F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
rve написа:Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?..
То интересното е, че и тая кола няма общо с оригиналанта от завода. Двата най-големи минуса са премахнати


Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )
На студето звучи ууууужастттно, а колко тежи да не ти кавам.. Сам човек му е тегаво да го носи ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
rve написа:Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?..
Защото в старите заводски бяха хубави, но според тях имаха един недостатък, който в клипа е отстранен и в стария(на клипа)и в новия модел, а именно наречените от теб жокери. Ако тръгнем по веригата ще видим, че и бая други(горе-долу безброй)неща в новия модел са доооооста по-добри от Е46, което е нормално де, все пак толкова години разлика си е време.
Мен обаче друго ми прави впечатление с всичките тези големи мощности на турбото в М5 и сега в М4. Ако конете им бяха реални, 560 и 431, то определено нямаше да са толкова напред в ускорението до 250(след което вече изостават, а М4 дори по-рано започва да изостава от Е92-ката)от предишните поколения Е60 и Е92. Което поставя въпроса ако новото М5 бе с 5.5 атмосферка, а М4 с 4.4 атмосферка(развити по съвременен начин)дали нещата не отиваха на съвсем друга посока в отношение вървеж?

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
The7omahawk написа:Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )
А ето го и първото дино на М4 - 424 коня на колелата, спазиха традицията от Ф10 в каталогада пишат whp![]()
http://www.automobilesreview.com/auto-n ... deo/84501/
Dynojet са инерционни стендове. Ако се качи на Mustang или Dyno Dynamics (които са с активен товар) може и точно на заводските 430 hp да си дойде, така че не бързайте с изводите


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:rve написа:Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?..
Защото в старите заводски бяха хубави, но според тях имаха един недостатък, който в клипа е отстранен и в стария(на клипа)и в новия модел, а именно наречените от теб жокери. Ако тръгнем по веригата ще видим, че и бая други(горе-долу безброй)неща в новия модел са доооооста по-добри от Е46, което е нормално де, все пак толкова години разлика си е време.
Мен обаче друго ми прави впечатление с всичките тези големи мощности на турбото в М5 и сега в М4. Ако конете им бяха реални, 560 и 431, то определено нямаше да са толкова напред в ускорението до 250(след което вече изостават, а М4 дори по-рано започва да изостава от Е92-ката)от предишните поколения Е60 и Е92. Което поставя въпроса ако новото М5 бе с 5.5 атмосферка, а М4 с 4.4 атмосферка(развити по съвременен начин)дали нещата не отиваха на съвсем друга посока в отношение вървеж?То излезе, че М5 е 600 коня(поне), а М4 около 480.
Нещо не те разбрах. Според тебе е60ката е по-бърза от ф10ката след 250? Това със сигурност не е така

За м4 и е92 не знам. Не съм имал досег още с м4, а е92 съм карал малко.
Иначе ако тръгнем да гледаме другите неща освен перформанса там няма две думи, че новото си е ново и има безброй нови екстри, които за евридейка са си супер глезотийки
Ето една дино графика на мойта кола без да и е пипано каквото и да е. Мисля, че стенда на хеед си е с товар, защото нещо коментираха колко трябва да го направят, че искаше да слиза от стенда на първия опит.

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.
http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.
http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.
http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.
Може би. Обаче нямаше да са толкова рентабилни. Доста по изпилени мотори, доста по-голям разход на гориво. Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Да не говорим колко по-малко натоварваща е за каране от е60ката.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:Ето една дино графика на мойта кола без да и е пипано каквото и да е. Мисля, че стенда на хеед си е с товар, защото нещо коментираха колко трябва да го направят, че искаше да слиза от стенда на първия опит.
Ако имаш възможност някой път мерни я в Овърдрайв и ще видиш какво имам предвид

Sharo написа:Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Е39 също е в тези граници, въпреки по-големия обем и само 6-те предавки. Със 120 пада на 10-10.5. Честно казано с всички тези технологии в F10 определено очаквах да е по-икономична, но все пак като динамика е доста напред.
Последна промяна In_Memoriam на 26 Юни 2014, 10:43, променена общо 2 пъти

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
The7omahawk написа:Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )
А ето го и първото дино на М4 - 424 коня на колелата, спазиха традицията от Ф10 в каталогада пишат whp![]()
http://www.automobilesreview.com/auto-n ... deo/84501/
Ако това се потвърди от още някой, спокойно мога да си върна думите назад, от по-преди в темата. Вече 425 на колела е по-приемливо, че направо си е постижение от 3.0 литира с гаранция от завода...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
In_Memoriam написа:Sharo написа:Ето една дино графика на мойта кола без да и е пипано каквото и да е. Мисля, че стенда на хеед си е с товар, защото нещо коментираха колко трябва да го направят, че искаше да слиза от стенда на първия опит.
Ако имаш възможност някой път мерни я в Овърдрайв и ще видиш какво имам предвид
Sharo написа:Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Е39 също е в тези граници, въпреки по-големия обем и само 6-те предавки. Със 120 пада на 10-10.5. Честно казано с всички тези технологии в F10 определено очаквах да е по-икономична, но все пак като динамика е доста напред.
Малко досег съм имал с е39 .. само месец я карах и такъв разход трудно при 150
ф10ката пада под 10 на 120 ама как да я караш със толко като вътре си като спрял

Иначе по едентичен маршрут ф10ката харчи доста по-малко от е39ката. За е46цата м3-ката да не говорим дето под 15 не пада при тоя маршрут и темпо на каране.
А най-фрапантното ми на тоя маршрут, че стария е70 3д на 19ки харчи повече от новия ф15 м50д на 20ки

To оувърдрайвския не е ли на същия принцип.. е сигурно няма да боксува толко, че нали са им по-нови валците разправят.
Иначе при м4-ката според мене най-голямо впечатление ще прави спирането като знам предишните поколения на 3-ките колко са зле в спирачките.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
M4/M3 гори между 8.5 и 24 реален разход на 100. 8.5 при 130-150 км/ч извънградско без темпомат. 24 на писта. Интересното е, че гори по-малко от 435i при същото каране на същите места и естествено върви отчайващо много повече. При доускорение е подтискащо - 435i е като Cооper D с дръпната ръчна.
Относно спирачките:


Звукът е калпав, заради телефона ... а и не съм натискал. Наживо звучи чудесно - чува се паткане, турбо, уестгейтове .. и т.н.
Относно спирачките:


Звукът е калпав, заради телефона ... а и не съм натискал. Наживо звучи чудесно - чува се паткане, турбо, уестгейтове .. и т.н.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Я къде показва стрелакта за посоката на навигацията. Горе на хедъп-а показва ли я? или е така само като си на м-моуда на хедъпа
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Urt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.08.2006
- Кара: го из просото!
- Детайли за колата: E46 330d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Auto Express:
BMW M4 vs Audi RS5: epic track battle
https://www.youtube.com/watch?v=-Yjg0_l6Xk4
М4-ката бие с над 2 секунди на писта за 1:10мин

BMW M4 vs Audi RS5: epic track battle
https://www.youtube.com/watch?v=-Yjg0_l6Xk4
М4-ката бие с над 2 секунди на писта за 1:10мин


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Sharo написа:BMW Power ACM написа:Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.
http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.
Може би. Обаче нямаше да са толкова рентабилни. Доста по изпилени мотори, доста по-голям разход на гориво. Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Да не говорим колко по-малко натоварваща е за каране от е60ката.
О, аз не сравнявам старите коли с новите или старите двигатели с новите. Ставаше дума ако бяха сложили атмосферки с технология от сегашно време, ако бяха продължили да ги развиват.
Абе Шаро, гледах един клип в права линия Е60 срещу Ф10, та на Ф10-ката към 180 мигна няколко пъти(не един)системата против боксуване.

Благодарим за разхода на гориво М4vs435i. Доста полезна информация. Скоро с един приятел коментирахме точно това у двете коли и стигнахме до извода, че при спокойно каране М4 ще гори в най-лошия случай колкото 435i, а най-нормално би било да гори и мъничко отдолу. Значи сме били прави.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Sharo написа:BMW Power ACM написа:Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.
http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.
Може би. Обаче нямаше да са толкова рентабилни. Доста по изпилени мотори, доста по-голям разход на гориво. Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Да не говорим колко по-малко натоварваща е за каране от е60ката.
О, аз не сравнявам старите коли с новите или старите двигатели с новите. Ставаше дума ако бяха сложили атмосферки с технология от сегашно време, ако бяха продължили да ги развиват.
Абе Шаро, гледах един клип в права линия Е60 срещу Ф10, та на Ф10-ката към 180 мигна няколко пъти(не един)системата против боксуване.Това възможно ли е да е само от силата на колата при нормални условия?
Благодарим за разхода на гориво М4vs435i. Доста полезна информация. Скоро с един приятел коментирахме точно това у двете коли и стигнахме до извода, че при спокойно каране М4 ще гори в най-лошия случай колкото 435i, а най-нормално би било да гори и мъничко отдолу. Значи сме били прави.
Съвсем нормално за наше условия. При смяна на предавки на пълна газ си мига доста. Зависи и от гумите де.. От как махнах оригиналния мишелин доста по-добре.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Абе не е при нашите условия. Ето ти клипа. Интересно, че тук Е60-то от 0-100 дава 5.2, при заводски 4.6-4.8. Може и тука да е скапана настилката или ме съмнява да тръгна без лънч. Но нещо може и да не е наред с шофьора защото от 100-200 аз го вземам по-бързо.
http://www.youtube.com/watch?v=wIQUf3wAl00
Точно при смяна на предавките мига към 170 някъде.
http://www.youtube.com/watch?v=wIQUf3wAl00
Точно при смяна на предавките мига към 170 някъде.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани