М42 - разпределителни валове
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
М42 - разпределителни валове
Абе четох в едни форуми ,че валовете на М42 / за Е36 със сигурност, за Е30 незнам/ са регулируеми .....т.е. можеш да увеличаваш или намаляш градусите, тва което правят спортните валове......верно диапазона не е голям...около 6 градуса само, но споерд някъв пич най-добрата настройка е да вдигнеш с 5 градуса всумактелния вал и да оставиш непроменен испускателния......усещали се много добри подобрения във високите обороти /леко заглъхване в ниските, ама те закво са ти:twisted: /........кво мислите вие за тва и някой знае ли как точно става регулирането.....
==============================
ПС:Сори ако някой вече е пускал подобна тема.....аз несъм я срещал

==============================
ПС:Сори ако някой вече е пускал подобна тема.....аз несъм я срещал

да така е!
има ефект мноо по-голям от чипа например но мойта кола започна да работи доста неравномерно на ниски, като ги разкрачих... както казаха тука някой хора - голяма играчка е докат ги настройш....
преебах си даже резбата на капака на главата от толко завиване и развиване...

има ефект мноо по-голям от чипа например но мойта кола започна да работи доста неравномерно на ниски, като ги разкрачих... както казаха тука някой хора - голяма играчка е докат ги настройш....
преебах си даже резбата на капака на главата от толко завиване и развиване...



DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: М42 - разпределителни валове
quixzole написа:......верно диапазона не е голям...
голям е повярвай ми

при напълно "разкрачване" под 2К не може да работи а при над 4,5К не стига гориво...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Ти и на двата вала ли ги пипа?.....тия затова казват, че да работи нормално и като стриит кола, най оптималния вариянт е +5 градуса на всмукателния и 0 на изпускателния
И как точно става нагласянето, не е с окомера надявам се?:roll:
Другото което разбрах че всмукателния колектор от Е30 давал повече риспонс в ниските от този който ми е в момента, обаче пък двигателя при Е36 седял по-нагоре и този колектор идвал доста високо, та се налагало да режеш капака за да го събереш
това ми се струва неверно обаче, щото на Лудия е точно с такъв колектор
Луд преправял ли си нещо за да го събереш, или целия ти двигател е от Е30 и направо го цопна вътре 

Другото което разбрах че всмукателния колектор от Е30 давал повече риспонс в ниските от този който ми е в момента, обаче пък двигателя при Е36 седял по-нагоре и този колектор идвал доста високо, та се налагало да режеш капака за да го събереш



- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани