Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 26 Дек 2013, 23:48

OPASNO LUD написа:Боксуването на старта влияе добре на терминалната и лошо на времето.Времето на колата е добро,а терминалните лоши,значи на висока скорост или предавките или аеродинамиката или мотора просто е кух на високи обороти или някаква комбинация.Една атмосферна кола 525 кс като р8 излиза с 264 ,една 458ца с 279.
http://www.autobild.de/artikel/911-turb ... 58559.html
M6цата е безобразно бърза с новия пакет особено 200-300,според мен освен Вайпър и ЗР1 няма нищо конкуренто американско


Е това удебеленото не мога да го разбера :dunno: Всъщност разбирам какво имаш впредвид, но не си се изразил точно. Щото ако съм калпав шофьор мога да си боксувам половината писта на 2-ра на заварка, нали...? И после да гоня скорост...
Ако погледнеш 60-те фута на Мустанга сам можеш да видиш, че такова време ще даде смешна преднячка в обикновени гуми дори. Демек шофьора май толкова си може или сцеплението е под всякаква критика :dunno: А отделно си мисля, че при сходна мощност донякъде е нормално колите с повече торк да имат по-лош старт отколкото тези, при които същата мощност се постига плавно чрез обороти. Въобще се чудя защо коментираме някаква терминална скорост при очевидно супер калпаво време на 1/4 миля, което още по-очевидно е много под възможностите на тоя Мустанг :roll:
Някакси имам вътрешно усещане, че като за 600 и кусур коня от 100 до 300, да речем, времената хич няма да са лоши на Мустанга, демек хич не е слаба кола :dunno:
Последна промяна Nickelback на 26 Дек 2013, 23:52, променена общо 2 пъти
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 26 Дек 2013, 23:51

OPASNO LUD написа:Боксуването на старта влияе добре на терминалната и лошо на времето.Времето на колата е добро,а терминалните лоши,значи на висока скорост или предавките или аеродинамиката или мотора просто е кух на високи обороти или някаква комбинация.Една атмосферна кола 525 кс като р8 излиза с 264 ,една 458ца с 279.
http://www.autobild.de/artikel/911-turb ... 58559.html
M6цата е безобразно бърза с новия пакет особено 200-300,според мен освен Вайпър и ЗР1 няма нищо конкуренто американско


На първия старт:
Rollout 2.6 -> много боксуване -> терминална 267

На четвъртия старт:
Rollout 2.3 -> по-малко боксуване -> терминална 270
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Дек 2013, 0:34

OPASNO LUD написа:http://www.dragtimes.ru/en/video/345
267 км на миля е далеч от представите за 667кс,които даже уж били повече


И от кога времената на някаква руска ливада, с незнайни шофйори с незнайни коли като състояние и модове е критерии за нещо, айде да не вада клипове на същата кола с драг радиали на американска писта как шамари всичко различно от авентадор и гтр 700кс.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 27 Дек 2013, 0:54

И да вадите и да не вадите клиповете показват най-вече какво става от 400м до 1600м,тоест от 193 до 267 км/ч,което при стандартно Шелби явно е 27сек.Което е адски бавно,иначе 193 км/ч на 400м не е бавно-то отговаря на 700 коня РС6 на Божура,проблемът е горе хвърля котва.Ето ви и официалните времена на миля за стандартни коли -м6 кабрио 280
http://www.dragtimes.ru/en/results/allresults#mile
9 Ford Mustang Shelby GT500 / 2013 Сергей Н. (bac) 12.414 191.79 +25 05/19/2013
10 BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 Павел Х. 12.794 185.29 +14 09/14/2013

8 Ford Mustang Shelby GT500 / 2013 Сергей Н. (bac) 30.225 270.06 +25 05/19/2013
9 Nissan GT-R (R35) Mk.2 / 2012 Мария О. 30.237 280.37 +14 09/14/2013
10 BMW M6 (F12) Cabrio / 2012 Павел Х. 30.726 280.59 +14 09/14/2013
Ето я котвата в цифри

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 27 Дек 2013, 1:44

Сега за реални времена ли говорим или кой братушка е бил по-малко пиян на стрипа, ъъъ... на "пистата" :mhihi:
Пародията е голяма при все, че 2005! коня ламбо прави кажи-речи смешните дори за божура високи десетки :dunno: Въобще голямо чесане на езици може да падне, че видиш някой си мустанг с пияница на борда бил дал калпаво време/терминална при неизвестни условия. Аз предлагам всеки от темата да си изрови по една "калпава" колица от Москоу Ънлим и да почва хранилката... Или по-добре не... :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Дек 2013, 10:30

OPASNO LUD написа:Ето ви и официалните времена на миля за стандартни коли -м6 кабрио 280
http://www.dragtimes.ru/en/results/allresults#mile



Какви официални времена бе бате....я им загледай на тия пистата ,че се едно са я обработвали с трактор. Неслучайно там най-добри времена дават коли с много тракшън - ГТР. Се едно аз да ти кажа ,че новото камаро е по бързо от м3 на ринга и ти да ми кажеш ама то на дракон Калояново с Пешо Гошов зад волана не беше така.

Иначе шелбито 5 и 6та са му понижаващи демек има 4 предавки за ускорение на м6-цата са 7 или 8 праиш ли сметка, кой мотор какъв бил...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от OPASNO LUD » 27 Дек 2013, 12:18

То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alexi » 27 Дек 2013, 12:35

за стария мустанг ли говорите ( не знам новия дали се е появил в БГ обикновено такива коли се появявят първо в БГ при някой спестявал от закуски , после по света :mhihi: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Дек 2013, 17:38

OPASNO LUD написа:То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.


Аха а праиш ли разлика в диапазона 0 -180 мили да имаш 4 предавки вместо 6/7?? над 50% разлика.. на М6цата ако сложат същата кутия дори няма да вдигне 300, а на Шелбито ако му сложат кутията от м6 ше я счупи на първия старт с драг гуми.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 27 Дек 2013, 20:12

BMW_RIDER написа:
OPASNO LUD написа:То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.


Аха а праиш ли разлика в диапазона 0 -180 мили да имаш 4 предавки вместо 6/7?? над 50% разлика.. на М6цата ако сложат същата кутия дори няма да вдигне 300, а на Шелбито ако му сложат кутията от м6 ше я счупи на първия старт с драг гуми.

Е добре де - ако му сложат не-толкова-дебилна скоростна кутия , ако махнат листовите ресьори отзад, ако сменят изцяло кокпита, ако променят разгръщането на мощността за да може да сложи тия 700 коня на асфалт - то какво остана :kuku: 8 степенната кутия на ЗФ се продава навсякъде - що не я сложат ? Защото струва колкото половин Мустанг ГТ ?
Един журналист беше казал за ГТ500, че е доста недодялана кола, която обаче няма да те остави да спиш вечер от кеф . За повече качества, трябва да се търси друго и да се дадът бая повече пари.

И защо никой не отбеляза времената на М6 Компетишън дето уж е само 575кс :paranoid: Никой ли не забеляза че М6 след 100км/ч до към 300 км/ч се кантари със новото Турбо С :idea:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Дек 2013, 21:03

acho.rs написа:
BMW_RIDER написа:
OPASNO LUD написа:То хубаво са му понижаващи ама 4та му е до 175мили=280.Тоест си е баш в силата моторчето.Относно пистата,това е полигон за тестване на автомобили,не драгстрип с лепило и 10% наклон надолу,намиращ се на малка надморска величина,като и температурата е 25градуса при теста с Мустанга.


Аха а праиш ли разлика в диапазона 0 -180 мили да имаш 4 предавки вместо 6/7?? над 50% разлика.. на М6цата ако сложат същата кутия дори няма да вдигне 300, а на Шелбито ако му сложат кутията от м6 ше я счупи на първия старт с драг гуми.

Е добре де - ако му сложат не-толкова-дебилна скоростна кутия , ако махнат листовите ресьори отзад, ако сменят изцяло кокпита, ако променят разгръщането на мощността за да може да сложи тия 700 коня на асфалт - то какво остана :kuku: 8 степенната кутия на ЗФ се продава навсякъде - що не я сложат ? Защото струва колкото половин Мустанг ГТ ?
Един журналист беше казал за ГТ500, че е доста недодялана кола, която обаче няма да те остави да спиш вечер от кеф . За повече качества, трябва да се търси друго и да се дадът бая повече пари.

И защо никой не отбеляза времената на М6 Компетишън дето уж е само 575кс :paranoid: Никой ли не забеляза че М6 след 100км/ч до към 300 км/ч се кантари със новото Турбо С :idea:

Изображение



Дори и най-големите фенове на тия коли не отричат ,че са недодялани и прахосват много от конете си в въртене на гуми и звук. И изискават доста умение и условия за да им се изкара потенциала.
Конкретно за трансмисиите на шелбито ако ще и зф да му поднат за още 15К просто няма смисъл за таргета му. Там все пак ги ползват и за платформа -- един ремап и драг гуми и ще счупи зф-а ако ще и в сайта да пише ,че държи на 1000нм

Относно М6цата убийствен пърформанс ама БМВ решиха да спрат да лъжат за разхода за сметка на конете :mhihi:
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ivan83 » 27 Дек 2013, 21:26

пфф, абе мани ги тия М6-ци :kuku: , та чак ще я сравняваме с някви "разнежени" 911-ки и Р8-ци и т.н...хм, ми те не си заслужават парите бре, ти не го ли разбра :?:
гледай кво праат УСА...изтребители за нищо пари и за истински емоции :mhihi:
та тва по темата, за да не ме хранат и мен, иначе предлагам на Ачо и още 2-3-ма бмв-висти да спрат да пишат тук в тази темичка(като други дет им писна, тамън и аз нема да я чета вече :mhihi: ), щото е безсмислено и може направо да обръщат на EN чата :help:

Бог да благослови Америка :bowdown: ... и Детройт :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 27 Дек 2013, 21:45

ivan83 написа:пфф, абе мани ги тия М6-ци :kuku: , та чак ще я сравняваме с някви "разнежени" 911-ки и Р8-ци и т.н...хм, ми те не си заслужават парите бре, ти не го ли разбра :?:
гледай кво праат УСА...изтребители за нищо пари и за истински емоции :mhihi:
та тва по темата, за да не ме хранат и мен, иначе предлагам на Ачо и още 2-3-ма бмв-висти да спрат да пишат тук в тази темичка(като други дет им писна, тамън и аз нема да я чета вече :mhihi: ), щото е безсмислено и може направо да обръщат на EN чата :help:

Бог да благослови Америка :bowdown: ... и Детройт :smoke:


Ми спирай да пишеш и оди да се праиш на оригинален и забавен в друга тема
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 28.01.2008
Кара: на цигари
Мечтае да кара: само на пури
Детайли за колата: и тя пуши

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ivan83 » 27 Дек 2013, 22:26

а за коледа нещо ще си пожелаеш ли? :mhihi:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 28 Дек 2013, 3:54

ivan83 написа:а за коледа нещо ще си пожелаеш ли? :mhihi:


Ми да - ако не'аш да кажеш нещо конкретно по темата, да си траеш? Щото темата е за спортисти от Европа срещу Америка, а не за БМВ конкретно... Иначе новите В8 БМВ-та са много бързи, и какво от това. Не могат да стъпят на старите В10 и В8 като емоция и на малкия пръст.. Ама затова треа да си ги карал, пък аз за теб се съмнявам, че си... А пък да ти кажа, че новото М6 ще отвее новия Ц7 като куцо пиле домат на Ве-мах, на доускорение и тн.т... Само дето новото М6 не е спортна кола, а ГТ, докато скапаният Вет е спортист... И там където си мери пишката със уж спортисти като 991, работата стааа дибела... Щото тия от Детройт май наистина са направили кола... А истинският начин да си премерят пишките е когато излезе новият Ц7Р и олупа пак 991РСР в Малкия Льо Ман, пък и на Големия си мисля, че пак ще има тупалки...

И преди да кажеш нещо, следващата ми кола ще има или ГТ3 или Зед07 в модела си. Просто се чудя от коя
ще загубя по-малко... Има две кукли в един дилър в Швейцария - цени народни, добре подържани, че даже и са на една цена - аз съм безпристрастен в избора си... Мога да копам, мо'а и да не копам....
Power is Nothing Without Insanity

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook