М10 карбуратор + турбо?
Модератор: bum_bum
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Цялата работа е че истинският тунниг е сложно нещо и докато всеки търси лесното няма да има прогрес смяна на мотор не е тунинг, както и да си пуснеш компютъра и да направиш разни настройки по колата.Трябва да се опитват по нестандартни работи от сорта като да се монтира турбо на м10б18 карб. и в процеса да се отстраняват проблемите които изникват пък знае ли се може да се получи нещо , тя инженерната мисъл не е кой знае колко по различна от на обикновения човек просто идея и желание трябва да има.
Някой хора учат с десетки години и цял живот нищо не могат да измислят затощо нямат въображение, а друг "прост" на цървул получи проблясък и айде ойде коню у реката.
Някой хора учат с десетки години и цял живот нищо не могат да измислят затощо нямат въображение, а друг "прост" на цървул получи проблясък и айде ойде коню у реката.
Последна промяна cargo22 на 16 Мар 2009, 13:27, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ми на врмето и аз го преживях този момент-с карбуратора и турбинирането.Ама.......вуодушевен от тези имформаций ,че единствента купа на БМВ във формула едно е спечелена с болид които е бил с блок от М10Б и че модела 2002(М10Б) е бил първата кола серийно производство с турбо(незнам,защо да е така,като съм чел и за много италиянски коли с турбо от тези години)в европа и,че е била и най бързата.Значи дори съм се интересувал и съм виждал в каталози да предлагат серийния модел турбо за този мотор.В крайна сметка стигнах до момента,че сложих карб.2Б5(мисля,че беше,или 2Б7)мханичен,който е(забележете!)от Волво 2000куб.,но е 90%съвместим с серийния 2Б4,само разликата е в смукача,че е механичен,като Опелските,до турбиниране не стигнах.Така,че ако си решил,давай,поне частите са евтиниviper написа:Само ще ви дам малко повод за размисъл:
Годината е 1964, БМВ решават да направят рейсинг версия на 1800Ti. Появява се 1800 Ti/SA...
М10В18: 1773сс,
Сгъстяване: 10.5:1,
Карбове: 2хWeber 45 DCOE,
Разпределителен вал: 284 градусов
Мощност: 165 HP/7000rpm,
Ускорение 0-100: 8.9 сек
Taя кола е газила наред... http://homepage.mac.com/frank_de_jong/R ... 20Spa.html
Та някой каза нещо за карбураторите и атмосферното пълнене![]()

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани