бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Модератор: Общи модератори
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
по това се познават истински коравите и това http://www.youtube.com/watch?v=R0flRAlwrlc
оставете мотора да се докаже тогава говорете нека да ни изненада приятно а това кой е по по най на коне не е всичко
оставете мотора да се докаже тогава говорете нека да ни изненада приятно а това кой е по по най на коне не е всичко
само най-добрите умират млади
- VT5602AK
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2048
- Регистриран на: 30.01.2006
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: E36S50B30,Mini Cooper S
- Мечтае да кара: S50B30 turbo
- Детайли за колата: модифицирани
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Изкам да му подам на някой права отсечка
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Добре изглежда мотора, но защо е така разноок?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
khaled написа:Добре изглежда мотора, но защо е така разноок?
Не е разноок, а намига подигравателно на япончугите

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
[FF]GODFLESH написа:още при излизането на мотора бях чел статия че в същност от литровка е доста трудно да се изцедят над 160 коня,а тия наще от БМВ кво са правили...един бог знаесигурно щото се върти на 14500 оборота
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lQqKZAN2vD0 - с акрапович карбонов ауспух![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J7_4lUwrOCk - тука човека го мери с/у gsx-r 1000, и много добре обяснява каква сила е БМВ-то
Колега Изобщо не им е трудно да изкарват коне, ама нали трябва да има и следващи модели
Последна промяна Danislav Slavev на 01 Юни 2010, 21:00, променена общо 1 път
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
zAcK написа:Мотора си има всичко![]()
![]()
Преди малко ходих до Камор пак да го погледна. Има го там изложен от известно време.
33000 лева струва и трябва да ви кажа, че така като го поразгледах изглежда
много читаво направен![]()
![]()
![]()
Да ви кажа в тоя клас точно сравнен с японците
си е много добре![]()
Иначе тия дето са виждали мотор и поназнайват да отидат, да видят и тогава пак да се
надъхват че японците били по-добри. Мотора не отстъпва по нищо че е и по-добър
А бе направо хванете тех. данните на един японец например новата 1000RR и ще си говорим пак![]()
![]()
![]()
Хондата новата 1000RR - Тегло (при празен резервоар) 199 кг (*210 с ABS)
Киловати - 131kW/12.000min-1
Нашето лошо момчеТегло при пълен резервоар и ABS - 206.5 kg
Киловати - 142kW/13.000min-1![]()
![]()
Колега не сравнявай хондата като сила и вървене, хондата е универсален мотор, той е наи-добрата комбинация между всички показатели, динамика удобство, сравнявай грузукиата и проблемазакитата на сила и вървене, на хондата остави удобството
The power is nothing without control!
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
batatanas написа:http://www.youtube.com/watch?v=nweOUgsoRZs&NR=1
И
Това доказва скромните ми впечетления
The power is nothing without control!
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Не знам какво толкова против имат всички за фаровете според мен са си перфектни
А и предпочитам модела без 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Колега не сравнявай хондата като сила и вървене, хондата е универсален мотор, той е наи-добрата комбинация между всички показатели, динамика удобство, сравнявай грузукиата и проблемазакитата на сила и вървене, на хондата остави удобството
За какво удобство говорим при супер спортните мотори ?
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Мотора е убиец... ама веднага се навъдиха хора да оспорят нещата 

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Много странно ми е как са постигнали тази мощност. Ясно е, че е сериозен конкурент на японските мотори, поне по мощност. С времето ще се види дали е сполучлив, все пак на хартия е едно, а на практика друго.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Кога ли ще видим да го сборят с бегачките на конкуренцията 

Si non confectus, non reficiat.
- Danislav Slavev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 3.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Субару Аутбек
- Мечтае да кара: новото Субару Аутбек
- Детайли за колата: М50Б20 Турбо....
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
acho.rs написа:Колега не сравнявай хондата като сила и вървене, хондата е универсален мотор, той е наи-добрата комбинация между всички показатели, динамика удобство, сравнявай грузукиата и проблемазакитата на сила и вървене, на хондата остави удобството
За какво удобство говорим при супер спортните мотори ?
Колега ти такива мотори карал ли си?
Става въпрос за характеристика на двигателя не само в най-високите обороти ами поведението като цяло, резки прагове при ускурение, преминаване от едни обороти на други. Те моторите не се карат само на правата. От супер спортни не знам дали разбираш тези които се карат по пътищата и са серийно производство или тези които се карат по състезанията. Защото едните нямат много общо с другите. Под удобни имам предвид удобство на съединителя, разположение на кормилото, степенките, седалката. Има мотори които трудно се карат, уморяват ръцете, и т.н като Дукати например, това нещо е супер неудобно за някакво нормално каране, ама толкова сигурно се забива в завоите, че могат да ти упрат ушите в асфалта, а на правото е супер куцо, освен ако не е с някоя от ония лудите елекроники и кит-ове. На Хондата се качваш и сякаш цял живот си я карал. Това имам предвид, БМВ-то изглежда доста добър мотор, и в никакав случай не мога да коментирам способностите му след като нямам лични впечатления. Лично на мен ми харесва много като дизайн, за разлика от всички предни каквито и да било модели и като му чета характеристиките изглежда много обещаващ .
The power is nothing without control!
Re: бмв с1000 рр - аз ли недовиждам или...
Danislav Slavev написа:acho.rs написа:Колега не сравнявай хондата като сила и вървене, хондата е универсален мотор, той е наи-добрата комбинация между всички показатели, динамика удобство, сравнявай грузукиата и проблемазакитата на сила и вървене, на хондата остави удобството
За какво удобство говорим при супер спортните мотори ?
Колега ти такива мотори карал ли си?
Става въпрос за характеристика на двигателя не само в най-високите обороти ами поведението като цяло, резки прагове при ускурение, преминаване от едни обороти на други. Те моторите не се карат само на правата. От супер спортни не знам дали разбираш тези които се карат по пътищата и са серийно производство или тези които се карат по състезанията. Защото едните нямат много общо с другите. Под удобни имам предвид удобство на съединителя, разположение на кормилото, степенките, седалката. Има мотори които трудно се карат, уморяват ръцете, и т.н като Дукати например, това нещо е супер неудобно за някакво нормално каране, ама толкова сигурно се забива в завоите, че могат да ти упрат ушите в асфалта, а на правото е супер куцо, освен ако не е с някоя от ония лудите елекроники и кит-ове. На Хондата се качваш и сякаш цял живот си я карал. Това имам предвид, БМВ-то изглежда доста добър мотор, и в никакав случай не мога да коментирам способностите му след като нямам лични впечатления. Лично на мен ми харесва много като дизайн, за разлика от всички предни каквито и да било модели и като му чета характеристиките изглежда много обещаващ .

само най-добрите умират млади
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани