система за гориво с две бензинови помпи
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
система за гориво с две бензинови помпи
Да направим дискусийка за предимства и недостатъци
Става въпрос за системката в която имаме една подкачваща помпа която работи на 0 бара и една горивонагнетателна на избрано от нас налягане да кажем 3 бара
Идеята е че при по екстремно шофиране резки завои тръгвания и спирания и същевременно не много гоолямо клоличество гориво в резервоара ,в нормалния стандартен случай да кажем като на бензиново бмв Е30 или Е36 с една потопяема бензинова помпа.
Поради ред причини се получава непостоянно ниво на горивото в зоната на засмукване на бензиновата помпа заради центробежни сили които действат на горивото при остри завои и дрифтене
,в случай на голямо ускорение на старт или много голямо доускорение ако имаме голям въртящ момент и във високите скорости тук действа силата на земното притегляне или инерционни сили при рязко спиране.
И какво се получава имаме перфектния двигател бил тои с турбина или не мапнат на диното иделния аванс идеалната горивна смес но като подкараме както ние си знаем:) има опасност да неможем да нахрани звяра и от там резултатите да не са това което очакваме .
Мислили ли сте за този случай и ако да бих се радвал да споделите идеи впечатления и тн.
Става въпрос за системката в която имаме една подкачваща помпа която работи на 0 бара и една горивонагнетателна на избрано от нас налягане да кажем 3 бара
Идеята е че при по екстремно шофиране резки завои тръгвания и спирания и същевременно не много гоолямо клоличество гориво в резервоара ,в нормалния стандартен случай да кажем като на бензиново бмв Е30 или Е36 с една потопяема бензинова помпа.
Поради ред причини се получава непостоянно ниво на горивото в зоната на засмукване на бензиновата помпа заради центробежни сили които действат на горивото при остри завои и дрифтене

И какво се получава имаме перфектния двигател бил тои с турбина или не мапнат на диното иделния аванс идеалната горивна смес но като подкараме както ние си знаем:) има опасност да неможем да нахрани звяра и от там резултатите да не са това което очакваме .
Мислили ли сте за този случай и ако да бих се радвал да споделите идеи впечатления и тн.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
АКо резервоара е пълен догоре мисля ще е най-добре, за да не се плюскат 5 литра безнин и помпата да засмуква на сухо за момент, жалко, че не винаги е постижимо. Иначе няма да е зле ако има втора помпа, която да качва дебит на другата и така да няма дори и моментна липса на гориво. Моето мнение е, че това е занимавка само за хора, които сериозно пипат мотора, за заводска конструкция примерно с леки промерно - филтър, чип и свещи - нема смисъл.
BMW only!
- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
Аз лично имах този проблем с недостига!сменях резервоар заради мисълта че може да се е отпорила кошницата под помпата или не знам си какво!после смених няколко помпи като се почне от немски до пиомпи от японски бангии
имах проблем при дрифтовете резки завои,спирания или потегления и доускорения!сега с новия резервоар е по добре а имам и нова оригинална помпа със стойката и нямам недостиг до сега!Напълних резервоара и ше чакам да видя какво става при колко литра.сега има към 10литра ама маи има едно зачудване като че ли?незнам още не е толкова силно изразено
абе маи наи добрия вариант е помпа от моноинжекция на нисък бар потопяема и една външна яка!!!мисля обаче че неминуемо с по малко от 10литра не е нормално да се кара наи малко за това че при едно нервно каране е нищо колли4ество


- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Кам какво представлява тая пяна неква суха пореста ли е или че немога да зацепя
и , ако без пяната и колко литра реално сабира тоя перформанс резервоар ???

Луд, помпа дето да подава 0 бара няма. Ниско налягане помпите подават поне 0.2-0.3 бар.
Питаш за Surge tank - един двулитров (примерно) допълнителен резервоар, служещ за да се избегне засмукването на въздух от помпата при дълъг завой и полупразен резервоар.
В този резервоар горивото се докарва от помпа ниско налягане - от основния резервоар. После помпата ЕФИ (високо налягане) изпомпва от този малък резервоар в рейката с инжекторите.
ПП: Малкия резервоар също има обратно гориво към основния. Това е всичко, извънземни особености няма.
Питаш за Surge tank - един двулитров (примерно) допълнителен резервоар, служещ за да се избегне засмукването на въздух от помпата при дълъг завой и полупразен резервоар.
В този резервоар горивото се докарва от помпа ниско налягане - от основния резервоар. После помпата ЕФИ (високо налягане) изпомпва от този малък резервоар в рейката с инжекторите.
ПП: Малкия резервоар също има обратно гориво към основния. Това е всичко, извънземни особености няма.
bawareca написа:Бе тва не е неговата кола бе, той не пуши "КАРЕЛИЯ"
Az ne pusha ve

http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 00x600.jpg
Lud tova e kato guba
Sorry za kirilicata ama izchezna neshto
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Дам явно използването на такъв резервоар е възможно най-добрия вариант и с него с епостигат най добри резултати , но аз ще използвам другата системка защото искам да си имам и багажник море ,музика ,мацки ала бала 

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
Turbo-Lag написа:или пък
еи такова и аз имам същото лъскави4ко


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани