Усилване на искрата

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Усилване на искрата

Мнение от ALiGaToR » 08 Фев 2007, 15:58

Първо искам да попитам един въпрос(може да ви се стопри тъп но за сега нямам BMW за да си отговоря сам). Вярно ли е, че на М50B** двигателя има за всяка свещ и бобина?

Иначе по въпороса за усилването на искрата, вижте какво намерих.
Изображение

И малко разяснения към това устроиство.(взето от един форум)

Код: Избери целия код
Ето характеристиката. Това което имам аз Е на един бъгарин, разработвано е в Италия и е патентовано, има опити и е слагано на 10 и 12 цилиндрови зверове като Ферари и други подобни машини.....

Идеята е че на високи обороти, стандардната искра не може да запали пълноценно сместа и има част която просто се изхвърля или не гори добре, следва преразход, колата няма много ряз. На мойто ******** двигателчето му е само 1.8 Моно 90 коня..... на по голям двигател би имало по голям ефект..... колата обаче трябва да им делко и наче не става, тъй като тая джаджа се връзва между бубината и делкото.....

Само за инфо да ви кажа, на 6000 оборота свеща прави 50 импулса в секунда, оригиналния ток не може да се събере толкова бързо и да се разреди по кабелите, затова сместа не се пали пълноценно.....

Оригиналния ток ми е около 16000 V вторичен ток на около 12-13000 Hz, с това чуда постигам ток от около 37-40000 V и честота 50000 HZ....
Колата стана много пъргава и се подобри максималната скорост, както и ускорението..... Усезаемо е, за синхро кола на 90 коня ми е доста трудно да го накарам да стартира бързо щото му тежи ама сега има по добър ефект, свещите са ми отворени от 0.9 на 1.4 и на кабелите имах едни метални пластини около кабела накрая- е вече ги няма. На свещите им се удължава живота многократно, не са мръднали 2 години вече.... Никакъв проблем не съм имал, и от гледна точка на разхода, ДА падна с около 1.4 литра, харчеше ми около 10.9/100км сега ми харчи около 10 макс ама я карам и до 160 км/ч.... така че ако се погледне от точка на харчене ако си я карам пак като преди ще даде и по ниско..... Просто сместа изгаря напълно сега и колата МОЖЕ.

Тва е което мога да ви кажа от личен опит, струва ми 250 лв с инсталацията но вече не се занимаваме с тва преминахме на електроника и ECU ама още не сме завършили разработката......

Най добрия ефект за постигане на пълни резултати е : това чудо + кабели + свещи + и добро делко........
Последна промяна ALiGaToR на 08 Фев 2007, 16:18, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: Русе

Мнение от toper78 » 08 Фев 2007, 16:02

Вярно си е, на всяка свещ си има бобинка - 6 цилидъра, 6 свещи, 6 бобини, печката на 6...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 08 Фев 2007, 16:10

забрави шест без десет и шест пет няма :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Фев 2007, 16:12


ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 08 Фев 2007, 16:19

какви са ти впечатленията?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 26.01.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се E39
Мечтае да кара: Е39

Мнение от ALiGaToR » 08 Фев 2007, 16:21

Значи можете да заключите. :ok: :mrgreen: :ok: Ако искате. Но ще е хубаво да го обсъдите да разбера какви са пюсовете на това и кави са минусите.
Изображение

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook