Усилване на искрата
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Усилване на искрата
Първо искам да попитам един въпрос(може да ви се стопри тъп но за сега нямам BMW за да си отговоря сам). Вярно ли е, че на М50B** двигателя има за всяка свещ и бобина?
Иначе по въпороса за усилването на искрата, вижте какво намерих.
И малко разяснения към това устроиство.(взето от един форум)
Иначе по въпороса за усилването на искрата, вижте какво намерих.

И малко разяснения към това устроиство.(взето от един форум)
- Код: Избери целия код
Ето характеристиката. Това което имам аз Е на един бъгарин, разработвано е в Италия и е патентовано, има опити и е слагано на 10 и 12 цилиндрови зверове като Ферари и други подобни машини.....
Идеята е че на високи обороти, стандардната искра не може да запали пълноценно сместа и има част която просто се изхвърля или не гори добре, следва преразход, колата няма много ряз. На мойто ******** двигателчето му е само 1.8 Моно 90 коня..... на по голям двигател би имало по голям ефект..... колата обаче трябва да им делко и наче не става, тъй като тая джаджа се връзва между бубината и делкото.....
Само за инфо да ви кажа, на 6000 оборота свеща прави 50 импулса в секунда, оригиналния ток не може да се събере толкова бързо и да се разреди по кабелите, затова сместа не се пали пълноценно.....
Оригиналния ток ми е около 16000 V вторичен ток на около 12-13000 Hz, с това чуда постигам ток от около 37-40000 V и честота 50000 HZ....
Колата стана много пъргава и се подобри максималната скорост, както и ускорението..... Усезаемо е, за синхро кола на 90 коня ми е доста трудно да го накарам да стартира бързо щото му тежи ама сега има по добър ефект, свещите са ми отворени от 0.9 на 1.4 и на кабелите имах едни метални пластини около кабела накрая- е вече ги няма. На свещите им се удължава живота многократно, не са мръднали 2 години вече.... Никакъв проблем не съм имал, и от гледна точка на разхода, ДА падна с около 1.4 литра, харчеше ми около 10.9/100км сега ми харчи около 10 макс ама я карам и до 160 км/ч.... така че ако се погледне от точка на харчене ако си я карам пак като преди ще даде и по ниско..... Просто сместа изгаря напълно сега и колата МОЖЕ.
Тва е което мога да ви кажа от личен опит, струва ми 250 лв с инсталацията но вече не се занимаваме с тва преминахме на електроника и ECU ама още не сме завършили разработката......
Най добрия ефект за постигане на пълни резултати е : това чудо + кабели + свещи + и добро делко........
Последна промяна ALiGaToR на 08 Фев 2007, 16:18, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Значи можете да заключите.
Ако искате. Но ще е хубаво да го обсъдите да разбера какви са пюсовете на това и кави са минусите.



6 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани