултатите.


Re: M5 на дино
Браво страхотен проект ,качи някой клип в движение да му чуеме гласа на тоя звярIn_Memoriam написа:Yokata написа:Хаха как 0.5 бе колега ,с каква турбина си тва е скандално време за 0.5 бууст
Няма турбо, а центробежен суперчарджър Vortech V3si. Резултатите са добри за този бууст, да. Това е една от основните цели на проекта - ниско налягане доколкото е възможно, което си има предимства като по-малко загряване, повече мощност и по-безопасно за вътрешностите или с една дума ефективност. При други двигатели се наблюдава обратното - само ги надуват, а изпускането е зле, съответно и резултатите.

Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: M5 на дино
Доста добре се е получило, под 7 сек. 100-200, Браво!
В последния клип е60-ката с каква моторизация е, в началото дръпна добре, но после мача приключи доста бързо, прилича ми на "назобен дизел"...и въртящият момент си казва думата, но за кратко?
ПС: Само внимателно с тестовете!

ПС: Само внимателно с тестовете!

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: M5 на дино
astrapower написа:Доста добре се е получило, под 7 сек. 100-200, Браво!В последния клип е60-ката с каква моторизация е, в началото дръпна добре, но после мача приключи доста бързо, прилича ми на "назобен дизел"...и въртящият момент си казва думата, но за кратко?
ПС: Само внимателно с тестовете!
На клипа са две Е60 М5 с колектори, генерация и ремап, като идеята беше аз да снимам, затова ги изчаках да тръгнат първи и след това и аз.

60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани