БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Модератор: Общи модератори
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
То ясно, че всяко нещо с времето си и за да изглежда така двигателя има някакви причини. Но самото му подреждане не знам дали е пряко свързано с олекотяването. Колко пък да тежат две кутийки, капаци и маркучи. Не че много ще ме интересува колко е красив или не двигателя, ако карам това бижу, но... на Е90-ката има един единствен видим кабел, омотан с изулир банд /който май е на алармата/ и след 4 години няма да ви казвам на какво прилича, разлепил се е, омазан, размотал се и си се вее там... Да не стане след време като отвориш капака на Ф30-ката и да не можеш да намериш нищо от веещи се лепенки
Това ми е мисълта
А тези видими цветни жички там на снимката... Както каза Любо Мегов, миенето на този двигател може да е леко авантюристично
Както и да е, колата е много красива, а пък откъм дизайн и комфорт на интериора е много напред от прекалено семплия на Е90, седалките са
, отзад е осезаемо по-широко...




Както и да е, колата е много красива, а пък откъм дизайн и комфорт на интериора е много напред от прекалено семплия на Е90, седалките са




- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
DrivinGGoD написа:Не е точно така... често разликите са минимални и мотора е рестриктиран с електрониката, но има голям запас... При BMW често са правени такива мотори - 318d, 325d, 323i моторите и т.н. Тук според мен разликите също са минимални - основно електроника, може би малки разлики в турбото и колекторите, но 320i например 100% има много повече ресурс в запас от тези 184 коня... Докато при 328i просто потенциала на платформата е използван в по-голяма степен...
Ще задам този въпрос и ще пиша като имам инфо
Ясно е, че 320ковият енжин работи на доста по-ниско налягане с това сгъстяване от 11:0 за турбалан. Ма много орязан от въртящ момент бе, караш турбо 20-ка с 270 Нм





Последна промяна krika на 28 Мар 2012, 16:26, променена общо 2 пъти
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
M50B20 e с 190
Бъркаш нещата... Дори 28ците са с момент колкото новата 20ка
Друг е въпроса дали така и се усеща
И 118i има момент колкото 323ка, ама питайте ме дали се усеща така
Ще поразпитам какви са разликите между 20 и 28 моторите освен степента на сгъстяване (и предполагам налягането на турбото) и ще пиша 





------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
DrivinGGoD написа:M50B20 e с 190Бъркаш нещата... Дори 28ците са с момент колкото новата 20ка
Друг е въпроса дали така и се усеща
И 118i има момент колкото 323ка, ама питайте ме дали се усеща така
Ще поразпитам какви са разликите между 20 и 28 моторите освен степента на сгъстяване (и предполагам налягането на турбото) и ще пиша
Олее, аз сложих 20ката при 28цата

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Дойде време от БМВ да представят и комби версията на новото поколение на 3-та серия, което по традиция
при БМВ се нарича Touring. Заводското обозначение на модела е F31. Запазват се и нивата на оборудване от версията седан F30 - Luxury Line, Sport Line, Modern Line и разбира се M sport пакета












Източник
Снимки с висока резолюция
Информация от извора
при БМВ се нарича Touring. Заводското обозначение на модела е F31. Запазват се и нивата на оборудване от версията седан F30 - Luxury Line, Sport Line, Modern Line и разбира се M sport пакета













Източник
Снимки с висока резолюция
Информация от извора
Последна промяна ИлХиТо на 14 Май 2012, 15:34, променена общо 2 пъти
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Вчера за пръв път видях наживо F30.. Мога да кажа, че в момента в който я погледнах отпред и си обърнах погледа, след точно 2 секунди се усетих, че това е новата 3ка и се загледах доста в нея..Предницата е уникална и доста ме грабна. Всъщност точно тя ме накара да се обърна отново



enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=712673
Струва си да се прегледа...
Щастливец от острова споделя на дълго и на широко своите впечатления от новото си F30 – 328i, като в отделни постове е разгледал следните аспекти: двигател; трансмисия; управление; комфорт и още куп други неща, щедро гарнирани със снимков материал.
Струва си да се прегледа...
Щастливец от острова споделя на дълго и на широко своите впечатления от новото си F30 – 328i, като в отделни постове е разгледал следните аспекти: двигател; трансмисия; управление; комфорт и още куп други неща, щедро гарнирани със снимков материал.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Бях писал в някоя друга тема , че БМВ ценово позиционират 328и при А4 2.0ТФСИ (211кс) и Ц250 (204кс) ... и меко казано ги мачка на динамика , при сходен разход 

Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Когато видях фасадата на новата тройка на живо, първата ми мисъл беше - Митсубиши
Вижте и търсете разликите;




Малка разлика в закръгленията.





Малка разлика в закръгленията.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Имаш адски странни разбирания за дизайн
И двете достатъчно съм ги зяпал на живо за да не виждам нищо общо, вярвай ми...

Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
The7omahawk написа:Имаш адски странни разбирания за дизайн ми
Taka да е, ама издадените леко напред бъбреци и формата на фаровете донякъде ... Изобщо не се замислих, когато я видях на улицата. Говоря само за дизайн на предницата, не за технически характеристики, че шкода-клуба пак ще атакува


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
и аз не мисля, че имат общо, но за мен предницата е тотален fail. също както предницата на 1цата.
в 5цата са набарали правилната формула. дано се осъзнаят и направят 3ката купе с предница на 5ца.
имам чувството, че дизайнерите са притиснати да направят нещо да бъдат супер иновативни,
все пак това е бмв и накрая явно наркотиците им идват в повече хаха.
в 5цата са набарали правилната формула. дано се осъзнаят и направят 3ката купе с предница на 5ца.
имам чувството, че дизайнерите са притиснати да направят нещо да бъдат супер иновативни,
все пак това е бмв и накрая явно наркотиците им идват в повече хаха.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- djkita
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
3-ката няма нищо общо с това Митсубиши....
Дизайна и се приема много добре навсякъде, зачетете за малко по чуждите форуми на БМВ и ще се убедите
Особено с М-Пакет предницата става уникална. Всеки си има различни изисквания към дизайна на една кола, затова всеки харесва различни коли. Ако всеки харесваше БМВ, то всеки щеше да кара БМВ ако има финансовата възможност разбира се. Затова за дизайн няма смисъл да се спори. Но... като гледам какви недоразумения получават зелена светлина за производство, то мисля, че наградата за най-красив автомобил правилно се присъди на Ф30 

Дизайна и се приема много добре навсякъде, зачетете за малко по чуждите форуми на БМВ и ще се убедите



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Последно според валетата БМВ какво е - Мицубиши , Лексус или нещо друго 
И честно казано тва Ф30 много гадно , кой знае какъв тегав волан има - една елантра от 2001ва къде къде по-лекичко се кара

И честно казано тва Ф30 много гадно , кой знае какъв тегав волан има - една елантра от 2001ва къде къде по-лекичко се кара

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Сега стоя и на зор търся прилики с това Мицубиши, но освен синята боя...друго май няма.
Де да знам или аз съм кьорав. Формата на предната броня е съвършено различна. На нашата тръгва една хармонична линия още от фара и се насочва надолу и навътре, а на Мицубишито тръгва от решетката и се насочва навън, което си е коренна разлика. Нашите фарове са заострени от външна страна, а другите са си с изключително различна форма. Във вътрешната част на фаровете положението е също толкова различно. Не знам как колегата е видял точно прилика във фаровете.
Ако се търси някаква, то може да се хванем за ивицата минаваща през дръжките на вратите, но тя далеч не е от вчера и сега да е сложена на Ф30.
Нашата предница е далеч по-скосена и като цяло точно тези две неща, които колегата определя като прилики(фаровете и предницата)са съвършено различни. Може да си опиянил от миризмата на бензин колега, понякога има въздействието върху околните на лепило за дишане.

Де да знам или аз съм кьорав. Формата на предната броня е съвършено различна. На нашата тръгва една хармонична линия още от фара и се насочва надолу и навътре, а на Мицубишито тръгва от решетката и се насочва навън, което си е коренна разлика. Нашите фарове са заострени от външна страна, а другите са си с изключително различна форма. Във вътрешната част на фаровете положението е също толкова различно. Не знам как колегата е видял точно прилика във фаровете.

Ако се търси някаква, то може да се хванем за ивицата минаваща през дръжките на вратите, но тя далеч не е от вчера и сега да е сложена на Ф30.
Нашата предница е далеч по-скосена и като цяло точно тези две неща, които колегата определя като прилики(фаровете и предницата)са съвършено различни. Може да си опиянил от миризмата на бензин колега, понякога има въздействието върху околните на лепило за дишане.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани