Споретен филтър Simota
Модератор: bum_bum
Re: Споретен филтър Simota
Като сравнявате, сравнявайте и цени, че така малко безпредметно... То там отговора е лесен, ако не се сравняват и цени - най-скъпия интейк... 'Ма не е в тва въпроса...
Следя темата, че само т'ва ми остана да доизкусуря и се спирам 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Споретен филтър Simota
Аз все си мисля, че маслото от спортния филтър скапва МАФ-а (нагаря по жичката и я прекъсва), другото което е, е че ми се струва, че след няколко хиляди км. филтъра се задръства много повече от хартиения и натоварва повече двигателя... а и не всеки може на строго определени интервали да го сваля и почиства.
Si non confectus, non reficiat.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Споретен филтър Simota
Отказахте ме колеги от Simota
Дори и в чуждите форуми не можах да намеря кой-знае-каква информация за тази марка и отзиви.
Ще се ориентирам към K&N панален филтър.
Но в e46фанатикс го споменават по-скоро като среден клас.
Доста изпозван е такъв кит - Gruppe M

Даже казват , че има реплика на такъв CAI kit.
Някой дали има опит с такова чудо

Дори и в чуждите форуми не можах да намеря кой-знае-каква информация за тази марка и отзиви.
Ще се ориентирам към K&N панален филтър.
Но в e46фанатикс го споменават по-скоро като среден клас.
Доста изпозван е такъв кит - Gruppe M

Даже казват , че има реплика на такъв CAI kit.
Някой дали има опит с такова чудо
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Споретен филтър Simota
Няма смисъл от панелен,няма да намериш никаква разлика във вървежа.Всъщност ще има доста малко,в следствие от олекотяването на джоба ти с около 120лв. 

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
От панелни филтри в ориг. кутия файда йок
cai е решението, ако искаш ефект от интейк
има едно евтино и мързеливо решение - ако го прежалиш, режеш някъде кутията на филтъра и с една дебела тръба правиш въздуховод от бронята някъде - да води към филтъра.
cai е решението, ако искаш ефект от интейк
има едно евтино и мързеливо решение - ако го прежалиш, режеш някъде кутията на филтъра и с една дебела тръба правиш въздуховод от бронята някъде - да води към филтъра.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Споретен филтър Simota
ръб написа:От панелни филтри в ориг. кутия файда йок
cai е решението, ако искаш ефект от интейк
има едно евтино и мързеливо решение - ако го прежалиш, режеш някъде кутията на филтъра и с една дебела тръба правиш въздуховод от бронята някъде - да води към филтъра.
Това което предлагаш няма ли да създаде известен проблем при дъждовно време и примерно през минаване през локви, каране зад коли... ? Цялата тая вода като се засмуче от мотора не мисля че може да бъде спряна само от филтъра, или се бъркам? За всекидневна кола според мен не е удачен този вариант...всеки знае какво става ако вода попадне над буталото...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Споретен филтър Simota
Само да вметна,щото тук има хора,налели бая повече пари от мен.
К&N освен,че има силна реклама,едва ли може да ви предложи нещо
повече от другите марки.Да не кажа,че сериозните коли никога не са
с К&N.
Карам с конусен филтър от около 7 години(все на една и съща кола) и
засега дебитомера си е читав.В момента филтъра ми е Simota,с него съм
от около 3-4 години.Пера го 2-3 пъти годишно,което ще рече на около 4-5к. км.
Все още си е читав.Така че правете си сметката.
К&N освен,че има силна реклама,едва ли може да ви предложи нещо
повече от другите марки.Да не кажа,че сериозните коли никога не са
с К&N.
Карам с конусен филтър от около 7 години(все на една и съща кола) и
засега дебитомера си е читав.В момента филтъра ми е Simota,с него съм
от около 3-4 години.Пера го 2-3 пъти годишно,което ще рече на около 4-5к. км.
Все още си е читав.Така че правете си сметката.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Споретен филтър Simota
По прицип мизерията която се наслоява върху масления филм се явява нещо като допълнителна филтрация, поне така пишат хората. За това не добре да се чисти много често филтъра, а на поне 30-40к км. На моята кола и сложих k&n и разлика има, но си облепих цялата филтърна кутия с едно покритие Dynamat заедно с въздуховода. По този начин входящия въздух е винаги студен и не се влияе от това колко е загрял двигателя. Сега ще си монтирам две планки над бъбреците, които заграбват студен въздух и го набиват по бързо до филтъра.
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Споретен филтър Simota
DanielzZz написа:Няма смисъл от панелен,няма да намериш никаква разлика във вървежа.Всъщност ще има доста малко,в следствие от олекотяването на джоба ти с около 120лв.
Не съм съгласен братче щото ако караш в голям град до 3 месеца ще си намериш филтъра мазен и черен пък остави яката запрашеност ама кво да я оставяш като след автомивка BMW-то лъснато до неузнаваемост на сутринта след роса е петниста хиена и вече съм запалил две цигари наведнъж от ярост за капиталовложението-втора автомивка съжалиха ме взеха ми наполовина.
Излиянията за автомивката бяха в резона КАКВО ДИША двигателя и с какъв предпазител а пък за нашия ноз-добре че имаме лигавици И те се задръстват за да ги издухаме то има и такива системи работя с тях ама са твърде сложни и обемисти за внедряване в автомобил.
Никой не показа колко се цапа хартиения филтър например на МАN щото ползвам такъв в момента.
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Споретен филтър Simota
kriso85 написа:Отказахте ме колеги от Simota![]()
Дори и в чуждите форуми не можах да намеря кой-знае-каква информация за тази марка и отзиви.
Ще се ориентирам към K&N панален филтър.
Но в e46фанатикс го споменават по-скоро като среден клас.
Доста изпозван е такъв кит - Gruppe M
Даже казват , че има реплика на такъв CAI kit.
Някой дали има опит с такова чудо
Дай повече иформация като го гледам трябва да си махна фара като дракстер май...
Re: Споретен филтър Simota
Бумърчето написа:DanielzZz написа:Няма смисъл от панелен,няма да намериш никаква разлика във вървежа.Всъщност ще има доста малко,в следствие от олекотяването на джоба ти с около 120лв.
Не съм съгласен братче щото ако караш в голям град до 3 месеца ще си намериш филтъра мазен и черен пък остави яката запрашеност ама кво да я оставяш като след автомивка BMW-то лъснато до неузнаваемост на сутринта след роса е петниста хиена и вече съм запалил две цигари наведнъж от ярост за капиталовложението-втора автомивка съжалиха ме взеха ми наполовина.
Излиянията за автомивката бяха в резона КАКВО ДИША двигателя и с какъв предпазител а пък за нашия ноз-добре че имаме лигавици И те се задръстват за да ги издухаме то има и такива системи работя с тях ама са твърде сложни и обемисти за внедряване в автомобил.
Никой не показа колко се цапа хартиения филтър например на МАN щото ползвам такъв в момента.


- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Споретен филтър Simota
Бумърчето написа:DanielzZz написа:Няма смисъл от панелен,няма да намериш никаква разлика във вървежа.Всъщност ще има доста малко,в следствие от олекотяването на джоба ти с около 120лв.
Не съм съгласен братче щото ако караш в голям град до 3 месеца ще си намериш филтъра мазен и черен пък остави яката запрашеност ама кво да я оставяш като след автомивка BMW-то лъснато до неузнаваемост на сутринта след роса е петниста хиена и вече съм запалил две цигари наведнъж от ярост за капиталовложението-втора автомивка съжалиха ме взеха ми наполовина.
Излиянията за автомивката бяха в резона КАКВО ДИША двигателя и с какъв предпазител а пък за нашия ноз-добре че имаме лигавици И те се задръстват за да ги издухаме то има и такива системи работя с тях ама са твърде сложни и обемисти за внедряване в автомобил.
Никой не показа колко се цапа хартиения филтър например на МАN щото ползвам такъв в момента.
Говорим за разлика във производителността.Аз не съм видял кола,която да стане по-бърза от слагането на панелен спортен филтър.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Споретен филтър Simota
Няма и да видиш...
За да се усети ефекта колата трябва да е бая назобена... а и много хора като чуят променения звук на колата и си мислят, че са й порастнали още поне 2 цилиндъра.
За да се усети ефекта колата трябва да е бая назобена... а и много хора като чуят променения звук на колата и си мислят, че са й порастнали още поне 2 цилиндъра.
Si non confectus, non reficiat.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Споретен филтър Simota
Добре де а зимата как ще с конусен филтър? В смисъл такъв, че лятото се нуждае от студин въздух а зимата от по топъл.
Няма ли да гори повече с този вид филтър
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
ето тук Ицо от хеед-ауто са направили един тест на диното
можете да го прегледате мисля че ще ви е интересно 

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
ето тук Ицо от хеед-ауто са направили един тест на диното


Последна промяна Next на 10 Ное 2010, 17:57, променена общо 1 път
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Споретен филтър Simota
Next написа:Добре де а зимата как ще с конусен филтър? В смисъл такъв, че лятото се нуждае от студин въздух а зимата от по топъл.Няма ли да гори повече с този вид филтър
http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.ph ... 5&start=15
ето тук Ицо от хеед-ауто са направили един тест на динотоможете да го прегледате мисля че ще ви е интересно
Колега би ли копирал информацията в твое мнение, понеже линка не се отваря




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани