М10 карбуратор + турбо?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 20 Яну 2007, 22:17

А с ЛЩ-джетроник, който е с ламбда сонда и мотора е разреден заради катализатора, до колко би могло да се надуе? Въпроса е в това, че е ужким по-качествен и съвременнен инжекциона, фактически се получава нещо средно мужду Л-джетроник и Мотроник

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Мнение от cargo22 » 16 Мар 2009, 13:14

Цялата работа е че истинският тунниг е сложно нещо и докато всеки търси лесното няма да има прогрес смяна на мотор не е тунинг, както и да си пуснеш компютъра и да направиш разни настройки по колата.Трябва да се опитват по нестандартни работи от сорта като да се монтира турбо на м10б18 карб. и в процеса да се отстраняват проблемите които изникват пък знае ли се може да се получи нещо , тя инженерната мисъл не е кой знае колко по различна от на обикновения човек просто идея и желание трябва да има.
Някой хора учат с десетки години и цял живот нищо не могат да измислят затощо нямат въображение, а друг "прост" на цървул получи проблясък и айде ойде коню у реката.
Последна промяна cargo22 на 16 Мар 2009, 13:27, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 16 Мар 2009, 13:24

са виж от кога е темата :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 16 Мар 2009, 17:51

viper написа:Само ще ви дам малко повод за размисъл:

Годината е 1964, БМВ решават да направят рейсинг версия на 1800Ti. Появява се 1800 Ti/SA...

М10В18: 1773сс,
Сгъстяване: 10.5:1,
Карбове: 2хWeber 45 DCOE,
Разпределителен вал: 284 градусов
Мощност: 165 HP/7000rpm,
Ускорение 0-100: 8.9 сек

Изображение

Изображение

Taя кола е газила наред... http://homepage.mac.com/frank_de_jong/R ... 20Spa.html


Та някой каза нещо за карбураторите и атмосферното пълнене :mhihi: :twisted:
Ми на врмето и аз го преживях този момент-с карбуратора и турбинирането.Ама.......вуодушевен от тези имформаций ,че единствента купа на БМВ във формула едно е спечелена с болид които е бил с блок от М10Б и че модела 2002(М10Б) е бил първата кола серийно производство с турбо(незнам,защо да е така,като съм чел и за много италиянски коли с турбо от тези години)в европа и,че е била и най бързата.Значи дори съм се интересувал и съм виждал в каталози да предлагат серийния модел турбо за този мотор.В крайна сметка стигнах до момента,че сложих карб.2Б5(мисля,че беше,или 2Б7)мханичен,който е(забележете!)от Волво 2000куб.,но е 90%съвместим с серийния 2Б4,само разликата е в смукача,че е механичен,като Опелските,до турбиниране не стигнах.Така,че ако си решил,давай,поне частите са евтини ;) Основният недостатък е блока,на повечето М10Б се прецепват около болтовете на главата и етоти проблеми после избери си добър блок и давай смело.........
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook