Въпрос за турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 27.01.2006
Местоположение: София

Мнение от ОФИЦИАЛЕН » 10 Фев 2006, 18:07

TOM написа:
SlipKnoT написа:
TOM написа:За да стане добре, здраво, добро на вид, да е гарантирана здравината на мотора и т.н. ще ти трябват приблизително 2500-3000 лв без труда на тоя дето 6те го прави. Като мо6тност може да очаква6 около 270-290 к.с. без да страда ресурса на мотора.


Ако колата е с вАнус парите няма ли да са повечко? :confused:
Не, кое те кара да мисли6 така :roll:


това, че ваноса трябва да се управлява от неква електроника. какво предлагаш, ако ефтината електроника не го поддържа - да се демонтира /за да не се купува скупа електроника/, или да се изкара ключе на таблото и с него да се управлява :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 10 Фев 2006, 18:24

ОФИЦИАЛЕН, извинявай, предварително, ако говоря глупости... ама при М50, ванус-а, не е ли само за ниските обороти (затова и конете са като при без ванос), а той (най-вероятно) няма да сложи комбинираните турбини (на старите Порше-та, дето Мерцедес ги слагат на новите дизели) и тогава ще има електроника, управляваща само турбото, дето ванус-а вече е непричом...
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Фев 2006, 18:24

блокира се и тва е

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 10 Фев 2006, 18:32

Niikoo_1 написа:На 928-цата ли викаш прасе :?:


Да :mhihi: Мноу тежи, ма тръгне ли е като глиган - нЕма спиране :help:
Power is Nothing Without Insanity

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 18:51

Selqatin написа:Maса празен 1575 кг+допълнителното убурудване+гориво+шофйор=1700++кг
масата на празна е34 525 е 1485 или 1495 :!:


Selqatin написа: За старта кво да ти говора,и ти си карал 100% мощна Е34 тва не можеш да напраиш старт от по високи обороти ако не си с чисто нови гуми,па с турбо вече :roll:

Да наистина съм карал и правил стартове с точно такава магазинска ;) и с майсторско тръгване не върти гуми :!: :!: :!:
Selqatin написа: Е на Бавареца 5-цата беше по лека 2,7 турбо със много хубави гуми прай 15' ....

Бе6е 2,5 ;) пак бъркаш :!: А ти видя ли я колко прекъсваше тогава :?:


Selqatin написа: Ясно ми е че не всичко е божурище,та за тва по добре момчето си сложи една метанова уредба
да не си дистрибутор на метан че навсякъде го пробутваш :roll:


Selqatin написа:Това че тая кола сигурно е на 300хиляди++ километри и вместо да си напрай ремонт на двигателя
тези километри ли са твоя критерий за осн. ремонт :roll:
Selqatin написа: хубаво се прават като хората-двигатела навънка основен ремонт и слагане на турбо,а не да сложи турбо и за 10хил. КМ компресията му падне съвсем :roll:
Ами той може да е правил, все пак не е имал достатъчно пари да си купи пунто ;)
Да ти кажа, разбрах защo ти трият мненията :!: Защото са повърхностни, необосновани, защото са изградени на това което МИСЛИШ и което си чул а не на това което е действителността :!: За съжаление е пълно с все(НЕ)знайковци като теб, и това че напускаш този подфорум само може да зарадва потребителите :!: Защото поне аз досега не съм чел да напишеш нещо градивно и смислено, нещо с което да бъдеш полезен тук. Вместо това аз прочетох едни меко казано небивалици от рода на: "по-моща е34 прави по лош старт :mhihi: , празна е34 525 1575 кг., 10 000 х.км с турбо = задължителен осн. рем, 525 с 0.4 б = 280 к.с." и др.
Нямам нищо против теб, но без да си наясно критикуваш и даваш вид че много ги разбираш БМВ-тата а и не само тях :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 18:51

Selqatin написа:Maса празен 1575 кг+допълнителното убурудване+гориво+шофйор=1700++кг
масата на празна е34 525 е 1485 или 1495 :!:


Selqatin написа: За старта кво да ти говора,и ти си карал 100% мощна Е34 тва не можеш да напраиш старт от по високи обороти ако не си с чисто нови гуми,па с турбо вече :roll:

Да наистина съм карал и правил стартове с точно такава магазинска ;) и с майсторско тръгване не върти гуми :!: :!: :!:
Selqatin написа: Е на Бавареца 5-цата беше по лека 2,7 турбо със много хубави гуми прай 15' ....

Бе6е 2,5 ;) пак бъркаш :!: А ти видя ли я колко прекъсваше тогава :?:


Selqatin написа: Ясно ми е че не всичко е божурище,та за тва по добре момчето си сложи една метанова уредба
да не си дистрибутор на метан че навсякъде го пробутваш :roll:


Selqatin написа:Това че тая кола сигурно е на 300хиляди++ километри и вместо да си напрай ремонт на двигателя
тези километри ли са твоя критерий за осн. ремонт :roll:
Selqatin написа: хубаво се прават като хората-двигатела навънка основен ремонт и слагане на турбо,а не да сложи турбо и за 10хил. КМ компресията му падне съвсем :roll:
Ами той може да е правил, все пак не е имал достатъчно пари да си купи пунто ;)
Да ти кажа, разбрах защo ти трият мненията :!: Защото са повърхностни, необосновани, защото са изградени на това което МИСЛИШ и което си чул а не на това което е действителността :!: За съжаление е пълно с все(НЕ)знайковци като теб, и това че напускаш този подфорум само може да зарадва потребителите :!: Защото поне аз досега не съм чел да напишеш нещо градивно и смислено, нещо с което да бъдеш полезен тук. Вместо това аз прочетох едни меко казано небивалици от рода на: "по-моща е34 прави по лош старт :mhihi: , празна е34 525 1575 кг., 10 000 х.км с турбо = задължителен осн. рем, 525 с 0.4 б = 280 к.с." и др.
Нямам нищо против теб, но без да си наясно критикуваш и даваш вид че много ги разбираш БМВ-тата а и не само тях :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 10 Фев 2006, 19:12

TOM написа:..................

Никога не съм твърдял че разбирам от каквото и да е било,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт :roll:
Съжалявам ако съм обидил някой,ма тва си е мойто мнение :!:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 10 Фев 2006, 22:37

Selqatin написа:...,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт :roll:
Не мога да се съглася че е селска работа да се турбинират атмосферки, Активеаутоверке и другу уважавани фирми надуват двигателите и без да ги отварят, със заводската ст. на сгъстяване :!: :!: :!: Май и тях нарича6 селяни :dunno:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 11 Фев 2006, 2:20

Niikoo_1 написа:М/у другото новото А4 2.0Т, Голф5 ГТИ и другите автомобили на ВАГ, които използват този 2.0литров мотор с директно впръскване и турбо са 200коня и имат степен на сгъстяване 10:1. Не знам на какво е налягането (трябва да е малко), но щом от ВАГ го правят значи има логика.
На 928-цата ли викаш прасе :?:

точно щото е със директно впръскване
на горивото;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 11 Фев 2006, 9:26

TOM написа:
Selqatin написа:...,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт :roll:
Не мога да се съглася че е селска работа да се турбинират атмосферки, Активеаутоверке и другу уважавани фирми надуват двигателите и без да ги отварят, със заводската ст. на сгъстяване :!: :!: :!: Май и тях нарича6 селяни :dunno:

Батка има разлика м/у надув 0-3-0,5 бара и надув 1,5-1,8 бара,просто аз на принципите че ако се прави да се прави хубаво и яката работа-голема турбина,външен гейт,ковани бутала и яка работа е готова :winky:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Фев 2006, 14:07

Selqatin написа:...,ма се дразна че тука в БГ се прават селски работи като турбиниране на атмосферки без даже да отварят двигатела,па камо ли един основен ремонт :roll:



Selqatin написа:.. Батка има разлика м/у надув 0-3-0,5 бара и надув 1,5-1,8 бара,просто аз на принципите че ако се прави да се прави хубаво и яката работа-голема турбина,външен гейт,ковани бутала и яка работа е готова :winky:

БАТКА, от всичко което написа дотук аз разбрах че си хлъзгав :!: :!: :!: Какви принципи какви простотии говориш :?: Това че за теб 0,5 не е никакъв тунинг не означава НИЩО ама хич НИЩО няма ли да го разбере6 най накрая :?: Ти ни говори6, че си се дразнил как се турбинирали атмосферки без да са отварят, аз ти отговарям с факти че и по целия свят това е практика, а ти почна да ми разправя6 че 0.5 не било тунинг и е нищожно според твоите принципи :shock: Кой ти е казал на теб че тунинга на един двигател започва от 1,5 б :?: Да ти напомня че в света на тунинга ти си една световно неизвестна личност и хич никой не го ибе какви са твоите принципи и какво според теб е тунинг :!: Утвърдени и уважавани фирми предлагат китове при които буста е в рамките на 0.4-0.6 който струва хиляди, хората го купуват, а ти световно неизвестния, ги нарича6 селяни :roll: :roll: С което само предизвикваш СМЯХ дори и у хората нямащи понятие от тунинг ;) Айде се напиши някакви глупости пак, за да не останеш по надолу и да ма умориш да ти отговарям на дървените философии....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Фев 2006, 14:08

...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 11 Фев 2006, 17:52

TOM написа:...

Спирам да пиша по тая тема че пиша само простотий :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Обаче продължавам да твърда че за малките двигатели под 3 литра за да тръгне добре требе надув и то як за да има приличен вървеш...е погледни при турбинирането на хонди хората на къв надув ги карат :winky: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Фев 2006, 18:33

Selqatin написа:
TOM написа:...

Спирам да пиша по тая тема че пиша само простотий :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Обаче продължавам да твърда че за малките двигатели под 3 литра за да тръгне добре требе надув и то як за да има приличен вървеш...е погледни при турбинирането на хонди хората на къв надув ги карат :winky: :mhihi: :mhihi:
Тук няма как да не се съглася с теб за малките двигатели. Но разбери че повечето собственици на 320 и 520 не им трябва екстремен буст :!: Те са доволни и на 50-80 коня и 70-100 н.м. отгоре...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 11 Фев 2006, 18:54

TOM написа: Тук няма как да не се съглася с теб за малките двигатели. Но разбери че повечето собственици на 320 и 520 не им трябва екстремен буст :!: Те са доволни и на 50-80 коня и 70-100 н.м. отгоре...

И аз забелязах че повечето момчета в e30tech.com карат на сравнително малък надув и са си много доволни от колите,явно БМВ маниаците го прават турбинирането не с цел рекорди на 400метра,а за кефа от шофирането :winky: :D
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook