Могат ли 4000 лв да направят е36 320 13"сек кола

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 20 Ное 2005, 21:40

TOM написа:
F-14 написа:.....

нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола :)
моята кола ще получи части предимно от САЩ и Англия.Тоест няма да слагам кулер от бус щото искам отпреде да е лъскаво /кат цигански гъз на месечина при секс след дребно джебчийство :mrgreen: /
искам и пайпинга ми е да е лъскав не да са някакви черни тръби като на баба ми печката с въглища :)
Просто държа на естетиката :)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2005, 21:40

KAMIKADZE написа:Т такива сметки - може- реално трудна работа ... поне няма да стане надежно ...
Според мен с тези пари не може да се направи 320ка която цял сезон поне 1 път в седмицата да прави 13.хх и да не се счупи :idea:

Добре, но кажи какво и защо ще се счупи :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2005, 21:54

Ами защото трябват още някой неща :
гарнитура
болтове глава
съединител
със смт6 ... съмнително защото най-слабата му страна е връщане на аванса а за този мотор трябва да се върне поне с 15 градуса при 1 бар налягане ...
тези допълнителни дюзи според мен няма да са достатъчно големи за да могат да доставят гориво за мощноста която ще изкара при 1бар с оригиналната степен , по добре е да се вземат 6 нови дюзи примерно 440ки
Малките неща ще хвърлят доста пари - фланци , тръби , аспуси , маркучи , скоби .....
Не казвам че за такава кола са нужни минимум 10 000лв но просто 4000 ще са малко мен ми се върти цифра около 6000 в главата

Утре ще сметна колко съм дал аз за части за мойта Е30-ка и ще си кажа крайното мнение ама няма да е 4000 де :idea:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2005, 22:06

Проблема за 13-те сек и парите е никакъв , познавам собственика и знам какво иска - а то не е кола която да прави по 2000км на година и да стои предимно с отворен капак , гаранция няма никъде ако ще и 100 000$ да даде в тунинг то пак може да се счупи ... но с 4000 вероятноста е доста голяма ...
Има едно състезание където според годината дават съответната сума $ и правиш кола за драг с тези пари значи хората миналата година направиха ужасно добри времена с коли направени само за 2004$ но и доста отпаднаха ...
Имам един познат който наду на 0.7бар 325ца М50 , мапна я на диностенд с СМТ6 , добри дюзи , МЛС гарнитура , болтове ... добре направена кола - извади около 380кс на вала мисля и правеше средни 13ки обачеее СМТ-то доста проблеми му създаваше с аванса и се отказа след около 2 месеца ...
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2005, 22:41

KAMIKADZE написа: аванса за този мотор трябва да се върне поне с 15 градуса при 1 бар налягане ...

Смятам че тук сериозно грешиш :!: Ами то ще му останат някакви 15-20 градуса :mhihi: и то при някакъв си 1 бар :mhihi: Ами тия дето надуват 2-3 бара какво да правят, то няма да остане аванс :idea:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2005, 22:44

KAMIKADZE написа: гаранция няма никъде ако ще и 100 000$ да даде в тунинг то пак може да се счупи ...

Ей тук съм напълно съгласен :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2005, 22:59

F-14 написа:
TOM написа:
F-14 написа:.....

нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола :)
:)

Приятелю, това не е спор. Опитваме се да обсъдим дали е36 може да влезе в тези секунди с 4000 лв. Наистина започна от твоята кола защото ти искаше кола която: да е в 13", да е лъскава, да е здрава, да е с хубави части, и др. и каза че с е36 320 не може да стане. Да приемем че е така :!: Защо тогава даваш за пример кадет, астра, корса. Те по-здрави ли са :?: По-лъскави ли са :?: С по евтини части ли ще станат :?: Кулерите, турбините, тръбите за тях, по евтини ли са :?: По-принцип по здрави ли са :?: Трансмисията по-здрава ли е :?: Предното по-подходящо ли е за драг :?: И други въпроси има...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2005, 23:04

Ами не смятам че греша да ти кажа
Гледал съм стотици карти за тайминг значи при 1 бар според степента , тайминга варира между 20-30градуса , обаче в този случай със степен от 10:1 или 10.5:1 ли колко беше мисля че 22-25 градуса ще са добре , според теб тези 22-25 градуса и моите 15 стават 37-40градуса - аз мисля че 320-ката ги прави ...
Само за пример ще ти дам този същия мой познат с 325 М50 върна 20 градуса при 1 бар за да няма проблеми с оригиналната степен
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2005, 23:16

Ето ти една примерна карта - тя не е много агресивна но пак може да влезе в понятието - средна работа
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2005, 23:31

Това все пак е само една карта, не се знае как работи, колко е ефективна, дали има по-добра от нея, дали има негативен ефект в сравнение с друга карта и т.н. А за какъв мотор е :?: С какъв обем, ход, диаметър на цилиндъра, с каква горивна камера :?: Все пак от горивната камера много зависи кога ще се появи детонацията :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2005, 23:34

Както казах това е карта средна работа , а на БМВ със степен 10:1 ще е доста по различна ...
Имам карти за бмв-та - работещи , едната даже е от 9 сек кола с М20Б25 мотор според тях съм доста прав ;)
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 20 Ное 2005, 23:43

KAMIKADZE написа:Имам карти за бмв-та - работещи , едната даже е от 9 сек кола ;)
Еее, а тя на какъв буст ги прави тия 9 сек :?: И някой знае ли М50Б20 с какво максимално предварение работи на пълно натоварване :?:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Ное 2005, 23:49

На 1.6 бар-а ги прави но е драг кола - доста лека
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 21 Ное 2005, 0:22

TOM написа:
F-14 написа:
TOM написа:
F-14 написа:.....

нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола :)
:)

Приятелю, това не е спор. Опитваме се да обсъдим дали е36 може да влезе в тези секунди с 4000 лв. Наистина започна от твоята кола защото ти искаше кола която: да е в 13", да е лъскава, да е здрава, да е с хубави части, и др. и каза че с е36 320 не може да стане. Да приемем че е така :!: Защо тогава даваш за пример кадет, астра, корса. Те по-здрави ли са :?: По-лъскави ли са :?: С по евтини части ли ще станат :?: Кулерите, турбините, тръбите за тях, по евтини ли са :?: По-принцип по здрави ли са :?: Трансмисията по-здрава ли е :?: Предното по-подходящо ли е за драг :?: И други въпроси има...

на кадет корса или астра като се сложи ЛЕТ + чип ще отиде на около 14 и ще трябват неща за примерно 2000-2500 да речем за да стане 13.Колите са по леки,по евтини,така че суапнати излизат колкото бмвто че и по малко а и повече носят на оптичен тунинг.това отделна тема се 1 не съм го казал.
Не им трябват кой знае кви кулери и турбини.Имай в пред вид че там правим оригинален турбо мотор, а тук разреждаме компресии присаждаме турбини,инжектори...изобщо влизаме в една непозната вселена.Сравнено с това горният ми пример е дъвкан и предъвкван дори и в БГ :)
А пък за КАМИКАДЗЕ - дръж се бате идваме сигурно края на седмицата на гости :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 21 Ное 2005, 0:31

TOM написа:
F-14 написа:
TOM написа:
F-14 написа:.....

нека уточня:
спора тръгна покрай моята кола :)
:)

Приятелю, това не е спор. Опитваме се да обсъдим дали е36 може да влезе в тези секунди с 4000 лв. Наистина започна от твоята кола защото ти искаше кола която: да е в 13", да е лъскава, да е здрава, да е с хубави части, и др. и каза че с е36 320 не може да стане. Да приемем че е така :!: Защо тогава даваш за пример кадет, астра, корса. Те по-здрави ли са :?: По-лъскави ли са :?: С по евтини части ли ще станат :?: Кулерите, турбините, тръбите за тях, по евтини ли са :?: По-принцип по здрави ли са :?: Трансмисията по-здрава ли е :?: Предното по-подходящо ли е за драг :?: И други въпроси има...

прав си не е спор обърках думите :)
Колкото до астра кадет или корса турбо ето какво:
На сток мотор ЛЕТ тия коли ще дадат ниски 14 секунди може и по-неочаквано дори корсата да покаже.Говорим за суапната кола на цената на бмвто.Оттам за 4 хилки ти гарантирам че 1 секунда ще свалиш.Няма да има токлова труд,нито пък толкова риск.
Доколкото бмвто и турбинирането му са нещо като румънска девствена селянка от средновековието - демек неопознати и със неясно развитие и възможности,то астра корса кадет и тем подобни тъпни са правени че правени - венециянки :mhihi: -
и има опит от суапването им дори в БГ което не е малко :)
А до КАМИКАДЗЕТО : дръж се бате идваме на гости в Русе след 5-6 дена че скука по морето :) хем ше видиш бмвто :)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook