BMW Намалява обема на двигателите на М моделите си

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 31 Мар 2008, 10:49

Георги Пенчев

Говорих ти аз на ОМВто за тия неща

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: sf

Мнение от ole » 31 Мар 2008, 10:55

t060 написа:На износването, смяната на масло и липсата на мощност в ниски обороти.
П.С. Лично мнение. Да си жив и здрав колега :driving:
Оо мани ти да нема мощност :mhihi: нали точно за това се слага турбинка примерно на бензинките, щот мощноста им е във високите обороти и се слага турбина която да повиши мощноста и в ниските обороти :D съответно при дизела обратното

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 31 Мар 2008, 15:46

eraziel написа:Ivan Petrov, ти си изпълнителния директор на БМВ-АГ и ти ги взимаш те'я решения, нали, за т'ва така категорично говориш... И г-н Пенчев, какво, ще се откажеш от марката ако направят турбинирана м-ка ли ... Със сигурност ще го отбележат като черен ден в историята на марката :mhihi:

Въпрос на традиций :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 31 Мар 2008, 15:50

pingo написа:Въпрос на традиций :idea:

:ok:
И аз не мисля, че ще ги махнат. Просто ще пуснат повече турбета..
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 31 Мар 2008, 15:58

те да ходят са спрат на американците v8 двигателите да ги видим :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 31 Мар 2008, 17:22

Все едно да спрът на българите четирицилиндровите :mhihi:
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 31 Мар 2008, 17:39

Все едно да ни спрат любимата комбинация - винско и свинско , защото е вредна за здравето и прасетата :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1390
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: Кауфланд Варна
Пол: Мъж
Кара: Без книжка.
Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.

Мнение от t060 » 31 Мар 2008, 17:50

:idea:
Последна промяна t060 на 11 Юни 2008, 15:19, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 31 Мар 2008, 20:16

Ей то пък всички като сме си накупили едни обеми, едни коне :mhihi: ама голяма грижа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: sf

Мнение от ole » 31 Мар 2008, 21:03

t060 написа:Лично мнение, брат! Може и колата да е била издухана, ама факта си беше че като и сложиха турбо почна да понагорва масло и в ниските обороти(под 2500) се представяше по-зле от преди. Ако питам майстора, дали ще си признае, че е бил калпав?

Става дума за бензинов мотор и колата не е моя, за щастие :mhihi:
e нема лично мнение в това да казваш "няма мощност в ниски обороти" :) точно за това се слага турбинка на бензиновите мотори, за да имат и мощност в ниски обороти....явно в твоя случай колата е била калпаво направена/поддържана

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Апр 2008, 0:22

Аз мога да не зачеркна фирмата от този факт , но със сигурност ще остана твърдо в графата олд-скуул ;)
Започвам да го разбирам Роската дето вика "пич,бягай в метрото ,че там раздават Е90 на промоция" - тъжно ,но май ще стане факт :help:

Не съм карал Е90/92 3 литра бензин с двойно турбо,карах на Росен Коларов дизела с двете турбини и там поне дори малък,ултра малък даже ,но лаг-а си беше факт.Возили сме се със sve с е34-ката М5 не малко - голям ,тежък автомобил с мощен двигател ,но не кой знае колко и мога да заявя ,че ако всички турбо маняци се качат в такъв автомобил ,покарат го и видят какво е чувството да дадеш рязко газ от няма значение коя предавка на какви обороти ,колата отскача веднага и започва един абсолютно балансиран устрем в оборотите до края ... И това говоря за автомобил ,който отдавна е излязал от мода (въпреки това аз съм му голям фен).Пробвал съм на Шаро колата, на Коларов новата М3-ка и на Интерлагос новата М5-ца и за тях пък абсолютно няма какво да кажа :shock: Никога двигател с турбо не може да извади такива реакции ,ако ще каквато ще турбина да му сложат :mhihi: И не си мислете ,че турбинирана адски мощна и тежка кола може да се държи толкова неутрално ,като тези атмосверни шедьоври техните ...


Георги Пенчев
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 01 Апр 2008, 6:07

Penchev написа:... какво е чувството да дадеш рязко газ от няма значение коя предавка на какви обороти,
колата отскача веднага и започва един абсолютно балансиран устрем в оборотите до края ...

Жорка,
принципно съм съгласен с теб, но също така съм на мнение, че новото
поколение на бензиновите турбо мотори е издърпало адски много.
Преди два дена имах удоволствието да покарам новото купе 135i на
тест драйв в М-Кар - ами какво да ти кажа аз не успях да усетя
абсолютно никакво замисляне в тази кола, имаще сила в целия
работен диапазон на мотора. Ако трябва да я характеризирам бих
казал, че е като новата М3-ка но просто по-рафинирана, нещата се
случват почти толкова бързо но някак си плавно.
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 01 Апр 2008, 6:15

В събота имах щастието да покарам Е90 335и с ръчни скорости...някой лаг ли каза...добре, да покара и да каже пак :mhihi:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 01 Апр 2008, 8:29

Офтопик:

Нека карам някое лагаво 135и за през деня и някое лагаво 997 турбо :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 01 Апр 2008, 9:15

:yes: И аз съм на същото мнение. Техниката се развива и никога не трябва да се казва никога. Освен това електромобилите идват :) при тях пък каква ще е линейността на ускорението не е истина.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook