Връщане към 4 цилиндъра?
Модератор: Общи модератори
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Връщане към 4 цилиндъра?
Значи гледам тия дни Е90-ките и с огромно учудване виждам че 320 i е 150 кс но вече е 4-цилиндров мотора
Някой има ли информация защо се променя в тази насока концепцията на БМВ, доколкото знам в близкото минало 2 и нагоре литра двигателите са 6 цилиндрови до достигането на V8 разбира се както и V10
Ени идеа ???

Някой има ли информация защо се променя в тази насока концепцията на БМВ, доколкото знам в близкото минало 2 и нагоре литра двигателите са 6 цилиндрови до достигането на V8 разбира се както и V10

Ени идеа ???
May the BMW force be with you!
- Новини
-
Хммм ...май последния двулитров четири цилиндров двигател е бил М10 и се е монтирал на Е12 но може и да греша. Другия е М3-ката на Е30, където също има само четирицилиндрови с работни обеми 2.0, 2.3 и 2.5.
Връщането към тази концепция на мен лично ми изглежда добра идея. Двулитровите шестаци винаги са ми изглеждали малко муднички...
Глупости на таркалета ...... Де да знам.
Връщането към тази концепция на мен лично ми изглежда добра идея. Двулитровите шестаци винаги са ми изглеждали малко муднички...
Глупости на таркалета ...... Де да знам.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми според новата политика която БМВ води от компанията се опитват да направят колите достъпни за повече хора, затова се намаляват цилиндрите за да е по нисък разхода, по ефтино производството и цената на колата да е по близка до тази на VW
, от колкото до тази на Мерцедес примерно.
Все пак да се надяваме поне малко шефовете на БМВ АГ да се поукротят защото заедно с цената ще вземат да свалят и качеството и тогава


Все пак да се надяваме поне малко шефовете на БМВ АГ да се поукротят защото заедно с цената ще вземат да свалят и качеството и тогава


и на мен ми допада тази
концепция за улекотяване
на автомобила с малък атмосферен
двигател... Може да се върти в
повечко обороти, не е чак толкова
капризен откъм охлаждане
А новата магнезиево-алуминиева
структура го прави наистина много
лек и здрав... Вярно че шестака си
е класика, но БМВ имат и традиция
да правят невероятни 4-цилиндрови
мотори, защо да не излезе нещо добро
от това
А точно конкретния двигател в Е90 се
държи много добре и като ускорение
и като разход... едно идеално съчетание
пък и на звук го докарва... донякъде
концепция за улекотяване
на автомобила с малък атмосферен
двигател... Може да се върти в
повечко обороти, не е чак толкова
капризен откъм охлаждане
А новата магнезиево-алуминиева
структура го прави наистина много
лек и здрав... Вярно че шестака си
е класика, но БМВ имат и традиция
да правят невероятни 4-цилиндрови
мотори, защо да не излезе нещо добро
от това

А точно конкретния двигател в Е90 се
държи много добре и като ускорение
и като разход... едно идеално съчетание
пък и на звук го докарва... донякъде

- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Здравейте, ентусиасти! Дълго врене само 4етях форума и ре6их и аз да понапи6а ли4но мнение по темата. В момента карам 6cyl аналог на този двигател който коментирате и 4естно казано не съм о4арован по отно6ение на еласти4ност и разход на гориво. Предполагам то4но заради това БМВ са преминали към 4 cyl за 2000cc. Тъй като сам абонат на auto bild в миналия октомврийски брой има6е тест 120и с/у голф 2.0фси - "в режим на пълно натоварване "единицата" успява да спести цели 3 литра пове4е от голф5. 

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Да това го знам и в последствие се променя!!!Asen_X написа:Другия е М3-ката на Е30, където също има само четирицилиндрови с работни обеми 2.0, 2.3 и 2.5.
Ма верно глупости!!Asen_X написа:Двулитровите шестаци винаги са ми изглеждали малко муднички... Глупости на таркалета ......

Да идеята за поевтиняване на производството я разбирам ... макар че не ми харесва ...
Всъщност 6-така е много приятен за каране ако го разучиш... но при тези цени на бензина... май 4 цилидровия ще ме спечели

May the BMW force be with you!
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Има го и момента с достъпността на колата, 4 цилиндров автомобил се поддържа много по-лесно отколкото 6 цилиндров, освен това по този начин се спестява място под капака, нали се сещаш в колите след 97г. като цяло какво има под капака освен самия двигател лудница. Освен това олекотяването на колата наистина също е много важно, при положение че едни от основните конкуренти - VAG вече масово произвеждат алуминиеви купета, БМВ няма как да не се постарае по някакъв начин да олекоти автомобилите си.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Последната генерация 318 е от доста време с 2.0 двигател, така че е просто въпрос на номенклатура
Новото Е90 320 наистина адски добре се държи за 4 цилиндрово - дори и автоматика е доста приятен за каране.

Новото Е90 320 наистина адски добре се държи за 4 цилиндрово - дори и автоматика е доста приятен за каране.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Абе, дойде им акъла на нашите
Не, че имам нещо против шестака, ама 2 литра шестак... звучи добре и със звука си остава
Виж 2.5 литра и нагоре вече е истина за 6 цилидъра. 



- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
viper написа:Абе, дойде им акъла на нашитеНе, че имам нещо против шестака, ама 2 литра шестак... звучи добре и със звука си остава
Виж 2.5 литра и нагоре вече е истина за 6 цилидъра.
И аз съм на това мение..

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
каращите ///М10 предлагам да си спестят присмеха ... според мен БМВ и в това изневериха на традицията .. Baby Six Is Dead ,то това не е новина впрочем ,още при Е46 има такава тенденция .А аз лично от както подкарах шестак на кола с по малко цилиндри няма да се кача ,мотора е просто една класа над всеки 4 цилиндров мотор ,не по вървеж ,но като усещане.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Начи ше зимаме само над 2л вече то се видело......един път кат го усетиш по вените 6ко и нема връщанката.......бати и хероина
А тва че е по добре 2иляди на 4 цил. може да поспорим.Не си вадете грешни изводи сичко е за пари.........и ся кат додат УОУ ЛОШИТЕ ше ви нахранят лошо неверници такива 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
viper написа:Абе, дойде им акъла на нашитеНе, че имам нещо против шестака, ама 2 литра шестак... звучи добре и със звука си остава
Виж 2.5 литра и нагоре вече е истина за 6 цилидъра.
Много си прав

2.8-3.0 е още по-добре

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани