питане за якост на диференцял

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 22 Сеп 2008, 22:38

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Нямам думи ти си нечовек
It`s party time !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 22 Сеп 2008, 22:52

S 70/3 написа:не темата не сам я пуснал за спам..целта на проекта ми е да е все пак и естети4ески издаржан(не плюти заварки и грозни недомислици)
за дифа от М5 не сам сигурен дали ще може да се закрепи кам задния мост на е 36 а и предавателното 4исло може да се окаже разли4но от това което тьрся..а до местоположението то е БГ София драгалевци конкретно..а до двигателя сам замислил да е от Е 39 М5 с доработки.или някои 12 пак с доработки...
Пиши пак като завършиш проекта :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 22 Сеп 2008, 22:54

аз прая двутактов драгстер 600 кубика с 6 оси и искам сичките да са шпер за да направя поне малко по добър старт и без тва не мога да го държа та мисълта ми е дали нещо от Татра или Краз ще свърши работа или са слаби ... трябва да одържат около 5000 6000 к.с на колелата

та въпроса ми е дали ще мога да взема поне старта на С 70/3 320-ката ама е с нос и не съм сигурен дали да се пуснем
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 23 Сеп 2008, 0:31

И това е причината никой в БГ да не експериментира с колата си. Защото дори и да намери немислимо многото пари, части, време и нерви да го направи. Във всеки един момент всички около него ще го вземат на подбив, а това е най-трудно. И после се опкалвате, що у нас няма истински мощни коли, правени от маняци, ми ето ви отговора, то цялата тема е такава.
Автора, 1 нещо съм научил, като ще правиш нещо по колата дето е различно от заводското, правиш го в пълна тайна и чак като е готово пускаш инфо. После да видиш, как същите тия хора, дето се еб*ват сега как са се подмокрили като коза на сол.

Бъдете здрави всички и всеки е прав за себе си, ма никой не е баш прав.

RESPECT

by t060
Изображение
От тогава русото не е на мода.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 23 Сеп 2008, 10:44

Автора да пусне нова тема, когато има развитие ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook