защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
много ми е интересно защто минават на 4 цилиндъра при по масовите модели
сигурно заради по евтина изработка. едно турбо и ето коне ама колко щте издържи мотора. едва ли колкото шест цилиндровите те маи се уплашиха че шестцилидровите карат по 20 години
и по 500000 км. и колкото и да го издуват 4 цилиндъра няма голям потенциал. за звук и дума да не говорим все едно да сравняваш зил със смарт








- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4173
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Защото харчат много, и така губят клиенти 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Това за разхода е вярно, другото което е и масовото въвеждане на турбилирани мотори, за да се вадят много коне от малко обем. А това за колко са трайни моторите, едва ли производителите целят това, все пак те трябва да продават за да произвеждат, така че не им трябват вечни коли
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Защото комерса е навсякъде! И те вече гледат да пестят от машинарията. Екология... Това целят (за пред хората) 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
да те са прави за тях. а ние искаме здрави и надеждни коли. на които да сменяме само консумативи и по опростена подръжка . за икономия на бмв дизелите са много добър вариянт. ама да не развалят бензиновите мотори




Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
е те нека си имат турбинирани 4 цилиндрови които иска да си купува за икономия и да има 6 цилиндрови за хора като нас
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Защото колкото е по-голям един двигател толкова по трудно е да се вмести в еко изискванията... Които пък се покачват всяка година.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
С тези цени на горивата, обяснението е просто! 

Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
alx написа:Защото колкото е по-голям един двигател толкова по трудно е да се вмести в еко изискванията... Които пък се покачват всяка година.
Да, изискванията се покачват.
Но, все пак, те не са ли насочени към цялата марка (БМВ) или дори към цялата компания (БМВ, Ролс, Мини), а не към конкретен модел/двигател ?
Доколкото знам, именно тази презумпция бива използвана от Астън Мартин за разработването на модела Cygnet, с който да намалят средните вредни емисии на марката.
Мисля, че и при БМВ се получава нещо подобно. Разработват се малки двигатели, благодарение на които обаче ще има място за големите батковци (например V12 в седма серия).
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
не само бмв намаляват работния обем
скоро слушах за 4 цилиднров дизел в новата с-класа, не знам кво да коментирам
скоро слушах за 4 цилиднров дизел в новата с-класа, не знам кво да коментирам

No bling at the Ring
- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
BadAngel написа:не само бмв намаляват работния обем
скоро слушах за 4 цилиднров дизел в новата с-класа, не знам кво да коментирам
Да,но с половин секунда по-добро ускорение дава до 100км/ч от настоящия най-малък двигател, така че не виждам нищо лошо. Лично за мене няма голямо значение колко цилиндров ми е двигателя, важното е да върви

- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Радвайте се ,че все още се сипва бензин/нафта в резеорвоара 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
dinkomg написа:Това за разхода е вярно, другото което е и масовото въвеждане на турбилирани мотори, за да се вадят много коне от малко обем. А това за колко са трайни моторите, едва ли производителите целят това, все пак те трябва да продават за да произвеждат, така че не им трябват вечни коли
Моторите на новите коли попадат в графата "Консуматив". На по-старите машини използваният ресурс на двигателя е между 30 и 40% за това издържат и толкова много километри



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: защто бмв оставят 6 цилиндровите и минават на 4 цилиндара
Като на четири цилиндрожия мотор му е малко 1 турбо му слагат 2 като в новата Е250 на мерцедес.2-ка мотор би турбо 205 к.с.Новата тенденция да не стане 4 цилиндров мотор с 1,2 3 турбини до достигане на желания резултат
как не може минават на 6 


57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани