Интересно...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Фев 2005, 17:14

кви 100мм кулер бре хора... с голям кулер старта ша страда- ако ша правите коли за 400 метра де.. ако ша правите коли са доускорение и вмакс- тогава голямия кулер си струва... пък и повечето мощни сетъпи пръскат малко азотец за охлаждане та кулера общо взето е само част от задачката за студения въздух...

наблегнете на входящата и изходящата генерация... те са тези дето отличават сполучливата от несполучливата турбо инсталация...

а малко налягане на ниските предавки, свръх налягане на високите- мда. turbo creep - най-често породен от оптимистично а/р и/или малък уейстгейт.. може пиличката да играе...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Фев 2005, 18:43

Ко ти пука :mhihi: мен лично кола за 400м не ми трябва защото така или иначе няма да мога да ги сложа на асвалта тез коне - искам да тръгва яко от 200 :shock:
Ще видим кви налягания ще извади моя сетуп за сега не мисля за нещо над 1 бар затва се презапасих с 50мм уестгейт :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

кулър

Мнение от NESH » 21 Фев 2005, 22:12

Ако е добре топлоизолирана генерациаята може и с по-малък кулър да се мине! Повечето нямаме място за голям а и за ежедневно каране килцата горница удрят по джоба!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Фев 2005, 19:20

KAMIKADZE написа:Кулера ще е поне 100мм широк щото на камион по тънак не съм скиал :mhihi: аааа отпред има доста място след като махнах климатика - токувиж съм събрал и него сега :shock: 100мм беше оринтировачно - знам че няма смисъл чак толкова - колкото съберем се файда ;)


Даже и на камионите отворите на кулера не са 100 мм. Аз има от Волво F12 и е 85 мм вътрешен отвор. А габаритите са му почти колкото преден капак от е36 :mhihi: :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 22 Фев 2005, 20:29

Сеа ако е за стряскане само и без тва аз ще си правя казаните на кулера мога и 120мм да станат нооооооо с таз турбина ще ми дойде доста тясно от студената страна на мотора ....
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 22 Фев 2005, 21:22

Бе резни тук-там.И ше се отвори место :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Фев 2005, 7:14

landikar написа:Бе резни тук-там.И ше се отвори место :mhihi:


:mhihi: :mhihi: А пък аз след всяко подобрение си мислех "Край, повече нищо не може да се отреже!" но винаги сенамира по нещичко тук-там да резнеш. Накрая няаа да има къде да сложим фаровете и решетката :mhihi: :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 23 Фев 2005, 12:22

TOM написа:
landikar написа:Бе резни тук-там.И ше се отвори место :mhihi:


:mhihi: :mhihi: А пък аз след всяко подобрение си мислех "Край, повече нищо не може да се отреже!" но винаги сенамира по нещичко тук-там да резнеш. Накрая няаа да има къде да сложим фаровете и решетката :mhihi: :mhihi:

абе за кво са ти фарове и решетка като върви повече :mhihi:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 25 Фев 2005, 20:06

Днес изпробвах колата с новите смукателни тръби. От 60 на 70 мм е малка разликата но ефекта е страхотен 8) . А уестгейта иска малко пилване че е една идея по-малък отколкото трябва. Ама само такъв имаше :confused:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 25 Фев 2005, 20:26

TOM написа:Днес изпробвах колата с новите смукателни тръби. От 60 на 70 мм е малка разликата но ефекта е страхотен 8) . А уестгейта иска малко пилване че е една идея по-малък отколкото трябва. Ама само такъв имаше :confused:


внимавай със пилването.. забелязал съм че повечето отливки на уейстгейтовете имат празни обеми вътре.. не знам защо (пестят тегло или се охлаждат по-добре?) .. и като ги почнеш със пиличката може да зейнат тук таме... ма то и аз пиля като за ракетен двигател де :mhihi: ... ма да си кажа...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 25 Фев 2005, 21:05

alx написа:
TOM написа:Днес изпробвах колата с новите смукателни тръби. От 60 на 70 мм е малка разликата но ефекта е страхотен 8) . А уестгейта иска малко пилване че е една идея по-малък отколкото трябва. Ама само такъв имаше :confused:


внимавай със пилването.. забелязал съм че повечето отливки на уейстгейтовете имат празни обеми вътре.. не знам защо (пестят тегло или се охлаждат по-добре?) .. и като ги почнеш със пиличката може да зейнат тук таме... ма то и аз пиля като за ракетен двигател де :mhihi: ... ма да си кажа...

:yes: Внимавам аз ;) А, и още нещо, намалих малко (около половин зъб на всмукателния) овърлапа и колата май тръгна по-добре. То така си и трябва де :!: Дори с 0.3 -0.35 съм доволен 8) .
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 25 Фев 2005, 21:35

да:) колкото повече помпаш толкова повече "събираш" оверлапа на разпределителните валове... от един момент нататъка трябва обаче да сложиш по-голям вал на изходящата страна... иначе почваш да се давиш... ама със по-голям вал пък може да ти умалее пак уейстгейта.. и така.. кръга се затваря...

много хора си мислят че входящата страна е където се правят конете на турбинираните коли.. като истината е че всъщност изхода е този дето трябва да има дебит и от там се правят конете.... разбира се това не значи че трябва да смучеш през сламка де...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook