хм... празните обороти...
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Пoмислете и върху това ,че навремето имаше едни трактори Кировец май се казваха,които имаха огромен маховик,толкова голям колкото няма друг в съвременния автомобилен свят и те работеха с празен ход на около 100-150 мин-1
Цилиндрите им не са повече от 4 ...
Трябва да тръгвам,малко по-късно ще се включа пак
Георги Пенчев

Трябва да тръгвам,малко по-късно ще се включа пак

Георги Пенчев
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Nightmare написа:Цял ден съм размишлявал и се консултирах с бащата и ето до какво заключение стигнах.Минималните обороти зависят от:
2 от дължината на биелата и колената на вала т.е. колкото са по дълги биелите толкова е по нискооборотен:uups:
и аз винаги това си мислех, но на БМВ-то ми, ходът на буталото е по-голям от диаметъра - 91мм х 87мм т.е. моторът е undersquare и развива 8000об/мин

Иначе за празния ход - мисля си, че маслената помпа, водната помпа и алтернаторът не функционират добре под определни обороти, което е фактор. Също емисиите са по-високи поради непълноценното изгаряне на горивото...
Power is Nothing Without Insanity
Penchev написа:...имаха огромен маховик.....работеха с празен ход на около 100-150 мин-1....ЦИЛИНДРИТЕ ИМ НЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ 4 ...
Тва имах предвид и аз-големи чаркове както каза М3CSL-ниски обороти на празен ход.
Казваш не са били повече от 4 цилиндъра,но едва ли са биле 1,6-1,8 двг.
Тва потвърждава мисълта ми за големите кубици

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
КОлкото е по-голям хода на буталото толкова е по бавен мотора
Вземете един от онея огромни мотори дето движат корабите... те работят на макс 40-50 оборота в минута (ако не се лъжа)

Вземете един от онея огромни мотори дето движат корабите... те работят на макс 40-50 оборота в минута (ако не се лъжа)


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Дилян Пенчев написа:КОлкото е по-голям хода на буталото толкова е по бавен мотора![]()
Вземете един от онея огромни мотори дето движат корабите... те работят на макс 40-50 оборота в минута (ако не се лъжа)
При диаметър на буталото 1метър нормално


- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Дилян Пенчев написа:КОлкото е по-голям хода на буталото толкова е по бавен мотора![]()
Вземете един от онея огромни мотори дето движат корабите... те работят на макс 40-50 оборота в минута (ако не се лъжа)
и аз винаги това си мислех, но на БМВ-то ми, ходът на буталото е по-голям от диаметъра - 91мм х 87мм т.е. моторът е undersquare, a пък развива 8000об/мин . Състезателната версия на мотора върти до 9500об/мин...

Power is Nothing Without Insanity
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
ок, но 6така има по-къс ход и по-ниски обороти на празен ход от един аналогичен 4 цилиндров
за мазането и охлаждането пак да кажа - едва ли е фактор. с походяща предавка ще се въртят помпите и при ниски обороти 


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
[steeN] написа:ок, но 6така има по-къс ход и по-ниски обороти на празен ход от един аналогичен 4 цилиндровза мазането и охлаждането пак да кажа - едва ли е фактор. с походяща предавка ще се въртят помпите и при ниски обороти
не четеш... Порше 968 е с 4 цилиндъра, диаметър 104мм / ход 88мм (обем 3.0л) и празен ход от 650об/мин... Помисли за предавка за помпите и КПД - нещата не са толкова прости... Това което работи на 2000об/мин не е същото на 6000об/мин...
Power is Nothing Without Insanity
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абв влияят хиляди неща
Тежест на въртящите се маси, брой цилиндри, портовете на главата, фазите на газоразпределението
Алекс ти даваш пример за М-ков мотор който е олекотен вътре и може да е с дълъг ход но не може да са му много ниски оборотите на празен ход, както и не му пречи да се върти много бързо именно заради това че е лекичък с малки буталца,м мотовилки и маховик


Алекс ти даваш пример за М-ков мотор който е олекотен вътре и може да е с дълъг ход но не може да са му много ниски оборотите на празен ход, както и не му пречи да се върти много бързо именно заради това че е лекичък с малки буталца,м мотовилки и маховик


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Дилян Пенчев написа:Абв влияят хиляди нещаТежест на въртящите се маси, брой цилиндри, портовете на главата, фазите на газоразпределението
Алекс ти даваш пример за М-ков мотор който е олекотен вътре и може да е с дълъг ход но не може да са му много ниски оборотите на празен ход, както и не му пречи да се върти много бързо именно заради това че е лекичък с малки буталца,м мотовилки и маховик
Да бе, съгласен съм...
За М-ковия мотор - просто ми направи впечатление, докато си четох книжката за експлоатация.... А от там проверих тук и там и се оказа, че всички нови мотори на БМВ са по-голям ход от колкото диаметър на буталата...

Power is Nothing Without Insanity
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани