Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Alex 320i Cabrio » 28 Мар 2012, 13:33

Ф10 е много добра, но за да приключа дискусията си за мен ще ви дам една малка хронология...

Преди години имах възможност да купя перфектна Е28 М5 в Диамантено Черно. Карах я за 15мин по Лондонските улици. Останах влюбен в колата. Цената беше смешна - £6000 - но жена ми не може да кара ръчни скорости. И досега се проклинам, че не се заинатих и не я купих, най-малкото щях да съм си утроил парите. След това карах Е34 М5 ЛЕ на Ринг-а. Няма такава кола, да сега Ф10 535д е по-бърза, но звукът от С38, деликатното шаси, механичното усещане по лостчетата на фарове, мигачи; просто мечта. Проблемът, е че да намериш читава такава е трудно, да не говорим, че ЕДЦ-то струва колкото колата. Е39 - кумът ми има най-мощната атмосферна М5-ца - 485кс на вала - и ми я предложи за добри пари. Карах я и нея на Ринг-а - прекрасна кола, но ме остави студен. По-добра кола е от Е34 - лесно се кара, няма смисъл да юркаш магарето, по-спокойно стои на пътя, но си е загубила малко от душицата. Е60 - хехе, когато се появиха, бях отвратен, исках Бангъл удушен и разчекнат. Сега естествено пея друга песен. Карах първата си Е60 през 2010 - просто до тогава не ми беше приоритет. Същото усещане като Е28/Е34, но и малко модерен всекидневен елемент от Е39. Когато аз съм в нея колата си хапе каишката постояно, но на П400 и Д2 жена ми я кара навсякъде с бебешкото столче, и 20 месечната ни дъщеря. Е60/Е61 М5 има ужасно много недостатъци, но има ДУША. Исках да имам тази кола, от мига в който слезнах след тест драйв-а. От там насетне беше въпрос БМВ да намерят туринг в правилния цвят и екстри. Ф10 - много ми напомня за Е39. Не я исках, остави ме студен. Да, по-икономична е, ДЦТ-то е много по-добро от СМГ, има джиджани спирачки отпред - най-сетне!, има още повече играчки от Е60 (още не знам как се настройва климата :banghead: на моята ), но ме оставя студен. Да, ще е прекрасен употребяван автомобил. Но, и това е голямо Но, докато при вътрешния дебат Е61/Е63 АМГ Комби имаше само един победител, съм сигурен, че като ми писне да спонсорирам Шел, ще се ориентирам към Ягуар ХФ-Р Шутинг Брейк или Е63 АМГ Комби...
Power is Nothing Without Insanity

Дон Кроки
Online
Аватар
Мнения: 4197
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Kroki » 28 Мар 2012, 21:15

Излизаме днес от Баумакса в Плевен с бащата и познайте, M5-цата спряна отпред.. Да на снимки беше красива, но на живо няма нищо общо.. ебати джантите, ебати дисковете, ебати задницата, ебати предницата, ебати салона, ебати КОЛАТА..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от павката » 29 Мар 2012, 6:18

за другите хора не мога да говоря, но аз ако съм някакъв критерии за м5-фанатик (щото за последните 11 години все съм ги взимал първите дето за идвали тука) тази година ще пропусна

съчувствам ти
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 30.03.2009
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от straight six power » 29 Мар 2012, 6:51

Лелелелелелеле. Моля ви се спрете ги тия ботове, че вече от смешни стават банални ! На единия му била "студена" колата, на другия приятелите му не я харесвали затова и той :D и става яко надлъгване и мерене.
F10 M5:
650 Нм от 1500 оборота !
560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.
Шаси директно закачено за моста.
Колата се дрифти с един пръст.
Единствения "недостатък" (за мен лично) е липсата на механична скоростна кутия.
В момента F10 M5 е най-добрата кола която може да си купи човек за "скромните" 200 000 лв. И най-доброто BMW правено досега.
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 8:49

Ти карал ли си колата та така крайно се изказваш? Или за теб гръмките новини за всеки един автомобил означават, че ще ти хареса и на теб... На хартия е едно, в реалността е съвсееем друго. Да не говорим, че различните хора търсят различни неща и по различен начин усещат колите :winky: Та... може да се окаже, че не "ботовете" са смешни нито банални...

И най-доброто BMW викаш :mhihi: Според кой? И по какви критерии? Сравнено с какво?

Никой никъде не е казал, че колата е гадна, че не ни харесва или нещо подобно... Със сигурност днес в този клас, на тази цена поне за мен е най-доброто... Но това не означава автоматично, че колата е най-доброто правено от BMW и че се усеща толкова истинска и емоционална, и че дава на всеки това, което търси от подобна кола :yes: И точно това е въпроса в темата и би било приятно за тези, които не са карали колата да чуят мненията на тези, които са го направили, били те различни, продиктувани от различни приоритети, вкусове и усещания :yes:

Смятам, че до сега почти всеки писал за колата се е обосновал защо е така според него и има право на това. Ясно е че колата е на върха и е дяволски добра, но не това е най-важното :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BadAngel » 29 Мар 2012, 9:04

straight six power написа:560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.


хо-хо, че тая м5-ца била много икономична :ok:
No bling at the Ring

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Alex 320i Cabrio » 29 Мар 2012, 11:40

straight six power написа:Лелелелелелеле. Моля ви се спрете ги тия ботове, че вече от смешни стават банални ! На единия му била "студена" колата, на другия приятелите му не я харесвали затова и той :D и става яко надлъгване и мерене.
F10 M5:
650 Нм от 1500 оборота !
560 к.с при 7000 със среден разход 9.9 л/100км.
Шаси директно закачено за моста.
Колата се дрифти с един пръст.
Единствения "недостатък" (за мен лично) е липсата на механична скоростна кутия.
В момента F10 M5 е най-добрата кола която може да си купи човек за "скромните" 200 000 лв. И най-доброто BMW правено досега.


Аве смешник, ти 'га я кара тази кола? Или от висотата на твоя курник може да раздаваш мнения за неща 'дето си ги гледал на картинки от дъвка "Турбо"? Гоуем си дрифтач, с един пръст се правило туй нещо. Задният мост бил директно закачен на купето, разби'шли. Революционно било туй решение. Бафти, тия от Порше дето го правят туй нещо от 1970-те сигурно са мноу прости, че не са го публикували. И гори 9.9л/100км - 'оди се прегледай. Това е толкова вярно, колкото, че средният разход на Е60/Е61 М5 е 15/100км. Чай' ся да та питам - ти нявга карал ли си ///М кола освен на ГТ5, че даваш мнения или само така, да трупаш постове? Аз за себе си знам - досега само М1 не съм карал и М3 ГТС...
Power is Nothing Without Insanity

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 29 Мар 2012, 17:44

Ето едно заключение, от един малко по-различен тест:

Yet, something felt like it was missing from the BMW M5. In all likelihood it is purely my personal opinion but I enjoy cars with a bit of character. There has to be a fun factor in a certain part of my car that will make me miss driving my cars after I have been away for a long while. The M5 lacked that soul in the car, perhaps due to its level of refinement. No doubt it is a fantastic car. My vocabulary fail me in trying to put across how great this car handles and performs in all aspects of a day of driving it. It was build by a bunch of German engineers that developed it on a track. It was scientifically engineered to be quick on the track yet adaptable to daily usage. In a sense it is actually a race car build for the road. All this scientific mambo jambo however causes the lack of presence of a car’s soul. Even the sound you hear resonating from those exhausts have been engineered specifically to emerge from the speakers within the car.

If you are the type of guy that will buy a car purely based on the figures that car can produce and all the marvelous groundbreaking technology they can shove into a car to make it amazing, you can look no further for an all rounded car.

Don’t get me wrong, I have nothing against the M5. In fact I struggled to look for a flaw within the M5 to disprove that untouchable claim. The best I could come up with was the front seats were too high and restricted the view of passengers behind. If I had that kind of money to spend on just ONE car for every day use including ferrying the family around, the M5 would be without a doubt the car I would buy. The M5 was such an amazing drive but the car was so well engineered and refined and quick but it lacked that little sense of emotional connection I generally like to have with the cars I drive. But that’s just probably me because the sales of the M5 have been quite amazing based on the number of M5′s we have seen going in and out of Munich Auto. Testament that it is indeed quite untouchable as the BMW engineers have claimed.


http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=667178
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от xerial » 30 Мар 2012, 12:59

В някво тъпо сравнение на Аутобилд между М5 и 520д :mhihi: :mhihi: разликите в спирачният път ми направи силно впечатление че е около и по-малко от 1м....при топли и студени спирачки.
Да, реално 1м или около 1м би означавало да се спаси живота реално на не дай си боже някой пешеходец или друга ситуация, но реално тази разлика не е ли прекалено малка имайки предвид 2те коли и спирачните им карантии :paranoid: :paranoid:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 30 Мар 2012, 13:01

xerial написа:В някво тъпо сравнение на Аутобилд между М5 и 520д :mhihi: :mhihi: разликите в спирачният път ми направи силно впечатление че е около и по-малко от 1м....при топли и студени спирачки.
Да, реално 1м или около 1м би означавало да се спаси живота реално на не дай си боже някой пешеходец или друга ситуация, но реално тази разлика не е ли прекалено малка имайки предвид 2те коли и спирачните им карантии :paranoid: :paranoid:

Те в ауто билд бяха дали че спирачния път на Шкоа Фабия е колкото на 335и , та не се учудвам :kuku:
Големите разлики са 200-0 . Там вече са нещо от сорта на 10-15 метра .

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Turturelo » 31 Мар 2012, 18:48

acho.rs написа:Снимки , клипове за каквото имаше време и желание :yes:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от павката » 31 Мар 2012, 19:01

тея електроники на хубаво място са положени
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от немо » 31 Мар 2012, 19:33

Харесва ми как спир.диск изпълва цялата джанта :lol:
1.Подглавниците що имат такава странна форма?
2.Колко радиатора има това нещо? За ДВГ-то,за клима,за кулерите,за масло на ДВГ,за ск.кутия?
3.Къде има леки сплави по купето(алюмин)?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Витанов » 31 Мар 2012, 20:05

Много красив баварец :bowdown: какви американски спортисти и прочие, ако мога да си я купя и потдържам на друго няма да се кача :mhihi:
Тоя параход има само един минус - цената.., :(
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 31 Мар 2012, 22:06

Много ми е интересно как определяте цената като висока ? Порше Панамера Турбо е малко по-бавна и струва 100 000 отгоре . Ауди РС6 (ако още се произвежда) е по-скъпо , Е63 АМГ е няколко хилки по-скъпо , Ягуар ХФ-Р който е много по-слаб е по-евтин 20ина хил ЛЕВА . Накрая излиза че колата , не само е най-бърза в класа си , но и най-евтина . Имало там някакъв евтин кадилак - хубаво , остава някой да успее да го пробутна и на не-американци , белкем света чуе нещо за него .

Хайде още една слаба снимка от телефон
Изображение

Балгодаря от името на всички семкаджии, за личните впечатленията и снимки от хората карали този автомобил .
Аз успях да го засека на една бензиностанция - наистина трябва да се види наживо за да се добие представа за внушителните размери и мощта която излъчва Ф10 М5 . Звука му не е това което сме свикнали да чуваме от БМВ , но пък приляга на такъв голям автомобил . Седалките са произведение на изкуството .Интериора както и при другите Ф10 мирише на скъпарско , много скъпарско . Късмет от американец да видиш подобно качество ... Спирачните дискове отзад за ГИГАНТСКИ ...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook