Богати дюзи и нормален празен ход?Help!!
Модератор: bum_bum
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Иво, кой ти говори че ще бъде бърза или бавнаludiagsm написа: ама ще видим бавно и полека мойта бавн аиска тепърва ще показва за какво става въпрос





е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:Иво, кой ти говори че ще бъде бърза или бавнаludiagsm написа: ама ще видим бавно и полека мойта бавна иска тепърва ще показва за какво става въпросПросто ти казах че с регулатор има и странични ефекти, казах Ви го защото знам че не сте слагали досега
и с цел да бъда полезен
А не да се показвам че съм голяма работа
А ти взе да ми обясняваш като на пълен ламер как работил регулатора и че смт-то имало еди-какви си функции
Ей за такива случаи ти се ядосваха Кирето и Явор...
Аз обесних за Щерьо за да не се съмнява че ще си реши проблема
сори де ааа

Когато надуе турбото на колко скача налягането на горивотоCobra написа:Томи за сега всичко е ОК вчера вечерта го сложих и направих тест рън 20км и нямаше ядове със съвсем лека корекция в мап-а,
сега пака излизам да я покарам и пиша дали се ебава в тия режими дето каза!


е21 345 0-402м 12.18


Томи,аз съм го срещал този проблем.По принцип той лесно се решава,особено на магистралата.Не виждам проблем да се направи ако е само за драг.Проблем ще има ако са много големи дюзите и е голям буста.Тогава няма накъде да се обеднява.Трябва да се намали налягането на регулатора на минимум(аз съм го направил 2.5 бара на вакуум).Така отива най-много на 5 бара.Ако вие правите 7 бара налягане тва е много.
Сигурен съм че вие тва го знаете,обаче много хора с турбо коли съм ги гледал как се мръщят,че имат ниско обратно налягане,и почват да натягат регера докато му протече мембраната.
Сигурен съм че вие тва го знаете,обаче много хора с турбо коли съм ги гледал как се мръщят,че имат ниско обратно налягане,и почват да натягат регера докато му протече мембраната.

Да, напълно съм съгласен с теб Лъчо. За драг няма никакъв проблем, при мен и на о6те една кола се проявява6е на 4 и 5-та като караме с 50-70 . Кобрата има смт и сигурно може и да го коригира но трудно и всеки бъг в регулатора 6те му разтройва сместта, а това при него ще е лошо...landikar написа:Томи,аз съм го срещал този проблем.По принцип той лесно се решава,особено на магистралата.Не виждам проблем да се направи ако е само за драг.
И аз съм на същото мнение.landikar написа: Трябва да се намали налягането на регулатора на минимум(аз съм го направил 2.5 бара на вакуум).Така отива най-много на 5 бара.Ако вие правите 7 бара налягане тва е много...
е21 345 0-402м 12.18


- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
landikar написа:Кобрата има смт и сигурно може и да го коригира но трудно и всеки бъг в регулатора 6те му разтройва сместта, а това при него ще е лошо...
Ми той ще си купи истински регулатор и ще се оправи..нали Кобра.![]()
От ония шарените
Лъчкаааа,не се ебавай с начинаещите хобисти,

Сега сериозно доколкото Явор каза знам че регулатора прави мах 5 бара,пък и той доста време е карал с него,така че няма ядове,
днес пак доста карах,и колата на 0,9 бара се държи доста прилично

Така като гледам ще се пробвам тази седмица за Дино и ще има реални резултати!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани