Мерак
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
@MaYeRs
Какво е толкова по-доброто на автоматика на дълъг път, магистрала примерно 300-400 км?! Като му сложиш 5 зъб и само чат-пат да минеш на 4та ако има нещо по-бързо да изпревариш. Това е при положение, че няма задръствания. Но нали говорим за дълъг път.
Какво е толкова по-доброто на автоматика на дълъг път, магистрала примерно 300-400 км?! Като му сложиш 5 зъб и само чат-пат да минеш на 4та ако има нещо по-бързо да изпревариш. Това е при положение, че няма задръствания. Но нали говорим за дълъг път.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
Loewe така е но като минаваш през населено място намаляш чакаш на светофари и такива други работи случват се някой път и задръствания особено като оправят пътищата и отбиват колите през някви малки пътища и като трябва да се влачиш с километри и от някви такива дето се едно сега взимат книжка дето карат с 90 пък могат с 120... и разни такива дето си мислят че пътя е техен... и още куп други работи... че е по лесно по лесно е спор няма... но все пак автоматика си е още един + и при дългите пътувания особено при хора който им се налага често да изминават дълги маршрути...но по принцип автоматика е най хараби при градско....
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
@MaYeRs
Тея едва ли ще ги изпревариш по-бързо с автоматик
Те се наказват най-добре с ръчка
Иначе поддържам мнението ти за дългия път и градското, както и колегата по-горе, че стар автоматик не е работа и Е36 автоматик не е много за взимане предвид годините на колата. По-новите автоматици си вършат работата доста по-добре
ПП. И ако може да е с по-голям двигател
и разни такива дето си мислят че пътя е техен
Тея едва ли ще ги изпревариш по-бързо с автоматик



ПП. И ако може да е с по-голям двигател

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
GECATA BMW написа:gyrate написа:GECATA BMW написа:Автоматичната скоростна кутия е доста скъпо удоволствие като цяло(подръжка и резервни части) така че според мен по добре си остани с механичната
грешно.. като ти се счупи след 200к-400000 километра я сменяш. до тогава, само маслото и филтъра се сменя и това е.
Еми аз доколкото разбрах furnata иска Е36 и ме съмнява да я намери на 50к реални км. а кола над 10 години автомат е доста рисковано според мен.Имам доста познати с коли на по 10 и повече години и имат доста проблеми.На един приятел му се прецака касетата за задна 1700лв. за смяна.Аз също харесвам автоматите но тези които са със стептроникСамо ще кажа че Е36 автоматик не е добър вариянт според мен
Loewe написа: А Е36 с SMG май няма доколкото знам.
Има само М3 и то от последните
аз както казах преди, това глупаво мислене че всяка (до една, без изключение) кола в булгаристан (особено тези от франкистан, италистан и нацистан) са с връщан километраж е нелепо и трябва да се спре. защото ако всеки тука си базира съветите база на това мислене, лошо братко, до никъде няма да стигнем.
за 10 годишна кола няма наистина значение. ръчните ги поправяш а автомата като се строши го сменяш целия. обаче подръжката, е близо до 0 за автомат.
а коя кога ще се счупи, никой не може да каже. VW на гаджето има нужда от нов синхронизатор на 80к км.
мойта още си работи на окоlo 400к така че зависи :о
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Много благодаря за съветите.Мисля че се получи интересна за всеки дискусия.След всичко което видях изписано тук аз мисля че няма да се метна на автоматик защото наистина това което мога да си позволя ще е старо=скъпо за поддръжка.Но някой ден ,при други обстоятелства............"keep dreaming" 

НЕВОЛЯТА УЧИ........




За градско автоматика е много по-добре. Обаче си зависи и от колата. Имам скромни наблюдения, но има някой отвратителни автоматици и някои, които са много добри. Примерно един Land Rover Discovery 3.6 V8 сменяше толкова бавно и рязко - при всеки kick-down направо подскачахме. Накрая се отказах да го натискам и изпреварвам, защото ми стана неудобно от пътниците в купето. В същото време Мерцедесите са безупречни, дори и от дърта 190-тка имам добри впечатления.
Моят идеал за скоростна кутия е някоя дву-съединителна като DSG. Тогава вече ръчната става съвсем безсмислена. Само се чудя защо толкова се мотаят и не ги пускат масово. BMW нямат такава въобще и не съм чул да подготвят. На мерцедеса като че ли 7G-TRINIC-a си му пасва на концепцията и също нямат dual-clutch. Само за Porsche съм чул, че се чака.
Моят идеал за скоростна кутия е някоя дву-съединителна като DSG. Тогава вече ръчната става съвсем безсмислена. Само се чудя защо толкова се мотаят и не ги пускат масово. BMW нямат такава въобще и не съм чул да подготвят. На мерцедеса като че ли 7G-TRINIC-a си му пасва на концепцията и също нямат dual-clutch. Само за Porsche съм чул, че се чака.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
gyrate написа:аз както казах преди, това глупаво мислене че всяка (до една, без изключение) кола в булгаристан (особено тези от франкистан, италистан и нацистан) са с връщан километраж е нелепо и трябва да се спре. защото ако всеки тука си базира съветите база на това мислене, лошо братко, до никъде няма да стигнем.
Аз също не мисля че всяка кола нов внос е с връщан километраж и веднага мога да дам пример с мойта


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Направо почти всяка кола си е с превъртян километраж, не се лъжете. Справка - mobile.de. Разгледайте 2- 4 годишните коли, които са на добра цена. Масово са на сериозни километри. И друго нещо - повечето хора нямат база за сравнение какво означава примерно едно BMW на реални 100 000 - 150 000 км. И като техническо състояние и като салон. Голям шок е да си мислиш, че колата ти не е превъртана и е на 160 000 и после да се качиш на същия модел, който обаче е на първи собственик и същите километри. На мен поне ми се е случвало. И после се жалват хората...как може Е39 525 TDS взех я на "реални" 150 000 на 3 години и се наложи да сменя автоматика и основен ремонт на мотора правих и комп-а смених (айде той не се износва).
Modulo написа:Направо почти всяка кола си е с превъртян километраж, не се лъжете. Справка - mobile.de. Разгледайте 2- 4 годишните коли, които са на добра цена. Масово са на сериозни километри. И друго нещо - повечето хора нямат база за сравнение какво означава примерно едно BMW на реални 100 000 - 150 000 км. И като техническо състояние и като салон. Голям шок е да си мислиш, че колата ти не е превъртана и е на 160 000 и после да се качиш на същия модел, който обаче е на първи собственик и същите километри. На мен поне ми се е случвало. И после се жалват хората...как може Е39 525 TDS взех я на "реални" 150 000 на 3 години и се наложи да сменя автоматика и основен ремонт на мотора правих и комп-а смених (айде той не се износва).
това не е показател за нищо. аз съм навъртал 60к на година.. значи за две години ми стават 120к.
отново, дай да те попитам, къде а доказателството?
- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
Според мен за тройка само механична скоростна кутия.Вече за по големи коли с големи двигатели е задължително автоматик,например за някои петици,за седмицата е задължително и за Х5,за шестицата с големия мотор и някой Х3 с по голям ДВГ примерно.Останалото само ръчка.Поне аз така ги виждам нещата.Интересна тема. 

Niki Lauda
да ви кажа..брат ми има 320д автомат и е много яко!Наистина си е супер удобство.Аз няма да карам автоматик сега, защото ми се кара ръчка.Прави ми кеф да си включвам.А и зимата е много важно (особено при задното предаване) като минаваш на по-ниска предавка да внимаваш как да пуснеш съединителя..е с автомат как ще го контролираш?или като закъсаш как ще направиш лашка с полусъединител да излезеш?Това са му ,според мен, минусите,но както казва брат ми-Е кат е кофти нали има Х3
П.С на тая 3-ка автоматика и е страшен и ако го ръчнеш на спорт прави каквото си поискаш.Даже се съмнявам дали с ръчка ще мога да ускоря по бързо..сериозно..

П.С на тая 3-ка автоматика и е страшен и ако го ръчнеш на спорт прави каквото си поискаш.Даже се съмнявам дали с ръчка ще мога да ускоря по бързо..сериозно..
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани