кои ксенон е наи добър 6к до 13к?

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Окт 2008, 15:00

H7 на E36-ците определено не са били мислени да се слага Xenon на тях... или някоя от тия "NightBreaker" тип крушки... заслепяват яко... само че малко хора изобщо мислят докато слагат на подобни фарове такива крушки... на тях да им свети, пък тия отсреща.... да се оправят...

И тва с 35W Xenon... представям си кво е с 55W.... :confused: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 21 Окт 2008, 17:06

Тая дясната незнам как свети... ама сигурно как заслепява...
Тировете пускат ли ти 10 вида халогени при разминаване muhihihihi muhihihihi muhihihihi
Качи се на някоя кола с заводски ксенон или поне на такава с фарове с лупа и виж истинската същност на ксенона

Да ти кажа чесно не заслепява въобще ,по Тракия пътувам почти всяка седмица и мисля само един път ми се е случвало да ми примигне някои,чесно да ти кажа случва се да карам повечето време вечер и много повече са ме заслепявали коли с обикновенни фарове но нерегулирани или на някакви стари щаиги!
Даже се каня да ходя сега да ги регулират на стенд че светят много надолу!
А и винаги съм си мислел че като се минава преглед трябва масово колите да се проверчват как е положението с фаровете и докато си цари такова беззаконие всички ще си караме както всеки намери за добре с ксенон 20 000к и с фарове в космоса да заслепяват извънземните!
А въобще няма да говоря за кифлите който си дънят на дулги по магистралата защото просто не знаят че има и къси!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Окт 2008, 17:14

Те твоите ако светят надолу вероятно затва никой не ти примигва... дигни ги малко и ще видиш... чудя се що хората, които слагат на Н7 хенон после не застанат пред колата да видят кво е... всеки си мисли - аз не заслепявам... ма тоя рефлектор като разпръсне светлината и хич не заслепяваш... масово засичам Е36-ци с рефлекторен фар и хенон... пред него много-много не се вижда, обаче ОКОЛО него е ден... еле па за тия, които са СРЕЩУ него... те пък направо слънце им блести.. и като му вкарам дълги и при разминаването (ако скоростта не е голяма) гледа на кръв.... само че се чудя дали е толкова тъп, че не разбира.... явно е тъп...

При рефлекторните фарове ползата от хенон-а май наистина идва ако светят ниско, че светлината да е концентрирана точно пред колата по асфалта...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 21 Окт 2008, 23:30

Имам и Фиат Типо и съм със 100-Ватови крушки (заради нашите дупки особено зимата) - от ксенон просто няма смисъл - дават с обикновените си рефлектори двете начупени ивици, които ги има също толкова отчетливо и на Е34-ката с ксенона и не се регулират - колкото и да мърдам рефлектора винаги си се връща на същото място.
Осветяват 3-пъти по-силно от тези на БМВ-то и заслепяват 3-пъти по-малко. В комбинация с 55Ватови халогени става добре и за доста лоши условия.
Определено ме заслепяват ксеноните на рефлекторни фарове (дори и през деня), но и хората не са стигнали дотам от лесно. На Пасат 2 крушките от Типото светят доста по-слабо.
Вземете си по-мощни крушки за рефлекторите или сменете рефлекторите (слагат се релета, особено при пасатите B3, B5 и т.н.)
Настройте си фаровете: да не светят на 3-метра пред колата, ама не и в очите на хората срещу вас.
И за да пиша по темата: по-ниска цветова температура >> по-добро осветяване (нали това е идеята на ксенона), а иначе просто си купете от някой пазар шаренийки за 8 лв. компекта и се радвайте на ньоанси :mhihi:
ПП: на Типото крушките ми светят бяло с жълто ядро (Plazma от жълтата) - който не му харесва да кара на сляпо. Сините крушки ги изхвърлих.

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook