МОЛЯ ЗА СЪВЕТИ
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Газаджиите слагат плочка с дупки след дебитомера и опъват един ластик върху дупките. Та като гръмне да скъса/отмести/премести ластика и газовете да си излязат спокойно ... в двигателния отсек.
При мен е точно така.Имам си я тази плочка.Даже след втория гърмеж гуменото уплътнение се скъса






- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Гърми защото ти е обеднена сместа.На изпаритела има два винта за реглаж.Единият е за тихите обороти а другият за обогатяване на сместа.Аз имах същият проблем.Другия причинител на гърменето са
стари свещи,пробили кабели,не центровани клапани.
Ако всичко това ти е наред няма да го чуеш повече да гръмне гарантирам ти.
стари свещи,пробили кабели,не центровани клапани.
Ако всичко това ти е наред няма да го чуеш повече да гръмне гарантирам ти.
LandShark,
Хайде да променим статута на още няколко "важни" теми?
1. Темата за фанелките - нали вече няма налични фанелки?
2. Темата за даренията - вече не е актуална.
3. Темата за D.I.Y. - щото и там не е писано от много отдавна, а и това са материали за нов форум или FAQ страница.
4. Темата за лепенките - сам си прецени дали е актуална.
Дай да ги променим на обикновени и да се "избутат" надолу ако няма интерес към тях...
Принципно е добре важната тема да е за някакво време - след като интереса там спадне темата става обикновена - иначе така след време ще имаме една страница с "важни" теми и за да ги прескочим ще трябва да прелистваме :-)
Хайде да променим статута на още няколко "важни" теми?
1. Темата за фанелките - нали вече няма налични фанелки?
2. Темата за даренията - вече не е актуална.
3. Темата за D.I.Y. - щото и там не е писано от много отдавна, а и това са материали за нов форум или FAQ страница.
4. Темата за лепенките - сам си прецени дали е актуална.
Дай да ги променим на обикновени и да се "избутат" надолу ако няма интерес към тях...
Принципно е добре важната тема да е за някакво време - след като интереса там спадне темата става обикновена - иначе така след време ще имаме една страница с "важни" теми и за да ги прескочим ще трябва да прелистваме :-)
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Да знаете, че за организацията с даренията не съм се отказал или нещо такова... Изчаквам да се завърнат всички и вероятно средата на Септември ще възродим идеята
Надявам се и вие не сте се отказали. Иначе ако искате наистина я пуснете като обикновена пък като стане времето ще пуснем друга за последните уговорки
Извинявям се, че поствам в темата на bip нещо различно 





- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
няма кола на която да неможе да се сложи АГУ, въпроса е дали си готов да дадеш 2000лв. за АГУ с газов инжекцион и какви ли не още чекии...
Относно метановите уредби, ще ви кажа само че една такава тежи около 200кг, струва майка си и баща си още в България, а това е временно защото са още нови за тук, а и в София има само 2 станции, какво правим като тръгнем на път!?
Относно метановите уредби, ще ви кажа само че една такава тежи около 200кг, струва майка си и баща си още в България, а това е временно защото са още нови за тук, а и в София има само 2 станции, какво правим като тръгнем на път!?
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Най е хубаво със газов ин'жекцион,защото разхода на газ е с 1л.
по-малък от на бензин,и няма загуби.Блока за управление на 6 цилиндров мотор + 6-те дюзи е 700eur.Монтажа е безплатен!
Който има такова нещо кара без пари и колата му върви
по-малък от на бензин,и няма загуби.Блока за управление на 6 цилиндров мотор + 6-те дюзи е 700eur.Монтажа е безплатен!
Който има такова нещо кара без пари и колата му върви

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани