redline tuning
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
като си увиеш изходящите колектори помагаш по няколко начина:
1. по-горещ поток = по-висока скорост=по-малко завихряния (но само ако са ти направени вярно колекторите- иначе може да стане дори по-лошо). помага във ниските и средните обороти особено когато имаш "лонг-тюб" (long tube) хедърс които при слаб поток не работят добре..
2. студени отвънка колектори = по-студен кош = по-ниски температури = по-хладен двигател/интейк = повече коне
3. при турбо инсталации - по-горещ поток = по-отзивчиво турбо
недостатъка е че ако не караш винаги на сухо, влагата влиза и ти ръждясват колекторите
затова хората използват по-скъпото решение което е да се нанесе керамично покритие на изходящите колектори. не изолира така добре както лентата, но е по-практичното решение.
разбира се някои хора просто не знаят къде да се спрат и увиват всичко...
1. по-горещ поток = по-висока скорост=по-малко завихряния (но само ако са ти направени вярно колекторите- иначе може да стане дори по-лошо). помага във ниските и средните обороти особено когато имаш "лонг-тюб" (long tube) хедърс които при слаб поток не работят добре..
2. студени отвънка колектори = по-студен кош = по-ниски температури = по-хладен двигател/интейк = повече коне
3. при турбо инсталации - по-горещ поток = по-отзивчиво турбо
недостатъка е че ако не караш винаги на сухо, влагата влиза и ти ръждясват колекторите
затова хората използват по-скъпото решение което е да се нанесе керамично покритие на изходящите колектори. не изолира така добре както лентата, но е по-практичното решение.
разбира се някои хора просто не знаят къде да се спрат и увиват всичко...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- J.J.Thomson
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 3.03.2006
vassil.velichkov написа: Чугунените колектори изстиват много по-бавно от тънкостенните стоманени такива и затова нямат нужда от изолзация.
по принцип stainless steel колекторите запазват топлината много по-добре от чугунените, които биха имали много по-голяма полза от такава лента, но за съжаление не държат

19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани