M20 или М50

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Фев 2007, 10:58

;) Аз почвам да се оглежедам за някоя по лабилна банка :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 28.02.2005
Местоположение: Варна

Мнение от vutov » 03 Фев 2007, 14:18

Взимай един багер и марш пред стълбите на БНБ. Най точно под тях е трезора.

Иначе сметката е дебела, няма как, но удоволствието после е безценно.


Направих си труда да направя груба сметка не общата цена на частите, по цени от сайта на Проспийд.

Инжектор, съвместим с Bosch, дебит: 660cc/min, импеданс: 2.2 ома
182 лева бройката х 4= 728 лева

Бензинова помпа за външен монтаж, Bosch 044 320l/h @ 3 бара
Цена: 575.00 BGN

Регулатор на налягането на горивото, SX Peformance, вход/изход -10AN
Цена: 395.00 BGN

Горивен филтър, SX Performance, вход/изход -10AN
245.00 BGN

Армиран маркуч, оплетка от неръждаема стомана, -10AN
Цена: 55.95 BGN х5= 279 лева
Мерна единица : м 5 метра ще бъдат напълно достатъчно според мен

Около още 200 лева за накрайници и колена за маркучите.

Маслен радиатор Mocal, ширина 330mm, височина 147mm, -10AN вход/изход
270.00 BGN

Кабел за запалителната система, Magnecor, Competition 8.5mm CN
М.Е. м. Предполагам, че 3 метра ще са предостатъчно
49.89 BGN х 3 = 150 лева

Запалителна свещ за тунинг приложения, NGK Iridium 25 лева х 4=100

Минаваме на електрониката:
Greddy Profec B Spec II Boost-Controller
785.00 BGN
MC 3.0 ~ 300 лева

Изпускателния колектор, тръбите и гърнетата да ги кажем, че ще са под 1000 лева.
Около 500 лева за ал. тръби и силиконови маркучи за въздушните пътища.

Турбокомпресор, Garret GT3076R с двойни съчмени лагери, Hot A/R 0.63, Cold A/R 0.60
3 050.00 BGN

Спортен турбо-уейстгейт, Tial, 40mm диафрагма, със сменяеми пружини
795.00 BGN

Сърцевина за интеркулер, Garrett, без крайни казанчета, 51cm x 28.0cm x 7.62cm подходящ до 600 коня
920.00 BGN

Термо-изолационна лента, до 1090°C, 2.5cm ширина, 15m дължина
89.00 BGN

Термо-изолационен екран, двустранен, до 545°C / 1090°C, 92cm x 102cm
316.19 BGN

И ще отидат още 500-1000 лева за да сглоби, да се пусне на диното и да се настрой.

Около 12 000 лева ще излезе. За тия пари би трябвало да имаш един стабилен двигател гонещ 500 коня. Поне така си мисля.
Но, сметката не приключва.
Нов диф с шпер, може би нови скорости, съединител, може би в зависимост от двигателя над който се работи може и да трябват кобани бутала и биели. Освен това ще има и доста непредвидени разходи. Като колата стане бърза ще трябва да се смени и окачването ( аре и там 5000 левчета), после и цялата спирачна уредба ( аре и там 3-4000 левчета). Купето сигурно ще почне да се суче и ще трябва ролл кейдж може би. Нови гуми и джанти ( големи и хубав) - и тук сигурно ще отидат 2 000 лева. И кво излезе. Примерно взимаш една Е30-ка с Б35 двигателче или една Е34-ка. Взимаш колата за 5 000 лева да кажем. Освежителен ремонт- 2000 лева, и наливаш ония ми ти 25 000 лева. Колата ще стане велика, но на цената на нова 1-чка.
Сега нека някой по-знаеш да коригира сметките ми ако трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 03 Фев 2007, 16:23

Само да добавя, че нашият автомобил е с 6 инжектора ;) Такаче умножавай по 6, не по 4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Фев 2007, 17:25

Горивен филтър, SX Performance, вход/изход -10AN
245.00 BGN


нали се сещаш 4е трябва да е последния на земята за да си го купя :mhihi:
много е трудно човек да прецени със кои от частите може да се направи компромис и с кои не

при м50 няма нужда от високоволтов кабел защото бобините са над всяка свещ

и тн.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 03 Фев 2007, 22:14

Тоя списък, като го гледам направо ми се реве ...
Не знам вие как ги виждате нещата, но ако някой има намерението и възможностите да направи турбо конверсия на колата си, примерно 95 Е36 320 ... със чисто нови чати и колата да стане примерно едни 250 истински коне ... то парите и усилията които ще са необходими, според мен е по добре и по евтино ... да земе да иде и да си земе едно новичко Субаро Импреса ... и само да и дава газ ;)

P.S Разбирасе, че удоволствието от това че сам си правиш всичко се губи, но разни хора разни идеали са казали умните хора ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Фев 2007, 22:19

мноу си прав тука ама кой си оби4а бмв-то 6е требва да се пребори и с цената на много време пари и усилия да го напрай да върви като импреса 4е и пове4е :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 04 Фев 2007, 3:37

А и май по-добре да се почне с малко и постепенно да се гради. Аз небих фърлил толкоз пари на един път и като се има в предвид, че не винаги най-скъпото е най-добро и подходящо ;) ... щото всички тия части ако се комбинират с една осрана настройка и нали се сещате какво става :mhihi:
По темата:
Според мен М20 е по-добър вариант от М50. Старото ми се струва по-здраво :D , а и нещата са по-ефтини.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Фев 2007, 12:00

AlibiTu написа:По темата:
Според мен М20 е по-добър вариант от М50. Старото ми се струва по-здраво :D , а и нещата са по-ефтини.
Аз винаги бих избрал М50 пред М20, просто главата на М50 е в пъти по-здрава и е с по четири клапана на цилиндър.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Фев 2007, 12:04

TOM написа:
AlibiTu написа:По темата:
Според мен М20 е по-добър вариант от М50. Старото ми се струва по-здраво :D , а и нещата са по-ефтини.
Аз винаги бих избрал М50 пред М20, просто главата на М50 е в пъти по-здрава и е с по четири клапана на цилиндър.


Томи от къде идва тая разлика в здравината ?

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Фев 2007, 12:42

Явно от конструкцията на главата ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Фев 2007, 13:51

за главата ок но за оригиналните бутала на м50 особено на М50В20 (има два вида)

те са доста слаби между сегментите като видят малко зор и се 4упят там

на купето което е с м50б20 анус :mhihi: пръснах 100коня азотец и на втората бутилка се появиха едни картерни газове не е истина :)

веднага отворихме мотора и на 3-ти цил между сегментите има6е две цепнатини

сместа беше 11,5 аванса не го бях връщал но нямаше следи от детонаций на м50 който е със сименс ецу уж има детонационни дат4ици и явно си е свършило работа.

допускам че проблема е бил в това че дюзата за нитрото беще само една монтирана преди дросела и като се има предвид формата на смукателния колектор на м50 естествено е 4е при по слаб въздушен поток например при 80км в час на 4-та предвака когато се активира системата по голямата част от бензина и азотния оксид които се пръска през дюзата попадат в средните два цилиндъра 3-тии 4-ти в моя случай се е предал 3-ти.


сега имам ве4е разпределителни рейки и 6 на брой смесител4ета на всеки цилиндър да си пръска точното количество надявам се да няма грижи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 04 Фев 2007, 15:13

Скоро ще си правя М50В20 (без ванос) с турбо и ще разбера доколко държи. Но няма да е по-малко от М20, а и мощността ще е отгоре.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook