! Имам 730d 2003 и искам да и вдигна конете...!
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Камор внасят Шнитцер,но се ослушват малко за поемане на гаранция(трябва да ги посръчкаш,защото там никога никой нищо не знае).А ти препоръчвам тази марка,защото засега е единсвената,която не дава никакви проблеми при БМВ дизелите(нито с турбините,нито с изпускателната система).Трябва да ти е ясно,че обикновенно чип тунинг се слага на коли или до 60000 или до 100хилки.В проспеед не разбират от дизелови двигатели и не могат да работят с автоматици защото диното им не позволява такива измервания.Много важен е факта,че оптимизирането на колата от Шнитцер,няма да доведе до извънземни резултати,а цената е солена.Относно пушенето всички дизели пушат,освен ако не са с с филтър за твърди частици.Ако колата ти е снабдена с подобен филтър,всякакви алтернативи освен сток състояние или чипове за 2000 евра означават смяна на изпускателна система.Ако колата ти е на повече от 100 хиляди км,никой не ти дава никаква гаранция така и така.Иначе оня ден бях в Камор за преглед на кутията и смяна на светлина,та поразпитах
незнам то толкова различни мнения...
вече и аз се обурках ве пичове
кво ли непрочетох...
ту пишат че производителя нарочно не прави двигателя до възможностите му заради разликата в качеството на горивата...а в Б-я хич не го бива и незнае кжо слага човек особенно за дизелите... то как тогава да си сложиш чип?
Имам приател които си сложи на ЦЛК200компресор...стана му 193 коня и е доволен ама е бензин
знам ли ве4е и аз.... ако имам чип и горивото не е от най доброто ко става а?
много са красноричиви мнениата във форума и човек неможе да вземе решение









- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Не ти трябва чип,поне не и на 7-цата.Купи си една резачка( М3 примерно
)и няма да имаш чувството,че ти липсва мощност 


ре
Ей ся вече объркахте човека тотално! Не бих коментирал никой от постовете щото всеки си е прав за свойте си причини.Само едно нещо ще кажа на приятелчето питало в Камор: Запитай ги защо 7-ците и 5-ците с 3 литровия мотор ги внасят с някакъв Софтуер за Белгия или Холандия 196 коня и ги чипосват после! Отговорът е първо за да печелят от акциз и ДДС , и второ защото тази наука действа и съществува!
Който го е страх от мечки не ходи в гората!

то тук маи всеки говори своето...като цяло разбрах баиа неща за чиповете...ама кое е вярно и кое не незнам
дано риска да науча да не ми излезе през гъза
а за пича който ме посъветва за М3...не тарся такава кола... имам в момента S500 306 коня...да върви ама и гори
а аз съм студент човек... патъвам по купони...и разбрах че това за грешни пари за гориво при условие че може да хи изхарчиш за не6то дръго...от колкото да ги налееш в резервоара
...затова и си взех дизелче сега...и сметнах че ще е добре да му сложа чип, но не съм запознат и се допитах да вас...
но както казах ве4е малко сум обуркан но и научих много








- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
След това мнение се сетих за моя шеф,който оня ден си купи чисто
ново Porsche Cayenne и ми звънна да ме пита от къде да сипе евтин бензин
ново Porsche Cayenne и ми звънна да ме пита от къде да сипе евтин бензин

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
bmwdriver написа:След това мнение се сетих за моя шеф,който оня ден си купи чисто
ново Porsche Cayenne и ми звънна да ме пита от къде да сипе евтин бензин
Абе пич то че имаш кинти да си купуваш незначи че трябжа да ги пилееш...






- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Пич преди чипосване е хубаво да се осъзнаеш,какво точно искаш-максимум надежност минимум коне средата или обратното.Колата ти е оборудвана с автомат на ЦФ,който издържа точно на 560нм(и аз съм с такъв,издържа ги).Тъй като колата вече е на годинки и може би километри абсолютно не ти препоръчвам тунинг различен от 3те топ марки.Сега каква е разликата между например Шнитцер и останалите-еми доста голяма е-при оптимизация на Шнитцер се запазват основните характеристики на мощоносещите елементи и се търси максимална надежност(такъв тип тунинг се използва и от самата марка БМВ(е60525д)).Резултата е на пръв поглед голямо увеличение,но всъщност измерено като бързина печалбата често е минимална,но надежността е висока.Втория начин е чрез повишаване на налягането на турбината-много по-евтин и ефективен начин да се вдигне мощността.Използва се от тунери със сравнителнително ограничен финансов ресурс,тъй като повторенията на диностенда необходими за създаване на такъв продукт са много по-малки,а и изискванията към персонала са по-малки-от там и ниската цена.Динамичните характеристики на автомобила се подобряват значително,но колко ще изкара е божа работа
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани