БМВ се отказва от М версия на Z4
Модератор: Общи модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Alex 320i Cabrio написа:jorkata3 написа:IAV написа:SlipKnoT написа:вече (или по скоро пак) има осфен бързи и завиващи 'цедеси.. едно цлк блек може да отупа адски много коли и май почти всички БМВта
Не знам за CLK но има един CLS BRABUS които като ми гледах тестовете настръхнах,350 на километраж без ограничител и от 230 се изстреля като куршум!Но и цената му е приатна мисля че беше 350к евра!
Казва се Brabus Rocket и държеше известно време рекорада за скорост на сериен седан.......докато от G-Power не изкараха тяхното BMW M5 Hurricane с 367.4км/ч......
По темата: Никъде за сега обаче не се говори дали ще има Z4 coupe?Някой чувал и чел ли е нещо по въпроса?
Няма да има купе заради твърдия покрив... Тия дебили от БМВ да вземат да се концентрират върху намаляване на теглото на хафтомобилите... Новото е слон в сравнение с моето, което пък е по-тежко от зед3...
Съгласи се , че и Z3 е черупка в сравнение със сегашното . Аз си мисля , че като размер сегашното е идеалният роудстър - нито голямо , нито малко . А за масата - определено е нужна диета . За купе и аз не виждам смисъл , ако имаш твърд покрив - ще бъде по-динамично може би , но Z4 си е роудстър и задължително трябва да му пада тавана...Както няма и СЛ купе
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
acho.rs написа:Както няма и СЛ купе
Има, Black Series

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
The7omahawk написа:acho.rs написа:Както няма и СЛ купе
Има, Black Series
Няколкостотин и всичките продадени , преди да са произведени

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Знам, казах го по-скоро с насмешка
И аз съм на мнение, че Z4 не трябва да има купе версия.Въпреки, че при Z4 M и Z3 M добро спортистче излезе 


Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Преди Детройт: BMW показа is-требител
Месец преди северноамериканското изложение да отвори врати, баварците разкриха нова по-мощна версия на текущото поколение Z4. Още когато изкараха модела на пазара, от фирмата заявиха, че няма да има М-версия, но не уточниха дали роудстър-а ще получи някои подобрения.
Е, на снимките виждаме BMW Z4, само, че с леко променена визия и там където пише модификацията е добавена буквата "s" и по този начин се получава - sDrive35is.
Модела ще има официален дебют през идния месец в Детройт, където компанията ще започне да приема поръчки. За никого не е тайна, че новият sDrive35is е базиран на 35i, който се захранва от бензинов мотор с двойно турбо, обем 3,0-литра и редови шест цилиндъра.
Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.
Според производителя, Z4 sDrive35is ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди преди да достигне максимална скорост от 250 км/ч ограничена по електронен път.
Роудстър-а има среден разход на гориво от 9,0 литра за 100 км пробег. Движението се предава към задните колела посредством автоматична скоростна кутия със 7-предавки и двоен съединител, наречена още DCT.
Като цяло, автомобила е получил някои допълнения от M Division, сред които са интериорните и екстериорните спортни компоненти.
Има промяна в окачването, което спрямо фабричния модел, sDrive35is се е приближил с около 10 мм по-близо до асфалта.
Джантите, новите отвори за въздух, декорите в интериорната част, всичките M-елементи допълват визията на роудстър-а.


Месец преди северноамериканското изложение да отвори врати, баварците разкриха нова по-мощна версия на текущото поколение Z4. Още когато изкараха модела на пазара, от фирмата заявиха, че няма да има М-версия, но не уточниха дали роудстър-а ще получи някои подобрения.
Е, на снимките виждаме BMW Z4, само, че с леко променена визия и там където пише модификацията е добавена буквата "s" и по този начин се получава - sDrive35is.
Модела ще има официален дебют през идния месец в Детройт, където компанията ще започне да приема поръчки. За никого не е тайна, че новият sDrive35is е базиран на 35i, който се захранва от бензинов мотор с двойно турбо, обем 3,0-литра и редови шест цилиндъра.
Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.
Според производителя, Z4 sDrive35is ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди преди да достигне максимална скорост от 250 км/ч ограничена по електронен път.
Роудстър-а има среден разход на гориво от 9,0 литра за 100 км пробег. Движението се предава към задните колела посредством автоматична скоростна кутия със 7-предавки и двоен съединител, наречена още DCT.
Като цяло, автомобила е получил някои допълнения от M Division, сред които са интериорните и екстериорните спортни компоненти.
Има промяна в окачването, което спрямо фабричния модел, sDrive35is се е приближил с около 10 мм по-близо до асфалта.
Джантите, новите отвори за въздух, декорите в интериорната част, всичките M-елементи допълват визията на роудстър-а.


- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Това се казва новина
.
С малки и дозирани промени този красавец е станал още по-красив, и брутален. Още малко материал и снимки с висока резолюция оттук:
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=330796

С малки и дозирани промени този красавец е станал още по-красив, и брутален. Още малко материал и снимки с висока резолюция оттук:
http://e89.zpost.com/forums/showthread.php?t=330796
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.
Абе много работа е паднало за да добвят цели 34 кс . То тоя мотор , просто нямаше накъде повече да се форсира

- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
acho.rs написа:Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.
Абе много работа е паднало за да добвят цели 34 кс . То тоя мотор , просто нямаше накъде повече да се форсираТе хората само с електроника качват до 400кс на *35и , но от БМВ са се ограничили до 340 кс . Така става когато нямаш конкуренция , да те стимулира .
Както виждаш съм я превеждал в 03.00 часа през нощта, когато ти още си хъркал


За да ми е точна статията, хайде помогни като се опиташ да преведеш това: ... the new model gets a higher-flow intake and the turbos are allowed to spin up to higher boost pressures, resulting in an 11 percent bump in both power and torque output.

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Интересно дали това няма да е двигателят на въпросната М версия на базата на първа серия...

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Хорейшио написа:acho.rs написа:Инжинерите са работили усилено върху двигателя и като краен разултат са получили мощност близо 340 к.с. (250 кВт) и максимален въртящ момент 450 Нм.
Абе много работа е паднало за да добвят цели 34 кс . То тоя мотор , просто нямаше накъде повече да се форсираТе хората само с електроника качват до 400кс на *35и , но от БМВ са се ограничили до 340 кс . Така става когато нямаш конкуренция , да те стимулира .
Както виждаш съм я превеждал в 03.00 часа през нощта, когато ти още си хъркал![]()
![]()
За да ми е точна статията, хайде помогни като се опиташ да преведеш това: ... the new model gets a higher-flow intake and the turbos are allowed to spin up to higher boost pressures, resulting in an 11 percent bump in both power and torque output.
"Новият модел получава всмукателна система с по-голям дебит и е увеличено налягането на турбините,като по този начин има 11 процентен скок в мощността и вътящият момент."
Но Ачо изобщо не засягаше статията ти, а това, че 34кс отгоре на този двигател са доста малко, при положение че G-Power с един чип предлагат увеличение от 306 на 385кс

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
Да но разликата е, че БМВ търси надеждност в двигателя. Иначе сигурно има много по-добри постижения.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
MaXimal написа:Да но разликата е, че БМВ търси надеждност в двигателя. Иначе сигурно има много по-добри постижения.
Това по-скоро е за пред хората . Двигателя е достатъчно здрав и бууста на турбото изобщо не е висок и спокойно можеше още малко да понадуят . А и доколкото знам Г пауър и те дават някаква гаранция за продуктите си

Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
всяка нова кола е по-скъпа от тази която замества. повече технологии, по-сигурна и тн.
и идва един момент когато класа на една кола започва да й пречи като цена.
з4 м и слк55 винаги са били на финансовия ръб на "възприятието" за техния клас. това са дребни непредставителни коли за дами... или пистови подвизи за бедни рейсъри любители. във всеки случай- не коли за хора с пари. защото хората с парите.. обичат да е по-големичко и една идея по-внушително.
идеята винаги е била тези коли да не са особено скъпи. един вид- входен билет за потребителя към фирмата и спортните й модели.
проблема последните години е че цената на тези коли върви нагоре (виж първото ми изречение). и е стигнала ниво където да се сложи последния двигател на фирмата в такава кола ще направи цената нереалистична за възприятието към определения клас. затова и мерцедес в новия слк не сложиха 63 мотора си ми продължиха със стария (и значително по-евтин 5.5) мотор. по същата причина и з4 няма да има м-версия (или поне докато хората не се видят с пари)- защото ако заврат в8 мотора на м3 вътре и преправят купето и всичко по него така че да работи добре с новия мотор- ще се получи една фантастична кола която... никой няма да купува защото хората ще предпочитат примерно м3 кабрио за няколко хиляди повече.
и идва един момент когато класа на една кола започва да й пречи като цена.
з4 м и слк55 винаги са били на финансовия ръб на "възприятието" за техния клас. това са дребни непредставителни коли за дами... или пистови подвизи за бедни рейсъри любители. във всеки случай- не коли за хора с пари. защото хората с парите.. обичат да е по-големичко и една идея по-внушително.
идеята винаги е била тези коли да не са особено скъпи. един вид- входен билет за потребителя към фирмата и спортните й модели.
проблема последните години е че цената на тези коли върви нагоре (виж първото ми изречение). и е стигнала ниво където да се сложи последния двигател на фирмата в такава кола ще направи цената нереалистична за възприятието към определения клас. затова и мерцедес в новия слк не сложиха 63 мотора си ми продължиха със стария (и значително по-евтин 5.5) мотор. по същата причина и з4 няма да има м-версия (или поне докато хората не се видят с пари)- защото ако заврат в8 мотора на м3 вътре и преправят купето и всичко по него така че да работи добре с новия мотор- ще се получи една фантастична кола която... никой няма да купува защото хората ще предпочитат примерно м3 кабрио за няколко хиляди повече.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ се отказва от М версия на Z4
За СЛК може и да е така , но актуалното Z4 е нараснало с 15 см в сравнение със предходното и се е превърнало в роудстър от средния клас . Мисля , че визията му е доста по-различна от откровено женските "ТТ" и СЛК . Наистина с двигателя на Е92 М3 можеше да дойде малко скъпо , но нищо не пречеше още малко да поизпомпят 3.0л битурбото ... А как виждаш един клиент от Z4 да мине на Е93 , не знам . Някак си не ми се връзва - да речем 6ца , да но точно 3ката . Изглежда прекалено обикновена за потенциалния клиент на Z4
ПС: ако размерите са компактни , то със сигурност масата от почти 1600 кг , определено не е в клас "компакт"
ПС: ако размерите са компактни , то със сигурност масата от почти 1600 кг , определено не е в клас "компакт"

53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани